Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 282 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: Kapitalistsvin

Regnmand - folk bruger jo traditionelt deres holdtråde til den slags. 😉

Oprindeligt skrevet af: Stefan Nellemoes

Danish TWolf skrev:
om Stefan så rykker op i år er en helt anden sag.

Jeg tror han gør (pga hans sats på de gamle drenge som Manu, Odom, Vince - dem ingen andre ville ha' ), men det er jo en smags sag og en skade her og der kan vælte alle forudsigelser.

:love: - hvor er Commish Corner? Jeg vil se om du også dér sætter mig til at rykke op, før jeg tror på det B) ..

Oprindeligt skrevet af: Martanic

Jeg glæder mig også til at se Kurt sætte mig på den sjetteplads jeg fortjener

Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

CC halter - da vi har issues omkring opstartsartikler (nyhederne halter iøvrigt også).

Er ved at editere GSW som kommer på i aften, og så skal jeg måske selv i blækhuset for at hjælpe til med de sidste artikler som hænger 🙁

Oprindeligt skrevet af: Martanic

Ja ok, helt fair 🙂 Så kan det også være man kan nå at få ændret lidt på det. I mit tilfælde vil ændringer betyde at jeg falder endnu længere ned 🙁

Men glæder mig til at læse artiklen om de unge drenge 😉

Oprindeligt skrevet af: madsberggreen

Jeg vil lige prøve at komme Stefan i forkøbet: "ÅÅÅåhhhhhhh Dwight Howard lååålålålålå!!!!!! - 30 points, 19 rebs, 3 assists 10 blocks, lålålålå!!!!!!

Oprindeligt skrevet af: Stefan Nellemoes

:love: ... Stadig nogle der mener at jeg overbetalte for Vince (22.7, 3.1, 5.1) og Dwight Howard (23.9, 15.0, 1.0 stl 4.4 blocks)?

Seriøst... 24 point, med 15 rebounds og 4.4 blocks.. Det er jo for vildt (ikke Jinxe Stefan, ikke jinxe!!1)...

Oprindeligt skrevet af: bozzy

VC overpræsterer nok, og bliver nok skadet. MEN damn hvor er jeg sur over at Kurt ikke gav mig D12...

Oprindeligt skrevet af: Miller31

Xtian indstiller til afstemning blandt KL-GM'ere.

Bør vi udelukke Dwyane Wade og Dwight Howard for good og i stedet forære deres respektive hold et 2. runde i 2017?

Jeg stemmer for!

Oprindeligt skrevet af: Svupper

jeg er os for! 😀

ReferencerSide 282 af 635Reference