Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 289 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: Jonas Emiliussen

Synes også altid, at det er en fornøjelse at læse Commish Corner - at jeg så ikke er helt enig i alle placeringer er noget andet.

Men det giver et godt indblik i holdenes styrker og svagheder 🙂

Oprindeligt skrevet af: Jenner

Stefan Nellemoes skrev:

Jenner skrev:
Og Kurt den der med at Vince giver flere stats end Roy må du vidst lige uddybe :O

Roy: 21 - 3.9 - 5.3 - 1.1 - 0.2
Vince: 23.1 - 3.8 - 5.4 - 0.9 - 0.4

OK 2 ppg mere, dobbelt op på blocks, men ikke ligefrem nogen udslagsgivende forskel, og 0.2+ i spg til Roy.... Til 10$ mil mindre tager jeg sgu nok Roy og lever med 3 ppg mindre 😉

Lidt flere kampe ind i sæsonen, begynder der at tegne sig et billede..

Roy: 21.7 - 3.9 - 5.0 - 1.2 - 0.1
Vince: 24.2 - 4.6 - 5.3 - 1.1 - 0.3

Gange man det med 82 - bliver forskellen markant:

Point:
Roy - 1779,4
Vince - 1984,4

Rebounds:
Roy - 319,8
Vince - 377,2

Assist:
Roy - 410
Vince - 434,6

Steals:
Roy: 98,4
Vince: 90,2

Blocks:
Roy: 8,2
Vince: 24,6

Altså:
205 point mere i Vince
57 rebounds mere i Vince
24 assist mere i Vince
8 steals mere i Roy
16 blocks mere i Vince

Ikke alene er det ved 82 kampe - Roy har det med at misse kampe - men de rebounds og point havde sidste år formentlig gjort forskellen på oprykning eller ej ;)...

Meeeeen mon ikke jeg for $10 mil kunne finde en spiller der levere 205 pts, 57 rbs, 24 ast og 16 blocks på 82 kampe? Der må da være en eller anden? Nå ikke? Rashard Lewis må da være tæt på at lave det der på en sæson? når han koster $17 mil? ØV!!!!:emb

Oprindeligt skrevet af: Miller31

CC var absolut fremragende, jeg synes du ramte hovedet på sømmet med mange ting. Jeg tror dog at Daniel går en smule ned over sæsonen, hans hold er ganske tyndt og der hentes intet i blk. Ligesom jeg også tror du selv hopper forbi mig i toppen, så jeg forventer top 4 bliver:
Grunts
T'Wolves
Delt 3: GangStars & Alphahans

Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

Håber så sandelig da også jeg hopper forbi dig 😉 ....meeeen så skal jeg sq snart ikke ha' flere skader. Har allerede tabt en del kampe nu til DWill og Smoov og det koster med så tynd en roster.

Men der er godt nok nogle tætte opgør flere steder, og allerede nu har flere spillere præsteret langt fra det jeg forventede da jeg lavede filen, og skader har allerede sat deres præg flere steder også.

Jeg synes stadig et af de mere spændende spørgsmål er hvad Royals gør med Arenas/Brand duoen og fremtidig opbygning og så hvordan Bronx vælger at tackle ligaens dårligste roster (staklen overtog jo et fallitbo).

Oprindeligt skrevet af: Miller31

Jones  siger: (16.11.57)Blatche ser skidt ud ... troede meget på ham før i tiden ...

Blatches svar på 29 min:
25-12-5-2-5

Hmm.. 1-0 Blatche 😉

Oprindeligt skrevet af: Jonas Emiliussen

Daaaamn ... Men skulle din del af samtalen ikke lige med sådan, at det ikke KUN er mig som ser dum ud.

Husker noget ala "Ja, det kører sgu ikke rigtig for ham i år"

Oprindeligt skrevet af: madsberggreen

Det er da helt vildt at kun 24-årige Antoine Wright stadig er FA i vores liga - han spillede 40 minutter og lavede 24 points for Mavericks i nat!!!

Jeg kan forøvrigti kke lade være med at ærge mig lidt over at Steve Nash lige har haft sin bedste statline i sæsonen samtidig med at Jameer Nelson er blevet skadet :doh

Oprindeligt skrevet af: Stefan Nellemoes

Jeg synes nu det var meget fint af Nash i nat..

20-8-15 er ganske okay.. Regner også med at han bliver bedre som sæsonen skrider frem og han får lært sin nye træners stil at kende endnu bedre - eller træneren begynder at bruge Nash på den heeeelt rigtige (NBAiKL) måde :love: ...

Derudover begynder George Hill at vise hvorfor GM Nellemoes draftede ham - 20+ point i de tre seneste kampe, og mellem 2 og 3 steals i disse :hug: ...

Oprindeligt skrevet af: Zonker

madsberggreen skrev:
Det er da helt vildt at kun 24-årige Antoine Wright stadig er FA i vores liga - han spillede 40 minutter og lavede 24 points for Mavericks i nat!!!

Der er vist en der er interesseret i at komme af med noget waiver fee? 😉

Han sutter. Egentlig underligt at han fik den start, når man ser hvad han har spillet i år..

Oprindeligt skrevet af: madsberggreen

Det var da utroligt som I altid har mistanke til mine motiver!

ReferencerSide 289 af 635Reference