NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 25. november 2008, 15:06Oprindeligt skrevet af: Jonas EmiliussenSynes også altid, at det er en fornøjelse at læse Commish Corner - at jeg så ikke er helt enig i alle placeringer er noget andet.
Men det giver et godt indblik i holdenes styrker og svagheder 🙂
Synes også altid, at det er en fornøjelse at læse Commish Corner - at jeg så ikke er helt enig i alle placeringer er noget andet.
Men det giver et godt indblik i holdenes styrker og svagheder 🙂
Citat fra NBAinfo Arkiv på 25. november 2008, 15:06Oprindeligt skrevet af: JennerStefan Nellemoes skrev:
Jenner skrev:
Og Kurt den der med at Vince giver flere stats end Roy må du vidst lige uddybe :ORoy: 21 - 3.9 - 5.3 - 1.1 - 0.2
Vince: 23.1 - 3.8 - 5.4 - 0.9 - 0.4OK 2 ppg mere, dobbelt op på blocks, men ikke ligefrem nogen udslagsgivende forskel, og 0.2+ i spg til Roy.... Til 10$ mil mindre tager jeg sgu nok Roy og lever med 3 ppg mindre 😉
Lidt flere kampe ind i sæsonen, begynder der at tegne sig et billede..
Roy: 21.7 - 3.9 - 5.0 - 1.2 - 0.1
Vince: 24.2 - 4.6 - 5.3 - 1.1 - 0.3Gange man det med 82 - bliver forskellen markant:
Point:
Roy - 1779,4
Vince - 1984,4Rebounds:
Roy - 319,8
Vince - 377,2Assist:
Roy - 410
Vince - 434,6Steals:
Roy: 98,4
Vince: 90,2Blocks:
Roy: 8,2
Vince: 24,6Altså:
205 point mere i Vince
57 rebounds mere i Vince
24 assist mere i Vince
8 steals mere i Roy
16 blocks mere i VinceIkke alene er det ved 82 kampe - Roy har det med at misse kampe - men de rebounds og point havde sidste år formentlig gjort forskellen på oprykning eller ej ;)...
Meeeeen mon ikke jeg for $10 mil kunne finde en spiller der levere 205 pts, 57 rbs, 24 ast og 16 blocks på 82 kampe? Der må da være en eller anden? Nå ikke? Rashard Lewis må da være tæt på at lave det der på en sæson? når han koster $17 mil? ØV!!!!:emb
Stefan Nellemoes skrev:
Jenner skrev:
Og Kurt den der med at Vince giver flere stats end Roy må du vidst lige uddybe :ORoy: 21 - 3.9 - 5.3 - 1.1 - 0.2
Vince: 23.1 - 3.8 - 5.4 - 0.9 - 0.4OK 2 ppg mere, dobbelt op på blocks, men ikke ligefrem nogen udslagsgivende forskel, og 0.2+ i spg til Roy.... Til 10$ mil mindre tager jeg sgu nok Roy og lever med 3 ppg mindre 😉
Lidt flere kampe ind i sæsonen, begynder der at tegne sig et billede..
Roy: 21.7 - 3.9 - 5.0 - 1.2 - 0.1
Vince: 24.2 - 4.6 - 5.3 - 1.1 - 0.3Gange man det med 82 - bliver forskellen markant:
Point:
Roy - 1779,4
Vince - 1984,4Rebounds:
Roy - 319,8
Vince - 377,2Assist:
Roy - 410
Vince - 434,6Steals:
Roy: 98,4
Vince: 90,2Blocks:
Roy: 8,2
Vince: 24,6Altså:
205 point mere i Vince
57 rebounds mere i Vince
24 assist mere i Vince
8 steals mere i Roy
16 blocks mere i VinceIkke alene er det ved 82 kampe - Roy har det med at misse kampe - men de rebounds og point havde sidste år formentlig gjort forskellen på oprykning eller ej ;)...
Meeeeen mon ikke jeg for $10 mil kunne finde en spiller der levere 205 pts, 57 rbs, 24 ast og 16 blocks på 82 kampe? Der må da være en eller anden? Nå ikke? Rashard Lewis må da være tæt på at lave det der på en sæson? når han koster $17 mil? ØV!!!!:emb
Citat fra NBAinfo Arkiv på 25. november 2008, 15:44Oprindeligt skrevet af: Miller31CC var absolut fremragende, jeg synes du ramte hovedet på sømmet med mange ting. Jeg tror dog at Daniel går en smule ned over sæsonen, hans hold er ganske tyndt og der hentes intet i blk. Ligesom jeg også tror du selv hopper forbi mig i toppen, så jeg forventer top 4 bliver:
Grunts
T'Wolves
Delt 3: GangStars & Alphahans
CC var absolut fremragende, jeg synes du ramte hovedet på sømmet med mange ting. Jeg tror dog at Daniel går en smule ned over sæsonen, hans hold er ganske tyndt og der hentes intet i blk. Ligesom jeg også tror du selv hopper forbi mig i toppen, så jeg forventer top 4 bliver:
Grunts
T'Wolves
Delt 3: GangStars & Alphahans
Citat fra NBAinfo Arkiv på 25. november 2008, 16:58Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnHåber så sandelig da også jeg hopper forbi dig 😉 ....meeeen så skal jeg sq snart ikke ha' flere skader. Har allerede tabt en del kampe nu til DWill og Smoov og det koster med så tynd en roster.
Men der er godt nok nogle tætte opgør flere steder, og allerede nu har flere spillere præsteret langt fra det jeg forventede da jeg lavede filen, og skader har allerede sat deres præg flere steder også.
Jeg synes stadig et af de mere spændende spørgsmål er hvad Royals gør med Arenas/Brand duoen og fremtidig opbygning og så hvordan Bronx vælger at tackle ligaens dårligste roster (staklen overtog jo et fallitbo).
Håber så sandelig da også jeg hopper forbi dig 😉 ....meeeen så skal jeg sq snart ikke ha' flere skader. Har allerede tabt en del kampe nu til DWill og Smoov og det koster med så tynd en roster.
Men der er godt nok nogle tætte opgør flere steder, og allerede nu har flere spillere præsteret langt fra det jeg forventede da jeg lavede filen, og skader har allerede sat deres præg flere steder også.
Jeg synes stadig et af de mere spændende spørgsmål er hvad Royals gør med Arenas/Brand duoen og fremtidig opbygning og så hvordan Bronx vælger at tackle ligaens dårligste roster (staklen overtog jo et fallitbo).
Citat fra NBAinfo Arkiv på 26. november 2008, 3:12Oprindeligt skrevet af: Miller31Jones siger: (16.11.57)Blatche ser skidt ud ... troede meget på ham før i tiden ...
Blatches svar på 29 min:
25-12-5-2-5Hmm.. 1-0 Blatche 😉
Jones siger: (16.11.57)Blatche ser skidt ud ... troede meget på ham før i tiden ...
Blatches svar på 29 min:
25-12-5-2-5
Hmm.. 1-0 Blatche 😉
Citat fra NBAinfo Arkiv på 26. november 2008, 11:13Oprindeligt skrevet af: Jonas EmiliussenDaaaamn ... Men skulle din del af samtalen ikke lige med sådan, at det ikke KUN er mig som ser dum ud.
Husker noget ala "Ja, det kører sgu ikke rigtig for ham i år"
Daaaamn ... Men skulle din del af samtalen ikke lige med sådan, at det ikke KUN er mig som ser dum ud.
Husker noget ala "Ja, det kører sgu ikke rigtig for ham i år"
Citat fra NBAinfo Arkiv på 26. november 2008, 11:19Oprindeligt skrevet af: madsberggreenDet er da helt vildt at kun 24-årige Antoine Wright stadig er FA i vores liga - han spillede 40 minutter og lavede 24 points for Mavericks i nat!!!
Jeg kan forøvrigti kke lade være med at ærge mig lidt over at Steve Nash lige har haft sin bedste statline i sæsonen samtidig med at Jameer Nelson er blevet skadet :doh
Det er da helt vildt at kun 24-årige Antoine Wright stadig er FA i vores liga - han spillede 40 minutter og lavede 24 points for Mavericks i nat!!!
Jeg kan forøvrigti kke lade være med at ærge mig lidt over at Steve Nash lige har haft sin bedste statline i sæsonen samtidig med at Jameer Nelson er blevet skadet :doh
Citat fra NBAinfo Arkiv på 26. november 2008, 12:15Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesJeg synes nu det var meget fint af Nash i nat..
20-8-15 er ganske okay.. Regner også med at han bliver bedre som sæsonen skrider frem og han får lært sin nye træners stil at kende endnu bedre - eller træneren begynder at bruge Nash på den heeeelt rigtige (NBAiKL) måde :love: ...
Derudover begynder George Hill at vise hvorfor GM Nellemoes draftede ham - 20+ point i de tre seneste kampe, og mellem 2 og 3 steals i disse :hug: ...
Jeg synes nu det var meget fint af Nash i nat..
20-8-15 er ganske okay.. Regner også med at han bliver bedre som sæsonen skrider frem og han får lært sin nye træners stil at kende endnu bedre - eller træneren begynder at bruge Nash på den heeeelt rigtige (NBAiKL) måde :love: ...
Derudover begynder George Hill at vise hvorfor GM Nellemoes draftede ham - 20+ point i de tre seneste kampe, og mellem 2 og 3 steals i disse :hug: ...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 26. november 2008, 12:20Oprindeligt skrevet af: Zonkermadsberggreen skrev:
Det er da helt vildt at kun 24-årige Antoine Wright stadig er FA i vores liga - han spillede 40 minutter og lavede 24 points for Mavericks i nat!!!Der er vist en der er interesseret i at komme af med noget waiver fee? 😉
Han sutter. Egentlig underligt at han fik den start, når man ser hvad han har spillet i år..
madsberggreen skrev:
Det er da helt vildt at kun 24-årige Antoine Wright stadig er FA i vores liga - han spillede 40 minutter og lavede 24 points for Mavericks i nat!!!
Der er vist en der er interesseret i at komme af med noget waiver fee? 😉
Han sutter. Egentlig underligt at han fik den start, når man ser hvad han har spillet i år..
Citat fra NBAinfo Arkiv på 26. november 2008, 12:28Oprindeligt skrevet af: madsberggreenDet var da utroligt som I altid har mistanke til mine motiver!
Det var da utroligt som I altid har mistanke til mine motiver!