NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 28. november 2008, 13:19Oprindeligt skrevet af: madsberggreenHAAHAHA! Genialt billede af Tony Parker der er smidt på Svupper's holdside! Det er virkelig taget fra hans bedste vinkel.
HAAHAHA! Genialt billede af Tony Parker der er smidt på Svupper's holdside! Det er virkelig taget fra hans bedste vinkel.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 28. november 2008, 14:18Oprindeligt skrevet af: wukhangDet blev til en god kamp i aftes for JR Smith 32-5-4-2, især fordi han blev bænket i sidste kamp fordi han kom for sent til træning.
Det blev til en god kamp i aftes for JR Smith 32-5-4-2, især fordi han blev bænket i sidste kamp fordi han kom for sent til træning.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 29. november 2008, 19:41Oprindeligt skrevet af: KnatLouiemadsberggreen skrev:
HAAHAHA! Genialt billede af Tony Parker der er smidt på Svupper's holdside! Det er virkelig taget fra hans bedste vinkel.Haha, yeah, jeg glæder mig også til (formentlig) at få det på min egen holdside efter sæsonen.. B)
madsberggreen skrev:
HAAHAHA! Genialt billede af Tony Parker der er smidt på Svupper's holdside! Det er virkelig taget fra hans bedste vinkel.
Haha, yeah, jeg glæder mig også til (formentlig) at få det på min egen holdside efter sæsonen.. B)
Citat fra NBAinfo Arkiv på 30. november 2008, 8:26Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnHold da helt fest mand...
Yao spiller en halv time og får noteret ÉN sølle rebound - det var der 8 andre Houston spillere der gjorde bedre... fniiiiiis.
Iøvrigt Gasol vs Gay linien fik mig da også i lidt bedre humør trods det at jeg nok ikke har nogen chancer for at hente noget ind på Svinet i år.. Gay spiller jo næsten dobbelt så mange minutter og de har samme statline (et låg til Gay mod en xtra rebond til Gasol).. that's my boy.
Men nå ned på jorden igen... Deron er endelig kommet tilbage på banen, men så sætter Bogut sig jo ude i nogle kampe med en skade ... og min fantasy stud Josh har nu mistet al al for mange kampe. Uden reserver der kan bidrage ser det sort ud for de MANGE MANGE MANGE dobbelte mestre (det skal malkes så længe jeg kan kalde mig regerende).
Hold da helt fest mand...
Yao spiller en halv time og får noteret ÉN sølle rebound - det var der 8 andre Houston spillere der gjorde bedre... fniiiiiis.
Iøvrigt Gasol vs Gay linien fik mig da også i lidt bedre humør trods det at jeg nok ikke har nogen chancer for at hente noget ind på Svinet i år.. Gay spiller jo næsten dobbelt så mange minutter og de har samme statline (et låg til Gay mod en xtra rebond til Gasol).. that's my boy.
Men nå ned på jorden igen... Deron er endelig kommet tilbage på banen, men så sætter Bogut sig jo ude i nogle kampe med en skade ... og min fantasy stud Josh har nu mistet al al for mange kampe. Uden reserver der kan bidrage ser det sort ud for de MANGE MANGE MANGE dobbelte mestre (det skal malkes så længe jeg kan kalde mig regerende).
Citat fra NBAinfo Arkiv på 30. november 2008, 11:58Oprindeligt skrevet af: madsberggreenSå kom der da lige en OK statline fra Dwight Lee - øhhhh David Howard - nårhnej, David Lee i nat:37 points, 21 rebs, 2 assists, 3 steals og et block.
Jeg kan også godt undskylde Biedrins at han kun fik 7 rebounds når han til gengæld laver 5 steals.
Så kom der da lige en OK statline fra Dwight Lee - øhhhh David Howard - nårhnej, David Lee i nat:37 points, 21 rebs, 2 assists, 3 steals og et block.
Jeg kan også godt undskylde Biedrins at han kun fik 7 rebounds når han til gengæld laver 5 steals.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 1. december 2008, 10:12Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesStillingen dags dato i D2:
Stillingen dags dato i D2:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 1. december 2008, 12:55Oprindeligt skrevet af: JennerAmme namme nam hvor er jeg glad for Devin Harris! Han er vel en af NBAs klart hotteste spillere pt, udover hans smækre 47-7-8-1 i nat så snitter han altså uhyggelige stats over sine sidste 10 kampe:
29.2ppg - 3.8rpg - 6.6apg - 1.6spg
Det er vel den bedste PG i Eastern Conference det her, i hvert fald tæt på 😀 At resten af mit hold så mere eller mindre tåger rundt er jeg pt. ligeglad med! All hail the unstoppable Devin!
Amme namme nam hvor er jeg glad for Devin Harris! Han er vel en af NBAs klart hotteste spillere pt, udover hans smækre 47-7-8-1 i nat så snitter han altså uhyggelige stats over sine sidste 10 kampe:
29.2ppg - 3.8rpg - 6.6apg - 1.6spg
Det er vel den bedste PG i Eastern Conference det her, i hvert fald tæt på 😀 At resten af mit hold så mere eller mindre tåger rundt er jeg pt. ligeglad med! All hail the unstoppable Devin!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 1. december 2008, 13:00Oprindeligt skrevet af: wukhang:doh Damn it
Så glemmer jeg selfølgelig at samle en free agent SF op igår, nu hvor jeg alligevel ikke kan bruge Pietrus og Dunleavy der er ude med skader.Uha der er da rimelig tæt mellem 9. og 10. pladsen i D2
:doh Damn it
Så glemmer jeg selfølgelig at samle en free agent SF op igår, nu hvor jeg alligevel ikke kan bruge Pietrus og Dunleavy der er ude med skader.
Uha der er da rimelig tæt mellem 9. og 10. pladsen i D2
Citat fra NBAinfo Arkiv på 4. december 2008, 16:04Oprindeligt skrevet af: MartanicGanske hyggeligt
Duhon spiller gennem en rygskade,
Miller slår sit knæ i nat
Brand bliver såmen også småskadet..Århus City Injury 😀
Ganske hyggeligt
Duhon spiller gennem en rygskade,
Miller slår sit knæ i nat
Brand bliver såmen også småskadet..
Århus City Injury 😀
Citat fra NBAinfo Arkiv på 4. december 2008, 16:24Oprindeligt skrevet af: JennerDu glemte vist at nævne Agent Zero 😉
Men ok af mine 6 startere har både Melo, Chandler, JO og Devin misset kampe så jeg skal nok ikke komme for godt i gang. Mine spillere Fistfighter sgu med hinanden pt. i stedet for med resten af ligaen 🙁
Du glemte vist at nævne Agent Zero 😉
Men ok af mine 6 startere har både Melo, Chandler, JO og Devin misset kampe så jeg skal nok ikke komme for godt i gang. Mine spillere Fistfighter sgu med hinanden pt. i stedet for med resten af ligaen 🙁