Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 286 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: Martanic

Jeg tror på det, men jeg har så også stillingen stående i baggrunden 🙂

Oprindeligt skrevet af: madsberggreen

Jeg synes også det er et fedt move af Stefan at gå all in på de gamle drenge - men nu hvor jeg har overtager hans draft pick kan jeg da ikke lade være med at håbe at Howard brækker benet, Steve Nash vælter på cykel, og Lamar Odom får en cheeseburger galt i halsen.

Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

Gaflen skrev:
ok ved i nok ikke vil tro på det men pt ligger jeg nr 1 i nbakl div 2 det skal ses for tror ca det højbjerg superforke historie =)

Fååårk så bliver jeg da nød til snart at lave en Stillingsopdatering på siden hva' 😮

Oprindeligt skrevet af: Kapitalistsvin

Gaflen skrev:
ok ved i nok ikke vil tro på det men pt ligger jeg nr 1 i nbakl div 2 det skal ses for tror ca det højbjerg superforke historie =)

Tim Duncan har også været on a roll! Gratz :worship:

Oprindeligt skrevet af: Kapitalistsvin

Nu må andre end CP3 godt snart leve op til gennemsnittene fra sidste sæson. Mit hold har indtil nu underpræsteret over hele linien (undtagen Millsap og CP3).

Kom så Grunts! :roll

Oprindeligt skrevet af: madsberggreen

@ Gaflen - bare vent til Manu og Parker kommer tilbage - Spurs bliver nok ikke ved med at spille Duncan nærmest hele kampe i træk 😛

Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

Kapitalistsvin skrev:
Nu må andre end CP3 godt snart leve op til gennemsnittene fra sidste sæson. Mit hold har indtil nu underpræsteret over hele linien (undtagen Millsap og CP3).

Kom så Grunts! :roll

Ja, det har mine så i lidt mindre grad... men okay, det kræver selvf. at ens spillere faktisk er på banen for at de kan underpræstere 🙁

Oprindeligt skrevet af: Stefan Nellemoes

Såå er mine spillere atter klar til at give lidt stats efter en sløj runde..

Hvad angår mit hold, så har folk ret i at der ikke er udsigt til talent på pladserne i 2010 med det nuværende roster.

Meen - i 2010 er det kun Dwight Howard og Vince Carter jeg er bundet til - regner naturligvis med at jeg beholder Brewer til den tid også ;).

Dermed er der plads til FA's - som så ofte før, vil der altid være kvalitet på FA listen, fordi folk er bange for halvgamle halvdyre spillere.

Og i sidste ende, vil jeg hellere gå efter oprykning her og nu, og så se hvad tiden bringer, fremfor at satse på picks og MAYBE's.

Man kan sige hvad man vil om mig, men som Jenner siger, så er der sgu altid underholdning når jeg er i nærheden. Action packed pee-wee!

Oprindeligt skrevet af: Miller31

Hawes faldet en smule når Theus vælger ikke at spille holdets pt. næstbedst spillende inside-spiller i mere end max 20 min. meeeen han kommer.

I mellemtiden kan man glæde sig over den smukke, uforlignelige og fantastiske Renaldo, damn it han er en dejlig dreng:
10-2-0-2-4

Dvs Renaldo på én kamp har lavet hvad der svarer til 14,3% af Copenhagen Alphahans' blocks 😆

Oprindeligt skrevet af: Jenner

Hmm lidt spændende handel af Hooters i kampen om oprykning, men var det ikke bare at sælge blocks kategorien til fordel for assists :noidea

ReferencerSide 286 af 635Reference