NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 17. november 2008, 16:53Oprindeligt skrevet af: MartanicJeg tror på det, men jeg har så også stillingen stående i baggrunden 🙂
Jeg tror på det, men jeg har så også stillingen stående i baggrunden 🙂
Citat fra NBAinfo Arkiv på 17. november 2008, 16:55Oprindeligt skrevet af: madsberggreenJeg synes også det er et fedt move af Stefan at gå all in på de gamle drenge - men nu hvor jeg har overtager hans draft pick kan jeg da ikke lade være med at håbe at Howard brækker benet, Steve Nash vælter på cykel, og Lamar Odom får en cheeseburger galt i halsen.
Jeg synes også det er et fedt move af Stefan at gå all in på de gamle drenge - men nu hvor jeg har overtager hans draft pick kan jeg da ikke lade være med at håbe at Howard brækker benet, Steve Nash vælter på cykel, og Lamar Odom får en cheeseburger galt i halsen.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 17. november 2008, 17:22Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnGaflen skrev:
ok ved i nok ikke vil tro på det men pt ligger jeg nr 1 i nbakl div 2 det skal ses for tror ca det højbjerg superforke historie =)Fååårk så bliver jeg da nød til snart at lave en Stillingsopdatering på siden hva' 😮
Gaflen skrev:
ok ved i nok ikke vil tro på det men pt ligger jeg nr 1 i nbakl div 2 det skal ses for tror ca det højbjerg superforke historie =)
Fååårk så bliver jeg da nød til snart at lave en Stillingsopdatering på siden hva' 😮
Citat fra NBAinfo Arkiv på 17. november 2008, 21:30Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinGaflen skrev:
ok ved i nok ikke vil tro på det men pt ligger jeg nr 1 i nbakl div 2 det skal ses for tror ca det højbjerg superforke historie =)Tim Duncan har også været on a roll! Gratz :worship:
Gaflen skrev:
ok ved i nok ikke vil tro på det men pt ligger jeg nr 1 i nbakl div 2 det skal ses for tror ca det højbjerg superforke historie =)
Tim Duncan har også været on a roll! Gratz :worship:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 18. november 2008, 12:49Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinNu må andre end CP3 godt snart leve op til gennemsnittene fra sidste sæson. Mit hold har indtil nu underpræsteret over hele linien (undtagen Millsap og CP3).
Kom så Grunts! :roll
Nu må andre end CP3 godt snart leve op til gennemsnittene fra sidste sæson. Mit hold har indtil nu underpræsteret over hele linien (undtagen Millsap og CP3).
Kom så Grunts! :roll
Citat fra NBAinfo Arkiv på 18. november 2008, 12:55Oprindeligt skrevet af: madsberggreen@ Gaflen - bare vent til Manu og Parker kommer tilbage - Spurs bliver nok ikke ved med at spille Duncan nærmest hele kampe i træk 😛
@ Gaflen - bare vent til Manu og Parker kommer tilbage - Spurs bliver nok ikke ved med at spille Duncan nærmest hele kampe i træk 😛
Citat fra NBAinfo Arkiv på 18. november 2008, 13:38Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnKapitalistsvin skrev:
Nu må andre end CP3 godt snart leve op til gennemsnittene fra sidste sæson. Mit hold har indtil nu underpræsteret over hele linien (undtagen Millsap og CP3).Kom så Grunts! :roll
Ja, det har mine så i lidt mindre grad... men okay, det kræver selvf. at ens spillere faktisk er på banen for at de kan underpræstere 🙁
Kapitalistsvin skrev:
Nu må andre end CP3 godt snart leve op til gennemsnittene fra sidste sæson. Mit hold har indtil nu underpræsteret over hele linien (undtagen Millsap og CP3).Kom så Grunts! :roll
Ja, det har mine så i lidt mindre grad... men okay, det kræver selvf. at ens spillere faktisk er på banen for at de kan underpræstere 🙁
Citat fra NBAinfo Arkiv på 18. november 2008, 14:45Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesSåå er mine spillere atter klar til at give lidt stats efter en sløj runde..
Hvad angår mit hold, så har folk ret i at der ikke er udsigt til talent på pladserne i 2010 med det nuværende roster.
Meen - i 2010 er det kun Dwight Howard og Vince Carter jeg er bundet til - regner naturligvis med at jeg beholder Brewer til den tid også ;).
Dermed er der plads til FA's - som så ofte før, vil der altid være kvalitet på FA listen, fordi folk er bange for halvgamle halvdyre spillere.
Og i sidste ende, vil jeg hellere gå efter oprykning her og nu, og så se hvad tiden bringer, fremfor at satse på picks og MAYBE's.
Man kan sige hvad man vil om mig, men som Jenner siger, så er der sgu altid underholdning når jeg er i nærheden. Action packed pee-wee!
Såå er mine spillere atter klar til at give lidt stats efter en sløj runde..
Hvad angår mit hold, så har folk ret i at der ikke er udsigt til talent på pladserne i 2010 med det nuværende roster.
Meen - i 2010 er det kun Dwight Howard og Vince Carter jeg er bundet til - regner naturligvis med at jeg beholder Brewer til den tid også ;).
Dermed er der plads til FA's - som så ofte før, vil der altid være kvalitet på FA listen, fordi folk er bange for halvgamle halvdyre spillere.
Og i sidste ende, vil jeg hellere gå efter oprykning her og nu, og så se hvad tiden bringer, fremfor at satse på picks og MAYBE's.
Man kan sige hvad man vil om mig, men som Jenner siger, så er der sgu altid underholdning når jeg er i nærheden. Action packed pee-wee!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 19. november 2008, 17:14Oprindeligt skrevet af: Miller31Hawes faldet en smule når Theus vælger ikke at spille holdets pt. næstbedst spillende inside-spiller i mere end max 20 min. meeeen han kommer.
I mellemtiden kan man glæde sig over den smukke, uforlignelige og fantastiske Renaldo, damn it han er en dejlig dreng:
10-2-0-2-4Dvs Renaldo på én kamp har lavet hvad der svarer til 14,3% af Copenhagen Alphahans' blocks 😆
Hawes faldet en smule når Theus vælger ikke at spille holdets pt. næstbedst spillende inside-spiller i mere end max 20 min. meeeen han kommer.
I mellemtiden kan man glæde sig over den smukke, uforlignelige og fantastiske Renaldo, damn it han er en dejlig dreng:
10-2-0-2-4
Dvs Renaldo på én kamp har lavet hvad der svarer til 14,3% af Copenhagen Alphahans' blocks 😆
Citat fra NBAinfo Arkiv på 21. november 2008, 14:26Oprindeligt skrevet af: JennerHmm lidt spændende handel af Hooters i kampen om oprykning, men var det ikke bare at sælge blocks kategorien til fordel for assists :noidea
Hmm lidt spændende handel af Hooters i kampen om oprykning, men var det ikke bare at sælge blocks kategorien til fordel for assists :noidea