Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 288 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: Martanic

hehe, det har jeg vist aldrig sagt. Det var da naturligvis en målsætning henover sommeren, men i de første 10 dage af den nye sæson, var det bare et naivt håb 😉

Oprindeligt skrevet af: Svupper

Men sæsonen er kun lige startet, du kan sagtens nå det endnu.. hvis arenas lige pludselig mirakuløst skulle gå hen og blive helbredt, så er du inde i kampen igen 😛

Oprindeligt skrevet af: Stefan Nellemoes

Stefan Nellemoes skrev:
Synes det er lidt sjovt at jeg fører Blocks kategorien med 14 blocks ned til nummer 2 - der har spillet 15 kampe MERE end mig 😮 ...

Det hjælper naturligvis lidt på mine blocks, at Dwight Howard efter 13 kampe har 51 blocks - altså har Dwight 9 blocks mindre på sine 13 kampe i år, end nummer 2 i ligaen samlet har (Big Ballers med 60 blocks på 83 kampe). Craaaaazy...

Skal nok blive godt - ikke mindst når Manu kommer tilbage, og jeg dermed får udlignet de mange kampe jeg har til gode i forhold til andre :hug: ...

Ganske dejlig nat - Dwight med 6 blocks for liiige at sætte tingene på plads, og Manu tilbage på banen :love: ...

Oprindeligt skrevet af: Kapitalistsvin

Yes... fantastisk at browse boxscores og finde de her to godbidder:

Ben Gordon med 25 pts, 1 reb, 3 ast, 4 stl, 1 blk
Paul Millsap med 21 pts, 10 reb, 2 ast, 2 stl, 1 blk

De dårlige nyheder er så, at jeg på deres positioner i stedet startede de her to:

A Iverson med 9 pts, 4 ren, 2 ast, 0 stl, 0 blk
Rudy Gay med 13 pts, 10 reb, 1 ast, 1 stl, 0 blk

Oh the you of forsight... :roll

Kapitalistsvin skrev:
Yes... fantastisk at browse boxscores og finde de her to godbidder:

Ben Gordon med 25 pts, 1 reb, 3 ast, 4 stl, 1 blk
Paul Millsap med 21 pts, 10 reb, 2 ast, 2 stl, 1 blk

De dårlige nyheder er så, at jeg på deres positioner i stedet startede de her to:

Beklager at komme med endnu en dårlig nyhed - du ejer ikke Ben Gordon :nanana:

Oprindeligt skrevet af: Kapitalistsvin

Heldigvis... Eric Gordon var det jo... 😛

Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

hhhmmm, alligevel lidt skuffende for den gamle ræv...

Ja altså ikke bare stillingen (for dem der ikke kan se D1, så ligger den forsvarende champ næstsidst i ligaen, mens favoritterne fra Amsterdam og America er stukket af i front).. .men også at der slet ikke har været nogen reaktioner på Commish Corner.

Der blev rykket efter den fra et par steder og nu er det over en uge siden den kom på siden, og ingen har bræget op om at de føler sig forsmåede eller forherligede .... buuuhuuuu nobody loves me, nobody appreciates my hard work... booo-hoooo

Oprindeligt skrevet af: Martanic

Forbandede pis commish. Han fatter da bare ingenting, og har komplet tabt hjernen efter han rundede de 40 år sidste år.

hmm men analysen af mit hold var nok til gengæld ikke helt skæv 🙁 Så i kompensation så sender Kurt Foxes 1./09 til mig for Anthony Carter. Bare for at være flink mod mig,

Jeg kan mærke det, jeg kan føle det, jeg tror på det.

Jenner skrev:
Og Kurt den der med at Vince giver flere stats end Roy må du vidst lige uddybe :O

Roy: 21 - 3.9 - 5.3 - 1.1 - 0.2
Vince: 23.1 - 3.8 - 5.4 - 0.9 - 0.4

OK 2 ppg mere, dobbelt op på blocks, men ikke ligefrem nogen udslagsgivende forskel, og 0.2+ i spg til Roy.... Til 10$ mil mindre tager jeg sgu nok Roy og lever med 3 ppg mindre 😉

Lidt flere kampe ind i sæsonen, begynder der at tegne sig et billede..

Roy: 21.7 - 3.9 - 5.0 - 1.2 - 0.1
Vince: 24.2 - 4.6 - 5.3 - 1.1 - 0.3

Gange man det med 82 - bliver forskellen markant:

Point:
Roy - 1779,4
Vince - 1984,4

Rebounds:
Roy - 319,8
Vince - 377,2

Assist:
Roy - 410
Vince - 434,6

Steals:
Roy: 98,4
Vince: 90,2

Blocks:
Roy: 8,2
Vince: 24,6

Altså:
205 point mere i Vince
57 rebounds mere i Vince
24 assist mere i Vince
8 steals mere i Roy
16 blocks mere i Vince

Ikke alene er det ved 82 kampe - Roy har det med at misse kampe - men de rebounds og point havde sidste år formentlig gjort forskellen på oprykning eller ej ;)...

Danish TWolf skrev:
hhhmmm, alligevel lidt skuffende for den gamle ræv...

Der blev rykket efter den fra et par steder og nu er det over en uge siden den kom på siden, og ingen har bræget op om at de føler sig forsmåede eller forherligede .... buuuhuuuu nobody loves me, nobody appreciates my hard work... booo-hoooo

Jeg var lykkelig for CC - du ramte plet med de to oprykkere sidste år, håber det sker igen i år.

Jeg ville ikke kommentere det, fordi jeg ikke ville jinxe noget - har jeg jinxet noget nu, kræver jeg din afgang...

Men det var super - spot on på de fleste hold!

ReferencerSide 288 af 635Reference