Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 277 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: Martanic

Jeg er heller ikke i tvivl om at Jens nok skal være med helt i toppen, når vi skriver 2009 i kalenderen, holdet har jo styrke fra top til bund. Kerb begynder også at ligne noget, men ser stadig alt for tynde ud på PG fronten til at det bliver rigtig godt. Det kan dog muligvis være nok.

Men har man Howard har man altid et bud på et tophold 🙂

Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

Så har farmand en prioriteringsliste for sine FA pickups, men hvor mange der går igennem afhænger naturligvis af alle andres ønsker (jeg er jo mærkeligt nok sidst i rækkefølgen 😛 ).. og så af om jeg liiiige får skabt lidt mere cap room.

Så...

Hvis du inden søndag middag kan gøre mig minimum 2M lettere så er det nu der skal slåes til.

Mange interessante handler kunne finde sted, men det allermest simple og ligetil, vil være:

1) Få Travis Outlaw mod at tage mine waivers, eller smide et pick til mig.

2) Tage mine waivers for mit 2. runde pick 2010 (eller i hvert fald Redd+Francis waivers)

3) Stik mig en to for en picks mod enten at tage mine waivers eller få Outlaw - alt efter hvor godt et pick der er snakke om.

Ifm den sidste, så har jeg KerbCrawlers 1./10, TWolf 1./10, Highflyers 1./09 og SilverFoxes 1./09... alle fire kan fås i en kombination der giver mig et potentielt top 10 pick i 2009 eller 2010.

Oprindeligt skrevet af: Pacers

Min start har godt nok også været lidt svingende. Men forventer da bestemt også at jeg vil være at finde i toppen af ligaen når vi skriver 2009.... Synes allerede nu Love har vist ganske gode takter - mens West stadig har room for improvement og det samme har Ford på assist- og steals-kontoen

Men det er fandme spændende lige nu i div 2 - og tror seriøst der er 4-5 hold der har en chance for at være i topstriden om oprykning.

Oprindeligt skrevet af: Gaflen

Miller31 skrev:

Kapitalistsvin skrev:

Jenner skrev:
Du har vel også værste hold :rofl:

All time værste er måske lidt voldsomt... er vi virkelig derude? :roll

Ahh, den må Gaflen vel næsten sidde på?;)

føler sig trådt på ! 🙂

Oprindeligt skrevet af: Gaflen

er ellers godt tilfreds med Jeff Green 🙂

Oprindeligt skrevet af: Miller31

Dit hold er blevet væsentligt bedre, men det har altså stået skidt til i perioder 🙂

Oprindeligt skrevet af: Stefan Nellemoes

Test - Darko er gud - Test

Oprindeligt skrevet af: Jonas Emiliussen

Damn, hvorfor er det lige, at så mange GM's skal udnytte holdets rotation så meget i år?
Det hjælper ikke ligefrem på mine spilleres fantasy-værdi :-/

Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

Så fik jeg klaret alle FA moves både her på siden, holdsiderne og Yahoo (effekt i morgen).

Til gengæld koster det på Commish Corner (da jeg også lige ville smide en nyhed - der er jo lidt bart)... er stadig ikke helt færdig med CC men det kan ikke vare længe. Resten af i dag står dog på gæster, sååååå patience my dear friends (as if).

Oprindeligt skrevet af: KnatLouie

Ville lige reklamere for at jeg har hele 3 spillere der kan spille PF/C på mit hold (udover Kaman på C-pladsen), og 2 ekstra PF'ere (Glen Davis og Hendrix), så hvis man har stor mangel på big men, så smid mig lige en PB.. har selv mere brug for lidt hjælp på back-up SF og back-up PG..

ReferencerSide 277 af 635Reference