NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 10. november 2008, 8:12Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesRonnie Brewer :love: ..
12 pts, 4 rbs, 7 ast, 7 stls - det kan jeg godt leve med....
Ronnie Brewer :love: ..
12 pts, 4 rbs, 7 ast, 7 stls - det kan jeg godt leve med....
Citat fra NBAinfo Arkiv på 10. november 2008, 8:54Oprindeligt skrevet af: MartanicAlt imens jeg brækker mig, for jeg nægter at tage til takke med noget...
Alt imens jeg brækker mig, for jeg nægter at tage til takke med noget...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 10. november 2008, 9:02Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesPjat med dig Martin.. Du ligger da i toppen..- at du så allerede har brugt eksempelvis 12 kampe mere end mig, lader vi så ligge til en anden gang :p...
Pjat med dig Martin.. Du ligger da i toppen..- at du så allerede har brugt eksempelvis 12 kampe mere end mig, lader vi så ligge til en anden gang :p...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 10. november 2008, 9:06Oprindeligt skrevet af: MartanicDet er jo netop der problemet er 🙂 Men jeg kan så trøste mig lidt med, at jeg kun har brugt to kampe over det antal jeg ville have brugt, hvis jeg bare havde holdt de samme seks spillere i aktion hele tiden. Og vi ved jo alle, at skaderne kommer til at hagle ned over mig så snart mine spillere begynder at spille fornuftigt.
Jeg giver personligt Duhon 2-3 kampe før han går ned med en skade, og Mbah a Moute er lige oppe over. Han skal bare lige have et par double-doubles mere først
Det er jo netop der problemet er 🙂 Men jeg kan så trøste mig lidt med, at jeg kun har brugt to kampe over det antal jeg ville have brugt, hvis jeg bare havde holdt de samme seks spillere i aktion hele tiden. Og vi ved jo alle, at skaderne kommer til at hagle ned over mig så snart mine spillere begynder at spille fornuftigt.
Jeg giver personligt Duhon 2-3 kampe før han går ned med en skade, og Mbah a Moute er lige oppe over. Han skal bare lige have et par double-doubles mere først
Citat fra NBAinfo Arkiv på 10. november 2008, 12:14Oprindeligt skrevet af: Miller3120 min = 14-11-0-1-3
Spencer Hawes den dejlige dreng!
20 min = 14-11-0-1-3
Spencer Hawes den dejlige dreng!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 10. november 2008, 13:08Oprindeligt skrevet af: reignmannr1Ja bliver spændende i år i div 2. mange hold om budet, tror skader kommer til at være den afgørende faktor hvis man ikke har gode backups, koster det dyrt
Ja bliver spændende i år i div 2. mange hold om budet, tror skader kommer til at være den afgørende faktor hvis man ikke har gode backups, koster det dyrt
Citat fra NBAinfo Arkiv på 10. november 2008, 17:28Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinHov, det var da i øvrigt en fræk lille numsenapper Kurt fik vredet igennem. Et top pick for to picks udenfor top10... nå ja, plus waivers.
:roll
Hov, det var da i øvrigt en fræk lille numsenapper Kurt fik vredet igennem. Et top pick for to picks udenfor top10... nå ja, plus waivers.
:roll
Citat fra NBAinfo Arkiv på 10. november 2008, 21:21Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnKapitalistsvin skrev:
Hov, det var da i øvrigt en fræk lille numsenapper Kurt fik vredet igennem. Et top pick for to picks udenfor top10... nå ja, plus waivers.:roll
Noget skal man jo tage sig til, når jeg ikke kan stille hold til denne sæson :what
Men, nu var Kerb'erne jo det absolutte bundhold sidste sæson, så hvem ved hvor Ballers er om 2 år ?? Der kan ske meget... de kunne jo f.eks. stå med Chris Paul efter en handel med nogle vinder-trætte Gryntere :roll
Kapitalistsvin skrev:
Hov, det var da i øvrigt en fræk lille numsenapper Kurt fik vredet igennem. Et top pick for to picks udenfor top10... nå ja, plus waivers.:roll
Noget skal man jo tage sig til, når jeg ikke kan stille hold til denne sæson :what
Men, nu var Kerb'erne jo det absolutte bundhold sidste sæson, så hvem ved hvor Ballers er om 2 år ?? Der kan ske meget... de kunne jo f.eks. stå med Chris Paul efter en handel med nogle vinder-trætte Gryntere :roll
Citat fra NBAinfo Arkiv på 10. november 2008, 21:59Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesJeg stemmer for at vi sørger for at Ballers rykker op sammen med mig i år og bliver der...- blot for at Kurt ikke skal nyde godt af sit magt/manipulations-misbrug :spank
Jeg stemmer for at vi sørger for at Ballers rykker op sammen med mig i år og bliver der...- blot for at Kurt ikke skal nyde godt af sit magt/manipulations-misbrug :spank
Citat fra NBAinfo Arkiv på 11. november 2008, 0:42Oprindeligt skrevet af: Miller31Hvis ikke jeg sad med Ballers pick i år, så havde jeg straks sendt alt jeg kunne hans vej..
Om jeg begriber hvorfor Svupper gik med til den handel?
Hvis ikke jeg sad med Ballers pick i år, så havde jeg straks sendt alt jeg kunne hans vej..
Om jeg begriber hvorfor Svupper gik med til den handel?