NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 6. december 2008, 20:00Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn😆 😆 Demensen du ved... Af en eller anden årsag fik jeg lige smidt Calderon til Holland i stedet for New Jersey :roll
Nej, det giver selvf. mere mening at den lille Nillermand bygger op om picks og fremtidige spanske guards mere end nutidige .... ssshhhhh nu er vi helt stille.
Og iøvrigt hader jeg gløgg.
😆 😆 Demensen du ved... Af en eller anden årsag fik jeg lige smidt Calderon til Holland i stedet for New Jersey :roll
Nej, det giver selvf. mere mening at den lille Nillermand bygger op om picks og fremtidige spanske guards mere end nutidige .... ssshhhhh nu er vi helt stille.
Og iøvrigt hader jeg gløgg.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 6. december 2008, 20:29Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinSaa sad jeg lige og roste Duncans all round statline den anden dag... men den afloeser Grunts fandt for ham i aar traeder da meget godt i hans fodspor:
Paul Millsap 17 pts, 11 reb, 7 ast. 1 stl, 3 blk
Eneste problem, han sad paa baenken i nat...
Saa sad jeg lige og roste Duncans all round statline den anden dag... men den afloeser Grunts fandt for ham i aar traeder da meget godt i hans fodspor:
Paul Millsap 17 pts, 11 reb, 7 ast. 1 stl, 3 blk
Citat fra NBAinfo Arkiv på 6. december 2008, 20:36Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnKapitalistsvin skrev:
Saa sad jeg lige og roste Duncans all round statline den anden dag... men den afloeser Grunts fandt for ham i aar traeder da meget godt i hans fodspor:Paul Millsap 17 pts, 11 reb, 7 ast. 1 stl, 3 blk
Så er du da også et kvajhoved knægt... han skal jo kun spilles i de par kampe Boozer mister... er jo farlig af H. til når han er eneste POWER forward. Han er hyperaktiv på banen med gode hænder.
Du kan -hvis du presser på- godt få en deal på plads hvor du får Chris Quinn og MÅSKE et andet runde pick for ham.
Kapitalistsvin skrev:
Saa sad jeg lige og roste Duncans all round statline den anden dag... men den afloeser Grunts fandt for ham i aar traeder da meget godt i hans fodspor:Paul Millsap 17 pts, 11 reb, 7 ast. 1 stl, 3 blk
Så er du da også et kvajhoved knægt... han skal jo kun spilles i de par kampe Boozer mister... er jo farlig af H. til når han er eneste POWER forward. Han er hyperaktiv på banen med gode hænder.
Du kan -hvis du presser på- godt få en deal på plads hvor du får Chris Quinn og MÅSKE et andet runde pick for ham.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 6. december 2008, 21:10Oprindeligt skrevet af: Miller31Danish TWolf skrev:
Kapitalistsvin skrev:
Jeg kan måske lige lokkes af med Blatche for Milsap, men så flotter jeg mig sq også!
Danish TWolf skrev:
Kapitalistsvin skrev:
Jeg kan måske lige lokkes af med Blatche for Milsap, men så flotter jeg mig sq også!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 6. december 2008, 21:16Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnOg vi ved jo alle hvor hårdt det er for dig at flotte dig.... mirror mirror upon the wall, who's the....
Og vi ved jo alle hvor hårdt det er for dig at flotte dig.... mirror mirror upon the wall, who's the....
Citat fra NBAinfo Arkiv på 6. december 2008, 21:18Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinMen Kuuurt... det er sgu da ikke nemt at finde ud hvem man skal smide paa baenken naar Yao, Gay, Butler, Okafor og Millsap alle spiller...
:emb
Men Kuuurt... det er sgu da ikke nemt at finde ud hvem man skal smide paa baenken naar Yao, Gay, Butler, Okafor og Millsap alle spiller...
:emb
Citat fra NBAinfo Arkiv på 6. december 2008, 21:21Oprindeligt skrevet af: MartanicSå, nu har jeg vist officiel NBAiKL rekord i waivers. I hvert fald ifølge min holdside 🙂
Siden sidst er waivet; Brand, Arenas, Miller, Ilgauskas og sågar Carter, Bass, Lowry og andre mærkelige fugle.
Det er kult
Så, nu har jeg vist officiel NBAiKL rekord i waivers. I hvert fald ifølge min holdside 🙂
Siden sidst er waivet; Brand, Arenas, Miller, Ilgauskas og sågar Carter, Bass, Lowry og andre mærkelige fugle.
Det er kult
Citat fra NBAinfo Arkiv på 6. december 2008, 21:22Oprindeligt skrevet af: Miller31Kapitalistsvin skrev:
Men Kuuurt... det er sgu da ikke nemt at finde ud hvem man skal smide paa baenken naar Yao, Gay, Butler, Okafor og Millsap alle spiller...:emb
Det må sq også høre til sjældenhederne at de gør det!
Kapitalistsvin skrev:
Men Kuuurt... det er sgu da ikke nemt at finde ud hvem man skal smide paa baenken naar Yao, Gay, Butler, Okafor og Millsap alle spiller...:emb
Det må sq også høre til sjældenhederne at de gør det!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 6. december 2008, 21:23Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinHov hov... nu skal jeg baades drilles som GM og webmaster... arbejder paa sagen...
EDIT: Nice med en masse aktivitet... puha, lige foer Barbosa er den bedste spiller i det trade (og han sendes som waier :noidea )
Saa er Martins side oppe at koere igen... 😛
Millsap 4 prez :roll
😉
Hov hov... nu skal jeg baades drilles som GM og webmaster... arbejder paa sagen...
EDIT: Nice med en masse aktivitet... puha, lige foer Barbosa er den bedste spiller i det trade (og han sendes som waier :noidea )
Saa er Martins side oppe at koere igen... 😛
Millsap 4 prez :roll
😉
Citat fra NBAinfo Arkiv på 6. december 2008, 22:11Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnJa, nu mangler vi bare lige at få opdateret holdsiderne med handler og waivers fra de sidste par uger... tror jeg bliver nød til at tage en lang nat eller også gør jeg det i morgen.
Så får vi se hvornår Svinet får øffet sig færdig med de nye holdsider 😉
Ja, nu mangler vi bare lige at få opdateret holdsiderne med handler og waivers fra de sidste par uger... tror jeg bliver nød til at tage en lang nat eller også gør jeg det i morgen.
Så får vi se hvornår Svinet får øffet sig færdig med de nye holdsider 😉