NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 26. november 2008, 12:42Oprindeligt skrevet af: madsberggreen...men selvom jeg stadig fastholder at Wright er en lovende, ung spiller med stort potentiale i flere stat-kategorier, må jeg nu til dels give Zonker ret - Hvorfor spiller Mavericks ikke Stackhouse noget mere? Han er da klart deres bedste swing man efter Howard og Terry, og han har allerede brokket sig offentligt over at få for lidt spilletid.
...men selvom jeg stadig fastholder at Wright er en lovende, ung spiller med stort potentiale i flere stat-kategorier, må jeg nu til dels give Zonker ret - Hvorfor spiller Mavericks ikke Stackhouse noget mere? Han er da klart deres bedste swing man efter Howard og Terry, og han har allerede brokket sig offentligt over at få for lidt spilletid.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 26. november 2008, 16:59Oprindeligt skrevet af: Miller31@Mads.
Fordi det er Mavs og de alligevel slog Pacers...
EDIT:
@Jonas.
Jeg sagde blot at jeg tog ham pga. upside, at han hidtil ikke havde leveret, men at det omvendt var svært når Jordan til tider brugte ham som SG.. Og at jeg hvis det gik helt galt kunne waive gratis til sommer.. Men det bliver sq næppe aktuelt;)
@Mads.
Fordi det er Mavs og de alligevel slog Pacers...
EDIT:
@Jonas.
Jeg sagde blot at jeg tog ham pga. upside, at han hidtil ikke havde leveret, men at det omvendt var svært når Jordan til tider brugte ham som SG.. Og at jeg hvis det gik helt galt kunne waive gratis til sommer.. Men det bliver sq næppe aktuelt;)
Citat fra NBAinfo Arkiv på 27. november 2008, 14:22Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesLeon Powe og Amir Johnson kan nu erhverves for picks, sene første runde eller 2 runde pick
Hvis en GM giver et 1. runde for en af de to herrer, kræver jeg en fyreseddel til vedkommende omgående :what ...
Leon Powe og Amir Johnson kan nu erhverves for picks, sene første runde eller 2 runde pick
Hvis en GM giver et 1. runde for en af de to herrer, kræver jeg en fyreseddel til vedkommende omgående :what ...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 27. november 2008, 15:10Oprindeligt skrevet af: reignmannr1Jeg fik da et 1 runde pick for Daniel Gibson der vel ikke er meget bedre end de 2.
Jeg fik da et 1 runde pick for Daniel Gibson der vel ikke er meget bedre end de 2.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 27. november 2008, 15:21Oprindeligt skrevet af: Miller31Ahh, det var vel immervæk i en større handel..
Ahh, det var vel immervæk i en større handel..
Citat fra NBAinfo Arkiv på 27. november 2008, 15:25Oprindeligt skrevet af: reignmannr1Ja det var det faktisk, men derfor kunne det godt ske nogle ville føle sig fristet
Ja det var det faktisk, men derfor kunne det godt ske nogle ville føle sig fristet
Citat fra NBAinfo Arkiv på 27. november 2008, 15:53Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnMiller31 skrev:
Ahh, det var vel immervæk i en større handel..Aaaah, det er immervæk dejligt når et ellers sjældent brugt dansk ord finder vej til siden... :hug:
Miller31 skrev:
Ahh, det var vel immervæk i en større handel..
Aaaah, det er immervæk dejligt når et ellers sjældent brugt dansk ord finder vej til siden... :hug:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 27. november 2008, 15:59Oprindeligt skrevet af: Miller31Kurt, du er kun så positiv fordi Deron var tilbage i nat!
Men ja, det er sq et alt for overset ord!
Kurt, du er kun så positiv fordi Deron var tilbage i nat!
Men ja, det er sq et alt for overset ord!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 27. november 2008, 16:22Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinEric Gordon og Millsap... jamen et af ligaens tyndeste rosters ser pludselig ud til at have et par supersups!!!
:box
Eric Gordon og Millsap... jamen et af ligaens tyndeste rosters ser pludselig ud til at have et par supersups!!!
:box
Citat fra NBAinfo Arkiv på 27. november 2008, 16:51Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnNu er der vel ikke meget sub i Gordon så længe han er RD... måse mere sobs?
Og ja, dejligt med Deron tilbage... 15 dishes, og han er allerede nr. 2 på apg listen :love:
Nu er der vel ikke meget sub i Gordon så længe han er RD... måse mere sobs?
Og ja, dejligt med Deron tilbage... 15 dishes, og han er allerede nr. 2 på apg listen :love: