NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 13. november 2008, 20:26Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn....me too - hvis ellers vi liiiiige får Amare og CP3 med på listen....
....me too - hvis ellers vi liiiiige får Amare og CP3 med på listen....
Citat fra NBAinfo Arkiv på 13. november 2008, 20:57Oprindeligt skrevet af: Jonas EmiliussenNo way 😛
Men min big guy er jo heller ikke ligeså værdifuld i vores 5 cat liga, som CP3 osv. - slet ikke i den her sæson, hvor han er startet noget ustabilt
No way 😛
Men min big guy er jo heller ikke ligeså værdifuld i vores 5 cat liga, som CP3 osv. - slet ikke i den her sæson, hvor han er startet noget ustabilt
Citat fra NBAinfo Arkiv på 14. november 2008, 11:17Oprindeligt skrevet af: madsberggreenAlle jer der bashede min Biedrins for et pick + Kleiza-trade - Hvad siger i til hans 16,8 points, 14,3 rebounds, 1,5 assists, 1 steals og 1,8 blocks indtil videre? B)
Alle jer der bashede min Biedrins for et pick + Kleiza-trade - Hvad siger i til hans 16,8 points, 14,3 rebounds, 1,5 assists, 1 steals og 1,8 blocks indtil videre? B)
Citat fra NBAinfo Arkiv på 14. november 2008, 11:42Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesBiddie er startet fænomenalt - og sluttede også godt sidste år.
Hans stats skal nok falde lidt, men stadig en top 5 center i NBAiKL pt. 🙂
Biddie er startet fænomenalt - og sluttede også godt sidste år.
Hans stats skal nok falde lidt, men stadig en top 5 center i NBAiKL pt. 🙂
Citat fra NBAinfo Arkiv på 14. november 2008, 12:36Oprindeligt skrevet af: Martanicuha jeg savner ham. Altså tilbage fra dengang, hvor jeg cuttede ham, og han aldrig så ud til at få rigtig spilletid hos Warriors. Det var tider.
uha jeg savner ham. Altså tilbage fra dengang, hvor jeg cuttede ham, og han aldrig så ud til at få rigtig spilletid hos Warriors. Det var tider.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 14. november 2008, 12:59Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesMartin: Du er ikke den eneste der har lavet lidt fejl..
OPSTARTS-DRAFT 2005
14
Amsterdam Grunts Larry Hughes
15
Vestre JailBlazers Brad Miller
18
Skive Sharks Ray AllenDisse tre - blandt andre - valgt før:
22
Bornholm BeerGuzz. Emeka Okafor
3
Åby Gamebreakers Dwight Howard
27
Heavenly Hooters Marcus Camby
32
Danish T'Wolves Chris Bosh37
Danish T'Wolves Josh Smith
41
Vestre JailBlazers Al JeffersonFor lige at nævne lidt - foruden mit pick af Darko som 54'er..
Rookiedraft 2005-06
1
Danish T'Wolves Andrew Bogut
2
Vestre JailBlazers Marvin WilliamsForan Chris Paul.
6
Amsterdam Grunts Channing Frye
7
Åby Gamebreakers Martell Websterforan Bynum.
Rookie draft 2006-07:
2
Nilsson's Silver Foxes Adam Morrison (SF)4
Nilsson's Silver Foxes Andrea Bargnani (F)Var faktisk "kun" LaMarcus, Tyrus, Foye, Brewer, Rondo og Boone jeg hellere vil have - men puha hvor var Jeppe ikke heldig med det draft.
Handler:
7. Oktober 2005
JailBlazers gav SG/SF Quentin Richardson
JailBlazers 1. Runde 2006 for Shareef Abdur-Rahim.
Waivers
Jeg waivede Kidd i 2006 - pga. hans løn. Sidenhen gav han så lige små 20 TDs.
Din dumpning af Biedrens ser ikke god ud nu, meeen:
29. NOVEMBER 2005
Århus City Royals har været på FA markedet og hente
PF David West
og samtidig waived
C Andris Biedrins.Hvad der ellers er blevet waived tidligere, som man godt kunne bruge nu, er bla.:
Highflyers har valgt at waive
SG Kevin Martin,Skive Sharks har valgt at waive
PG Leandrinho Barbosa
SG/SF Dorrell Wright
PF Jason MaxiellHøjbjerg SuperForkes har valgt at waive
SG/SF Joe Johnson
PF/C Chris Wilcox
F Maciej Lampe
G Flip Murray
SG/SF Gerald Wallace (tog alle med fra Gaflens ene omgang her - YIKES)Djursland GangStars har valgt at waive
PF Linas KleizaVestre JailBlazers har valgt at waive
PF David WestDer er langt flere i arkivet omkring alle ting, men har ikke lige tid til at finde flere ups'ere - der kommer også nogle fra min egen side nemlig :(:(:(
Martin: Du er ikke den eneste der har lavet lidt fejl..
OPSTARTS-DRAFT 2005
14
Amsterdam Grunts Larry Hughes
15
Vestre JailBlazers Brad Miller
18
Skive Sharks Ray Allen
Disse tre - blandt andre - valgt før:
22
Bornholm BeerGuzz. Emeka Okafor
3
Åby Gamebreakers Dwight Howard
27
Heavenly Hooters Marcus Camby
32
Danish T'Wolves Chris Bosh
37
Danish T'Wolves Josh Smith
41
Vestre JailBlazers Al Jefferson
For lige at nævne lidt - foruden mit pick af Darko som 54'er..
Rookiedraft 2005-06
1
Danish T'Wolves Andrew Bogut
2
Vestre JailBlazers Marvin Williams
Foran Chris Paul.
6
Amsterdam Grunts Channing Frye
7
Åby Gamebreakers Martell Webster
foran Bynum.
Rookie draft 2006-07:
2
Nilsson's Silver Foxes Adam Morrison (SF)
4
Nilsson's Silver Foxes Andrea Bargnani (F)
Var faktisk "kun" LaMarcus, Tyrus, Foye, Brewer, Rondo og Boone jeg hellere vil have - men puha hvor var Jeppe ikke heldig med det draft.
Handler:
7. Oktober 2005
JailBlazers gav SG/SF Quentin Richardson
JailBlazers 1. Runde 2006 for Shareef Abdur-Rahim.
Waivers
Jeg waivede Kidd i 2006 - pga. hans løn. Sidenhen gav han så lige små 20 TDs.
Din dumpning af Biedrens ser ikke god ud nu, meeen:
29. NOVEMBER 2005
Århus City Royals har været på FA markedet og hente
PF David West
og samtidig waived
C Andris Biedrins.
Hvad der ellers er blevet waived tidligere, som man godt kunne bruge nu, er bla.:
Highflyers har valgt at waive
SG Kevin Martin,
Skive Sharks har valgt at waive
PG Leandrinho Barbosa
SG/SF Dorrell Wright
PF Jason Maxiell
Højbjerg SuperForkes har valgt at waive
SG/SF Joe Johnson
PF/C Chris Wilcox
F Maciej Lampe
G Flip Murray
SG/SF Gerald Wallace (tog alle med fra Gaflens ene omgang her - YIKES)
Djursland GangStars har valgt at waive
PF Linas Kleiza
Vestre JailBlazers har valgt at waive
PF David West
Der er langt flere i arkivet omkring alle ting, men har ikke lige tid til at finde flere ups'ere - der kommer også nogle fra min egen side nemlig :(:(:(
Citat fra NBAinfo Arkiv på 14. november 2008, 13:07Oprindeligt skrevet af: MartanicJa, jeg kom også lige i arkivet bagefter, og så at det egentlig var West jeg hev op for ham 🙂
Men ja alle laver fejl. Det er den dejlige, onde, møghamrende irriterende og fede del af NBAiKL 😉
Ja, jeg kom også lige i arkivet bagefter, og så at det egentlig var West jeg hev op for ham 🙂
Men ja alle laver fejl. Det er den dejlige, onde, møghamrende irriterende og fede del af NBAiKL 😉
Citat fra NBAinfo Arkiv på 14. november 2008, 14:12Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnOg hvem samlede så Biedrins op... traaaa-daaaa: Grynterne.
MEN, han røg så videre i en mangeholds handel hvor det endte med at SuperForkes fik ham og et første runde pick for Devin Harris og et 2. runde.
Meeeen, ham der græder mest må være GM Bisbjerg der så smed Bidrins OG Al Jefferson for J.R. Smith og lidt picks. 😮
Og hvem samlede så Biedrins op... traaaa-daaaa: Grynterne.
MEN, han røg så videre i en mangeholds handel hvor det endte med at SuperForkes fik ham og et første runde pick for Devin Harris og et 2. runde.
Meeeen, ham der græder mest må være GM Bisbjerg der så smed Bidrins OG Al Jefferson for J.R. Smith og lidt picks. 😮
Citat fra NBAinfo Arkiv på 14. november 2008, 17:21Oprindeligt skrevet af: HrNilssonAhh Kurt, nu fortæller du ikke historien rigtigt - jeg hentede jo Biedrins og Jefferson for J.R. Smith og et andenrunde pick - at jeg sidenhen smed Jefferson og Mo-Will for Vince Carter det nævner vi ikke noget om...det var foriøvrigt samme år, at jeg hentede Monta Ellis i expansiondraftet guys :roll
Men det der 06 draft, det skulle jeg vist have holdt fingrene fra.
Ahh Kurt, nu fortæller du ikke historien rigtigt - jeg hentede jo Biedrins og Jefferson for J.R. Smith og et andenrunde pick - at jeg sidenhen smed Jefferson og Mo-Will for Vince Carter det nævner vi ikke noget om...det var foriøvrigt samme år, at jeg hentede Monta Ellis i expansiondraftet guys :roll
Men det der 06 draft, det skulle jeg vist have holdt fingrene fra.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 14. november 2008, 18:52Oprindeligt skrevet af: KnatLouieKapitalistsvin skrev:
Regnmand - folk bruger jo traditionelt deres holdtråde til den slags. 😉..ellers kan man sætte spillerne op i sin trading block på yahoo - selvom det dog (desværre) kun begrænser sig til at være synligt for dem der spiller i samme liga.. men så er der i det mindste 9 andre hold, som får et tydeligt overblik over hvilke spillere der er tilgængelige fra dit hold. 🙂
Kapitalistsvin skrev:
Regnmand - folk bruger jo traditionelt deres holdtråde til den slags. 😉
..ellers kan man sætte spillerne op i sin trading block på yahoo - selvom det dog (desværre) kun begrænser sig til at være synligt for dem der spiller i samme liga.. men så er der i det mindste 9 andre hold, som får et tydeligt overblik over hvilke spillere der er tilgængelige fra dit hold. 🙂