Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 293 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: Miller31

KnatLouie skrev:

Miller31 skrev:
Sydhavn: 15,36 - 5,97 - 2,32 - 0,68 - 0,55
Århus AA: 15,11 - 6,41 - 2,66 - 0,95 - 0,51
RimRockers: 14,01 - 6,14 - 2,69 - 0,82 - 0,85

Dvs. mit hold ligger nr. sjok i samtlige kategorier undtagen points (og en 2. plads i blocks)? Damn.. og så snart Parker kom tilbage fra skade, så røg Kaman ud.. fandme skidt timing :emb

Jeps, men umiddelbart henter du en hel del på points i forhold til RimRockers, da en del ligger i intervallet 14-15(mig selv inklusiv).

Oprindeligt skrevet af: Stefan Nellemoes

Man skal være opmærksom på, at fordi man er 6-7 point efter, skal man ikke nødvendigvis hente 6-7 point - ofte mister dem over en et point når man får et - og så går det pludselig hurtigt :hug: ...

Stefan Nellemoes skrev:
Man skal være opmærksom på, at fordi man er 6-7 point efter, skal man ikke nødvendigvis hente 6-7 point - ofte mister dem over en et point når man får et - og så går det pludselig hurtigt :hug: ...

Så for satan, nu rykker Nilsson nok snart så 😀

Oprindeligt skrevet af: HrNilsson

Haha! Skal I sparke til en mand der ligger ned? 🙂

Kan slet ikke forstå, hvorfor jeg ikke er en del af nedrykningssituationen diskussionen, jeg har jo en reel chance for at blive oppe, nå nej.

I kan bare vente jer til Ellis snart er tilbage, hans 30-6-11-2-0 i Don Nelsons system, skal nok lune Silverfoxes her i den kolde vinter. Og så snakker vi ellers ikke mere om, hvor ringe jeg er. :roll

Når nu Odom ikke gav noget i nat, og Vince havde en ordinær 18-2-4-0-1 line i storsejren, er det rart at Brewer gav lidt steals (4) og at Dwight var..- tjaa, Dwight, med 21 point, 23 rebounds og 6 blocks...

Dwight har nu 82 blocks over sæsonens 20 kampe - kun 2 hold i D2 har mere end 82 blocks i alt, Superforkes der har brugt 115 kampe på at nå 88 blocks, samt Big Ballers, der har brugt 123 kampe på at nå 91 blocks.

Jeg TROR jeg vinder dén kategori...

Stefan Nellemoes skrev:
Når nu Odom ikke gav noget i nat, og Vince havde en ordinær 18-2-4-0-1 line i storsejren, er det rart at Brewer gav lidt steals (4) og at Dwight var..- tjaa, Dwight, med 21 point, 23 rebounds og 6 blocks...

Dwight har nu 82 blocks over sæsonens 20 kampe - kun 2 hold i D2 har mere end 82 blocks i alt, Superforkes der har brugt 115 kampe på at nå 88 blocks, samt Big Ballers, der har brugt 123 kampe på at nå 91 blocks.

Jeg TROR jeg vinder dén kategori...

Tænk sig, jeg har 130 i 108 kampe

Så du halter vist stadig lidt, men ville imponerende nok stå til 9 points i den kat i 1. div.

Meeeen jeg dominerer stadig :love: i hvert fald indtil Kurt for alvor får gang i Smith igen.

Tilføjelse:

Og så skal Blatches 18-12-3-2 vel næsten nævnes..

Godt nok spillede jeg ham ikke, men som nævnt før, han sælges hvis et ordentligt bud kommer..

Jeg nævnte ikke hvor mange blocks jeg havde sammenlagt - her har jeg 115 i 104 kampe - og kunne måske få flere, men ingen grund til at bruge kampe til kategorier jeg dominere :hug: ..

Men jeg kan godt leve med at det er os to der sparker røv i hele NBAiKL i blocks :love: ...

Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

Så blev der rystet lidt i posen, hele 6 handler på siden i dag... flest involverede var nærmest Waivers :what

MEN, Zach fandt da et nyt hjem mens Bronx forsøger at sætte sig i position til at bygge op helt fra bunden af med en række picks... og dog HOV, man hoppede på Calderon vognen - og det kostede så et top 10 pick og lidt til... så må man håbe at han kun skal være støttespiller til det store Bronx lottery til sommer (bliver sjovt hvis det ender med pick nr. 1 og Rubio... så er næstbedste spiller jo nærmest PG backup'en) 😉

Mig der er forvirret eller taler Kurt bare helt sort?

Oprindeligt skrevet af: madsberggreen

jeg kunne heller ikke umiddelbart forstå det - men jeg har selvfølgelig heller ikke drukket noget glögg endnu

ReferencerSide 293 af 635Reference