Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 285 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: Martanic

Nu du siger det, ja 😀

Oprindeligt skrevet af: madsberggreen

Troy Murphy medendnu en double-double i nat - krydret med 5 assists! Hvem der bare havde ham på holdet!

Oprindeligt skrevet af: Jenner

Uuuuuhm Devin Harris er altså en lækkerbidsken pt! 33-3-10-2 i nat, lad os endelig få flere Nets-Hawks kampe, dem kan Devin vist godt lide!
33,7 - 4,7 - 6,7 - 1,7 snitter Devin over sine sidste 3 kampe, ser ikke dårligt ud (med min evne til at jinxe er han nok tilbage til 12 - 3 - 3 - 0,5 indenfor en uges tid, vidste jeg ikke skulle have skrevet det her indlæg!)

Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

Ja jeg jinxer jo gerne - så here goes:

Farmand samlede jo lige Sheed op - hvilket der umiddelbart var én GM der var glad for... RyanAir sparede dermed en del millioner i waiver fees, men nu er der så endnu en glad GM.

Back-to-Back kampe ude mod GSW og LAL... resultat: 44-24-3-1-5 ... deeeeeet sq da maaajet godt af sådan en gammel fætter med kontraktudløb til sommer :hug:

Og så forlyder det at J-Smoov er på banen igen, dog stadig en uge eller to fra at starte inde.

Dog er det bekymrende for D-Will der nu har forårsaget at jeg er hele 10 kampe efter på PG pladsen allerede 🙁 Kom nu din lille bavian... gør far stolt og bid smerten i dig.

Oprindeligt skrevet af: Miller31

Herfra GangStars overvejes det om der er andre end Kurt og undertegnede der har bemærket den femte kategori blocks også er en del af ligaen?

Hverken i 1. eller 2. div. ser det ud til at være tilfældet!

Nå, men skulle nogle mangle en block-maskine, så henvend jer, ser ud til undertegnede har en eller to i overskud, til gengæld mangles der points, boards og for tiden også assists..

Og slutteligt:
14-10-3-1-3

Men nej, den dreng har aldrig givet brugbare stats :love:

Oprindeligt skrevet af: Stefan Nellemoes

Nå... Fik jeg mon jinxet Dwight Howard?

Hmm..- mon ikke han bouncer tilbage nu han har Steve Nash hos Kerb-Crawlers?

Oprindeligt skrevet af: bozzy

Jeg må sige at Stefan allerede nu nærmest har min stemme som årets GM. Han har forvandlet FC Zulu til et hold der burde ligge til oprykning..

:what

Oprindeligt skrevet af: Martanic

Det gør ondt at indrømme, men ja han har formået på rekordtid at lave et stærkt hold ud af resterne.

Men lad ham lige rykke op først. 🙂 (selvom jeg da også tror han klarer den)

Oprindeligt skrevet af: Jenner

Kan da godt være holdet er stærkt nu, men der er da iiiiiikke meget fremtid i det, man skulle tro vi spillede 1 års liga hehe :noidea
Men nu må vi se, der skal dælme ikke mange skader til før Stefanos oprykning kommer i fare, skal der så heller ikke hos mig og flere andre, men jeg synes personligt Stefan har bygget liiiiidt for kortsigtet op, men kan jo være jeg tager fejl. Dog fedt og spændende at der er nogen der tør tage chancen og hente alle de lidt dyre og gamle spillere som giver gode stats men folk ikke rigtigt vil have... Thumbs up for det! Med Stefan er der sgu altid underholdning 😀

Oprindeligt skrevet af: Gaflen

ok ved i nok ikke vil tro på det men pt ligger jeg nr 1 i nbakl div 2 det skal ses for tror ca det højbjerg superforke historie =)

ReferencerSide 285 af 635Reference