Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 279 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: Martanic

Jeg forstår den heller ikke helt, men jeg har vist ikke så meget at skulle have sagt. Har vel tabt noget nær alle handler jeg har været med på her i NBAiKL. Så bare trygt send en handel afsted til mig. Jeg taber alligevel altid i den sidste ende :p

Oprindeligt skrevet af: Svupper

forstår ikk alle synes det er en dårlig handel 😀
så længe stefan ikk rykker op i år, så har jeg stadig et top 10 pick.. og jeg ender ikk i bunden af D2 næste sæson.. så jeg kan ikk se hvorfor alle synes det er en dårlig trade?

Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

Det er i hvert fald HELT sikkert at Ballers ikke bør ryge i bunden af D2 i 2010... ikke med de brikker han har at flytte med (altså spillere og picks 😉 )... om Stefan så rykker op i år er en helt anden sag.

Jeg tror han gør (pga hans sats på de gamle drenge som Manu, Odom, Vince - dem ingen andre ville ha' ), men det er jo en smags sag og en skade her og der kan vælte alle forudsigelser.

Husk lige på at Svupper sidder med; Rose (og om 1½ år er han nok endnu bedre), Calderon, Granger, Noah (forbedrer sig nok også) og TMac + spændende projekter som Chandler, Chalmers og Sessions og tre top 25 picks til sommer.

Oprindeligt skrevet af: wukhang

Hvad sker der lige for Yi Jianlian 24pts 10reb 4reb 1blk.
Nu skal han bare blive ved med det

Oprindeligt skrevet af: Stefan Nellemoes

Som altid er Dwight en sød lille sag - 29 point og 19 rebounds er godkendt.

Derudover, så det ikke SÅ sexet ud - men jeg er faktisk godt tilfreds.

Earl Watson gav 9 assist i nat - noget jeg har brug for, Vince gav 22-4-4-1-1 og selvom Boone kun havde 6 point og 5 rebounds, var hans 2 steals og 3 blocks ganske gode at få med. Med Dwight, har jeg råd til at den anden bigguy af og til ikke får vildt mange pts og rbs...

Oprindeligt skrevet af: Kapitalistsvin

Svupper skrev:
forstår ikk alle synes det er en dårlig handel 😀
så længe stefan ikk rykker op i år, så har jeg stadig et top 10 pick.. og jeg ender ikk i bunden af D2 næste sæson.. så jeg kan ikk se hvorfor alle synes det er en dårlig trade?

Problemet er nok egentlig heller ikke, at det er en SÅ dårlig handel... mere at man spørger sig selv hvorfor?

Hvorfor bytte et potentielt toppick for to picks, der ikke ser ud til at komme i nærheden af top 5.

Hvorfor? :roll

lad mig gætte... jeg vil jeg vil jeg vil... må jeg ikke nok...

Måske fordi man tror på at man ikke selv vil være bundhold når stillingen gøres op om 2 år ??

:undec

Oprindeligt skrevet af: reignmannr1

Ja det bliver spændende i år. mange hold om budet,

Der kommer vel også snart nogle flere hold med. så ens roleplayers faktisk bliver mere vigtige end de er i øjeblikket, der er jo nogle der her en 5-6 superstars.

Synes der er mange hold der er godt rustet til de næste par sæsoner, nogle er bedre rustet til nu, men det er jo også forskelligt hvordan man har bygget sit hold op.

Picks er gode at have, men tager også tid før man kan se forskellen på sit hold.

Oprindeligt skrevet af: Jonas Emiliussen

Jeg tror, at Ryan gerne vil have svar på, om der kommer flere hold med i ligaen 😀 ?

Som jeg forstår det, så udvider vi ikke yderligere - hvad siger Kurt? Ville faktisk ikke have noget imod et par ekstra hold.

Det må man sige... tag nu bare hvor vilde vi alle var for at lande et godt pick også i 2006 (yup, to år siden kun), og hvor rykker de valg for vildt nu:

1) Rudy Gay (jo tak, sej fyr at ha' men stadig ikke nogen Josh)
2) ADamn! Morrison (vil end ikke bytte med Outlaw)
3) Brandon Roy (fornuftig starter, men Vince Carter f.eks. gir da flere stats)
4) Andrea Bargnani (Darko II gir' næsten dårligere stats end Darko I)

I top 10 havde vi også Shelden Williams, Patrick O'Bryant og Randy Foye... sidstnævnte er knap nok startermateriale, mens de to andre burde rådne op på FA waiveren.

Yup, vi skal alle over en fase der hedder, mit live + Duncan og KG for et top 10 pick, men kommer man ud på den anden side så finder man forhåbentlig en balance.

Og er det så pick nr. 4 eller pick nr. 10 der ender med at være guld ??? Tjaaa, hvis man virkelig vil satse på draftet, så er det vigtigste nok ikke bare hvilket pick man har, men hvor mange... jo flere lotterisedler jo større chance for jackpot.

ReferencerSide 279 af 635Reference