NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 21. november 2008, 14:29Oprindeligt skrevet af: Jonas EmiliussenMener det var en god handel for ham.... Mener, at han lidt bedre kan slække på blocks, for at få en masse assists i hus.
Mener det var en god handel for ham.... Mener, at han lidt bedre kan slække på blocks, for at få en masse assists i hus.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 21. november 2008, 14:46Oprindeligt skrevet af: JennerTjaa det er dog alvorligt når ens PF og C snitter 1,7 blocks til sammen! Camby leverede ca halvdelen af hans blocks... samtidig kan salget også koste i rebounds, mens pts lignte en sikker sejr i forvejen, så der er det lidt meget at Miller hjælper... og Millers steals og assists har jo langt fra været imponerende so far, selvfølgelig har 76ers lugtet, men spørgsmålet er om Millers downfall er begyndt... Jeg tror ærligt talt det kommer til at koste eller at gå lige op...
Tjaa det er dog alvorligt når ens PF og C snitter 1,7 blocks til sammen! Camby leverede ca halvdelen af hans blocks... samtidig kan salget også koste i rebounds, mens pts lignte en sikker sejr i forvejen, så der er det lidt meget at Miller hjælper... og Millers steals og assists har jo langt fra været imponerende so far, selvfølgelig har 76ers lugtet, men spørgsmålet er om Millers downfall er begyndt... Jeg tror ærligt talt det kommer til at koste eller at gå lige op...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 24. november 2008, 15:49Oprindeligt skrevet af: reignmannr1ja bliver spændende nu her at se hva der sker med ens spillere, new york kan jo gå hen og få en stor betydning i keeper league, hvis de fortsætter med deres filosofi.
ja bliver spændende nu her at se hva der sker med ens spillere, new york kan jo gå hen og få en stor betydning i keeper league, hvis de fortsætter med deres filosofi.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 24. november 2008, 16:46Oprindeligt skrevet af: JennerDer er så småt ved at komme gang i Fistfighters toget, Foye med lækre 23-1-14-2-1 i nat, og Melo med 21-13-8-1-1. Hvis Melo får gang i sine pts og får hustle statsne op på sidste års niveau er han jo virkelig et monster!
Og nå ja 26.8 - 3.2 - 7.4 - 2.2... Devin Harris over de sidste 5 kampe!
Der er så småt ved at komme gang i Fistfighters toget, Foye med lækre 23-1-14-2-1 i nat, og Melo med 21-13-8-1-1. Hvis Melo får gang i sine pts og får hustle statsne op på sidste års niveau er han jo virkelig et monster!
Og nå ja 26.8 - 3.2 - 7.4 - 2.2... Devin Harris over de sidste 5 kampe!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 24. november 2008, 16:55Oprindeligt skrevet af: Miller31Copenhagen Alphahans: 79 kampe - 29 blocks
Andrew Bynum: 12 kampe - 30 blocks.Hmm.. Jeg synes jeg kan se en der er ved at tabe ligaen alene på sin mangel på blocks!
Copenhagen Alphahans: 79 kampe - 29 blocks
Andrew Bynum: 12 kampe - 30 blocks.
Hmm.. Jeg synes jeg kan se en der er ved at tabe ligaen alene på sin mangel på blocks!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 24. november 2008, 17:25Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesSynes det er lidt sjovt at jeg fører Blocks kategorien med 14 blocks ned til nummer 2 - der har spillet 15 kampe MERE end mig 😮 ...
Det hjælper naturligvis lidt på mine blocks, at Dwight Howard efter 13 kampe har 51 blocks - altså har Dwight 9 blocks mindre på sine 13 kampe i år, end nummer 2 i ligaen samlet har (Big Ballers med 60 blocks på 83 kampe). Craaaaazy...
Skal nok blive godt - ikke mindst når Manu kommer tilbage, og jeg dermed får udlignet de mange kampe jeg har til gode i forhold til andre :hug: ...
Synes det er lidt sjovt at jeg fører Blocks kategorien med 14 blocks ned til nummer 2 - der har spillet 15 kampe MERE end mig 😮 ...
Det hjælper naturligvis lidt på mine blocks, at Dwight Howard efter 13 kampe har 51 blocks - altså har Dwight 9 blocks mindre på sine 13 kampe i år, end nummer 2 i ligaen samlet har (Big Ballers med 60 blocks på 83 kampe). Craaaaazy...
Skal nok blive godt - ikke mindst når Manu kommer tilbage, og jeg dermed får udlignet de mange kampe jeg har til gode i forhold til andre :hug: ...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 24. november 2008, 18:03Oprindeligt skrevet af: Jonas EmiliussenSkulle vi egentlig ikke snart have opdateret holdsider :roll ?
Skulle vi egentlig ikke snart have opdateret holdsider :roll ?
Citat fra NBAinfo Arkiv på 24. november 2008, 18:11Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnJo vi skulle... . og også en stilling 🙁
I dag og i morgen står den nok på at få lukket opstarten med LAC og få min iMac op at køre (har lige købt den i dag... står ved siden af mig i boksen stadigvæk mens jeg spiser).
Men det bliver i denne uge at alt bliver opdateret.. i den forbindelse må I gerne lige sende en PB på de ændringer I selv lige kan se mangler (rigtige positioner iht Yahoo, spillere der mangler, løn der er forkert, picks der ser mærkelige ud etc.)
Jo vi skulle... . og også en stilling 🙁
I dag og i morgen står den nok på at få lukket opstarten med LAC og få min iMac op at køre (har lige købt den i dag... står ved siden af mig i boksen stadigvæk mens jeg spiser).
Men det bliver i denne uge at alt bliver opdateret.. i den forbindelse må I gerne lige sende en PB på de ændringer I selv lige kan se mangler (rigtige positioner iht Yahoo, spillere der mangler, løn der er forkert, picks der ser mærkelige ud etc.)
Citat fra NBAinfo Arkiv på 24. november 2008, 18:15Oprindeligt skrevet af: MartanicHvad skal vi dog bruge en stilling til?
Det var da en usædvanelig og helt vanvittig ubrugelig ting. (Nej, det har slet ikke noget at gøre med min placering i D2)
Hvad skal vi dog bruge en stilling til?
Det var da en usædvanelig og helt vanvittig ubrugelig ting. (Nej, det har slet ikke noget at gøre med min placering i D2)
Citat fra NBAinfo Arkiv på 24. november 2008, 18:56Oprindeligt skrevet af: SvupperJeg troede ellers planen var at du skulle rykke op igen, i år martin 😛
Jeg troede ellers planen var at du skulle rykke op igen, i år martin 😛