Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 284 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: Stefan Nellemoes

Som man kan se i min holdtråds seneste indlæg http://www.nbainfo.dk/forum/viewthread.php?forum_id=59&thread_id=3020&pid=65780#post_65780 - har jeg opdelt mine spillere i en vurdering fra 1-10, så man ligesom ved hvor meget de nogenlunde koster.

Det ville være lækkert hvis et par stykker også gjorde det, da jeg personligt bliver overrasket over at nogle ser en marginal spillere som et førsterundepick/en all-star :what ...

Man kan så ryste lidt på hovedet af de vurderinger, men i det mindste ved man så at man sikkert spilder tiden med at tænke på bud...

Oprindeligt skrevet af: Stefan Nellemoes

[censored] me.. Der fik jeg så den vildeste kommentar ever på et tilbud, hvor Salmons var med: Han er simpelthen for gammel (28 i skrivende stund) :korestol: !!!

Nævner ingen navne, så den GM jeg taler om behøver ikke hidse sig op eller reagere ;)...

Oprindeligt skrevet af: bozzy

Haha ... Det kan nærmest kun være Jonas eller Svupper. De gange jeg har talt med dem om handler, så er ALT over 25 for gammelt. Derfor handler jeg ikke med de to mere.... Vi er nu heller aldrig blevet enige om noget, da alle jo var gamle - eller deres havde KÆMPE upside 😆

Oprindeligt skrevet af: Jonas Emiliussen

Hov hov 😀

Tror nærmere det var fordi jeg ikke blev tilbudt andet end dyre folk, som ikke passede ind i filosofien på det tidspunkt. Det er sådan set meningen af have unge spillere sådan, at man på et tidspunkt kan indhente Kurt og Svinet i toppen. En dyr spiller på 28 kan ikke gøre hele forskellen.

* Iøvrigt var det ikke mig, som var blevet budt Salmons. Jeg har selv haft kig på ham fra FA

Oprindeligt skrevet af: Martanic

Nå, nu er Kolding toget ved at være kørt i D2, så må alle andre kæmpe om den andenplads.

Og nej, Salmons er ikke for gammel, ej heller dyr, i dag i hvert fald. (Siger den eneste ejer af Salmons inden Stefan 🙂 )

Nå ja, så var der også lige en anden detalje.
LUC RICHARD MBAH a MOUTE.
19-17-2-1-1

ok kombineret med
Elton Brand: 15-15-2-2-3

Oprindeligt skrevet af: Jenner

Frisk tilbage fra en scouting tur til London må GM Døssing sige at den nuværende placering selvfølgelig er skuffende. Dog ligger holdet til 10 pts mere i placeringen hvis man kigger på snit, så helt galt står det ikke til. Vi skal have hentet et par missede kampe, men det går nok. Dejligt at se at Devin Harris er ved at finde rytmen, 30-6-8-2 er en fabelagtig statline, og når Harris er i spillehumør er der ingen der kan kontrollere hans hurtighed. Han blæser jo forbi alt :O

Roy er solid som altid, Melo har forstærket hans rebounds og assists, vi savner lidt flere pts og steals men det kommer nok, nu er han jo MANDEN i Denver...

Og Kurt den der med at Vince giver flere stats end Roy må du vidst lige uddybe :O

Roy: 21 - 3.9 - 5.3 - 1.1 - 0.2
Vince: 23.1 - 3.8 - 5.4 - 0.9 - 0.4

OK 2 ppg mere, dobbelt op på blocks, men ikke ligefrem nogen udslagsgivende forskel, og 0.2+ i spg til Roy.... Til 10$ mil mindre tager jeg sgu nok Roy og lever med 3 ppg mindre 😉

Oprindeligt skrevet af: madsberggreen

Vi lige gøre lidt reklame for et par FA's:

Ime Udoka har lige overtaget starterpladsen for Spurs - ultrabillig startende SF der nok skal få et par steals!

Troy Murphy gør det godt for Pacers! Han er måske en smule overbetalt, men har ingen konkurenter på PF pladsen hos Pacers. Hvis man har råd til ham er han en glimrende startende PF!

Robert Swift! Det tidligere teenage-talent er nu ved at være kommet sig over en knæskade. Han viste gode takter i nat med 11 rebounds, og har stadig masser af upside. 7-1, 270 pund - kun 23 år! Han er en hvidere og grimmere Andrew Bynum in the making!

Oprindeligt skrevet af: Miller31

Jenner skrev: nu er han jo MANDEN i Denver...

Nej nej.. Kan du stave til Renaldo BalkMAN 😉

Oprindeligt skrevet af: Martanic

hehe Mads

Der er vist en, der gerne vil slippe for lidt waiver fees 🙂

Oprindeligt skrevet af: madsberggreen

HVA!? Antyder du at jeg har bagtanker ved at reklamere for tre glimrende, unge spillere, alle med potentiale til at gøre netop DIT hold til en VINDER!?

ReferencerSide 284 af 635Reference