NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 12. november 2008, 14:33Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinRegnmand - folk bruger jo traditionelt deres holdtråde til den slags. 😉
Regnmand - folk bruger jo traditionelt deres holdtråde til den slags. 😉
Citat fra NBAinfo Arkiv på 12. november 2008, 16:21Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesDanish TWolf skrev:
om Stefan så rykker op i år er en helt anden sag.Jeg tror han gør (pga hans sats på de gamle drenge som Manu, Odom, Vince - dem ingen andre ville ha' ), men det er jo en smags sag og en skade her og der kan vælte alle forudsigelser.
:love: - hvor er Commish Corner? Jeg vil se om du også dér sætter mig til at rykke op, før jeg tror på det B) ..
Danish TWolf skrev:
om Stefan så rykker op i år er en helt anden sag.Jeg tror han gør (pga hans sats på de gamle drenge som Manu, Odom, Vince - dem ingen andre ville ha' ), men det er jo en smags sag og en skade her og der kan vælte alle forudsigelser.
:love: - hvor er Commish Corner? Jeg vil se om du også dér sætter mig til at rykke op, før jeg tror på det B) ..
Citat fra NBAinfo Arkiv på 12. november 2008, 16:34Oprindeligt skrevet af: MartanicJeg glæder mig også til at se Kurt sætte mig på den sjetteplads jeg fortjener
Jeg glæder mig også til at se Kurt sætte mig på den sjetteplads jeg fortjener
Citat fra NBAinfo Arkiv på 12. november 2008, 17:25Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnCC halter - da vi har issues omkring opstartsartikler (nyhederne halter iøvrigt også).
Er ved at editere GSW som kommer på i aften, og så skal jeg måske selv i blækhuset for at hjælpe til med de sidste artikler som hænger 🙁
CC halter - da vi har issues omkring opstartsartikler (nyhederne halter iøvrigt også).
Er ved at editere GSW som kommer på i aften, og så skal jeg måske selv i blækhuset for at hjælpe til med de sidste artikler som hænger 🙁
Citat fra NBAinfo Arkiv på 12. november 2008, 17:28Oprindeligt skrevet af: MartanicJa ok, helt fair 🙂 Så kan det også være man kan nå at få ændret lidt på det. I mit tilfælde vil ændringer betyde at jeg falder endnu længere ned 🙁
Men glæder mig til at læse artiklen om de unge drenge 😉
Ja ok, helt fair 🙂 Så kan det også være man kan nå at få ændret lidt på det. I mit tilfælde vil ændringer betyde at jeg falder endnu længere ned 🙁
Men glæder mig til at læse artiklen om de unge drenge 😉
Citat fra NBAinfo Arkiv på 13. november 2008, 9:30Oprindeligt skrevet af: madsberggreenJeg vil lige prøve at komme Stefan i forkøbet: "ÅÅÅåhhhhhhh Dwight Howard lååålålålålå!!!!!! - 30 points, 19 rebs, 3 assists 10 blocks, lålålålå!!!!!!
Jeg vil lige prøve at komme Stefan i forkøbet: "ÅÅÅåhhhhhhh Dwight Howard lååålålålålå!!!!!! - 30 points, 19 rebs, 3 assists 10 blocks, lålålålå!!!!!!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 13. november 2008, 13:59Oprindeligt skrevet af: Stefan Nellemoes:love: ... Stadig nogle der mener at jeg overbetalte for Vince (22.7, 3.1, 5.1) og Dwight Howard (23.9, 15.0, 1.0 stl 4.4 blocks)?
Seriøst... 24 point, med 15 rebounds og 4.4 blocks.. Det er jo for vildt (ikke Jinxe Stefan, ikke jinxe!!1)...
:love: ... Stadig nogle der mener at jeg overbetalte for Vince (22.7, 3.1, 5.1) og Dwight Howard (23.9, 15.0, 1.0 stl 4.4 blocks)?
Seriøst... 24 point, med 15 rebounds og 4.4 blocks.. Det er jo for vildt (ikke Jinxe Stefan, ikke jinxe!!1)...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 13. november 2008, 16:32Oprindeligt skrevet af: bozzyVC overpræsterer nok, og bliver nok skadet. MEN damn hvor er jeg sur over at Kurt ikke gav mig D12...
VC overpræsterer nok, og bliver nok skadet. MEN damn hvor er jeg sur over at Kurt ikke gav mig D12...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 13. november 2008, 17:58Oprindeligt skrevet af: Miller31Xtian indstiller til afstemning blandt KL-GM'ere.
Bør vi udelukke Dwyane Wade og Dwight Howard for good og i stedet forære deres respektive hold et 2. runde i 2017?
Jeg stemmer for!
Xtian indstiller til afstemning blandt KL-GM'ere.
Bør vi udelukke Dwyane Wade og Dwight Howard for good og i stedet forære deres respektive hold et 2. runde i 2017?
Jeg stemmer for!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 13. november 2008, 19:38Oprindeligt skrevet af: Svupperjeg er os for! 😀
jeg er os for! 😀