Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 296 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: Jenner

JO tilbage i en fuld kamp og viste sig dælme fra sin gode side! 24-8-2-0-6 nam nam! Lidt mere af det, også skal vi bare lige have alle de andre spillere i gang! Men SÅ ruller Fistfighters også!!

Oprindeligt skrevet af: bozzy

Mangler lidt assists, men må indrømme at Camby traden indtil videre har båret frugt - Hans sidste kamp : 12-19-3-3-7 B)

Oprindeligt skrevet af: reignmannr1

JT satte sgu en Kings Era rookie rekord i aftes med 10 offensive rebounds, :roll :clap:

Oprindeligt skrevet af: Kapitalistsvin

Miller31 skrev:
Nu forstår jeg hvorfor Svinet vinder..

Klart når han ikke betaler sine spillere fuldt ud! Jeps, jeg henviser til Livingston 😉

Han skal nok faa lidt fryns naar han begynder at levere varen!

Oprindeligt skrevet af: Stefan Nellemoes

Føj hvor er enkelte af mine spillere elendige for tiden...- er sgu ikke godt :(...

Oprindeligt skrevet af: Martanic

Sådan er det også hos mig Stefan, bare med modsat fortegn 🙂

Yeah, enkelte spillere på mit hold spiller godt for tiden (læs. 2)

Men ok, jeg forventer ikke mere 🙂

Oprindeligt skrevet af: madsberggreen

Jeg har svært ved at have medlidenhed med dig, så længe jeg har dit pick, Stefan 😀

Oprindeligt skrevet af: Stefan Nellemoes

Jeg skal såmænd nok rykke op alligevel Mads, dog er det stadig træls at det ikke er alle der kan spille som Vince og Dwigth..- ville være lidt sjovere.

Jeg ligger nummer tre nu, kun ét hold i top 8 har spillet færre kampe end mig, og jeg er 12 og 18 kampe efter 1 og 2 - som jeg nok skal hente ;)...

Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

Yes for en fornuftig statline... 14-18-5-0-0.

Det er sq da ikke dårligt... hov, vent.. det var for 3 mand i aktion i nat siger du... shiiiiiite.

Oprindeligt skrevet af: Miller31

Danish TWolf skrev:
Yes for en fornuftig statline... 14-18-5-0-0.

Det er sq da ikke dårligt... hov, vent.. det var for 3 mand i aktion i nat siger du... shiiiiiite.

vs. Bynum

14-14-1-0-2

Hmm.. Og pludselig virker KL så hyggeligt!

ReferencerSide 296 af 635Reference