NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 6. november 2008, 14:33Oprindeligt skrevet af: JennerDu har vel også værste hold :rofl:
Du har vel også værste hold :rofl:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 6. november 2008, 15:17Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinJenner skrev:
Du har vel også værste hold :rofl:All time værste er måske lidt voldsomt... er vi virkelig derude? :roll
Jenner skrev:
Du har vel også værste hold :rofl:
All time værste er måske lidt voldsomt... er vi virkelig derude? :roll
Citat fra NBAinfo Arkiv på 6. november 2008, 16:11Oprindeligt skrevet af: Miller31Kapitalistsvin skrev:
Jenner skrev:
Du har vel også værste hold :rofl:All time værste er måske lidt voldsomt... er vi virkelig derude? :roll
Ahh, den må Gaflen vel næsten sidde på?;)
Kapitalistsvin skrev:
Jenner skrev:
Ahh, den må Gaflen vel næsten sidde på?;)
Citat fra NBAinfo Arkiv på 6. november 2008, 16:22Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinMayo er ikke ligefrem god for hverken Memphis eller min main man Rudy Gay. Gid de ville trade ham for en bigman med gode passing skills... dooh...
Mayo er ikke ligefrem god for hverken Memphis eller min main man Rudy Gay. Gid de ville trade ham for en bigman med gode passing skills... dooh...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 6. november 2008, 16:57Oprindeligt skrevet af: SvupperJeg kan ikk brokke mig over i nat.. der var godt gang i alle mine spillere 😀
Chalmers, Nate, Sessions, Calderon og Rose.. hvorfor har vi ikk flere G pladser 😛
Jeg kan ikk brokke mig over i nat.. der var godt gang i alle mine spillere 😀
Chalmers, Nate, Sessions, Calderon og Rose.. hvorfor har vi ikk flere G pladser 😛
Citat fra NBAinfo Arkiv på 6. november 2008, 19:45Oprindeligt skrevet af: MartanicAll time værste var Royals anno 2007/08, deri hersker ingen tvivl.
Hvem der bare kunne lære at bruge de rigtige spillere på de rigtige tidspunkter. En evne jeg ganske enkelt aldrig har haft.
7-3-6-1
14-6-7-1
6-3-11-5
3-1-2-1Hvad skal vi dog vælge, når vi skal bruge to af disse spillere, den er svær. Lad os tage den første og den sidste 🙁
Jeg fortryder alt 🙂
All time værste var Royals anno 2007/08, deri hersker ingen tvivl.
Hvem der bare kunne lære at bruge de rigtige spillere på de rigtige tidspunkter. En evne jeg ganske enkelt aldrig har haft.
7-3-6-1
14-6-7-1
6-3-11-5
3-1-2-1
Hvad skal vi dog vælge, når vi skal bruge to af disse spillere, den er svær. Lad os tage den første og den sidste 🙁
Jeg fortryder alt 🙂
Citat fra NBAinfo Arkiv på 8. november 2008, 8:02Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnÅååårh for den da.
For at farmand kan ha' bare en lille chance i år, så skal Gryntesvinene ikke alene ha' en skade eller to, men jeg skal jo selv undgå dem for helvede.
Ikke nok med Deron ikke har spillet i år, så er Josh Smith også ude i op til en måned nu 🙁
så ka' det os vær liiiiiiige meget.
Tudekiks denne vej tak... og lidt medfølelse ... nå ikk
Åååårh for den da.
For at farmand kan ha' bare en lille chance i år, så skal Gryntesvinene ikke alene ha' en skade eller to, men jeg skal jo selv undgå dem for helvede.
Ikke nok med Deron ikke har spillet i år, så er Josh Smith også ude i op til en måned nu 🙁
så ka' det os vær liiiiiiige meget.
Tudekiks denne vej tak... og lidt medfølelse ... nå ikk
Citat fra NBAinfo Arkiv på 8. november 2008, 8:06Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesJeg valgte at lade Boone samle lidt kræfter på bænken - og så leverer han en 18-14 kamp... Doh!...
Jeg valgte at lade Boone samle lidt kræfter på bænken - og så leverer han en 18-14 kamp... Doh!...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 8. november 2008, 11:05Oprindeligt skrevet af: JennerSom altid er Fistfighters startet noget sløvt ud men vi begynder så småt at komme efter det. Hvis Melo lige kan putte lidt steals og blocks på kontoen, så ligner han jo pt. et rigtigt fantasy monster med hans nye rolle som ultimative go to guy kombineret med hans lidt ændrede spillestil der har ført til en solid portion assists, ser lovende ud!
Grundet Melos 2 kamps suspension og Chandlers korte skadespause er vi startet noget sløvt i pts og rbs men ser ud til vi kommer efter det... Assists ligger vi til at vinde hvis man kigger på snit, igen cadeau til Melo 😀 Blocks ligner også en top 3 placering, mens steals er absolut håbløst, så hvis du ligger inde med en boldtyv du måske vil lade gå så råb da højt!
Nå ja havde næsten glemt det: http://www.youtube.com/watch?v=aVt0PsY7cxA
OM jeg elsker ham.... om jeg elsker ham
Som altid er Fistfighters startet noget sløvt ud men vi begynder så småt at komme efter det. Hvis Melo lige kan putte lidt steals og blocks på kontoen, så ligner han jo pt. et rigtigt fantasy monster med hans nye rolle som ultimative go to guy kombineret med hans lidt ændrede spillestil der har ført til en solid portion assists, ser lovende ud!
Grundet Melos 2 kamps suspension og Chandlers korte skadespause er vi startet noget sløvt i pts og rbs men ser ud til vi kommer efter det... Assists ligger vi til at vinde hvis man kigger på snit, igen cadeau til Melo 😀 Blocks ligner også en top 3 placering, mens steals er absolut håbløst, så hvis du ligger inde med en boldtyv du måske vil lade gå så råb da højt!
Nå ja havde næsten glemt det: http://www.youtube.com/watch?v=aVt0PsY7cxA
OM jeg elsker ham.... om jeg elsker ham
Citat fra NBAinfo Arkiv på 8. november 2008, 11:21Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesGenerelt vil jeg mene at folk lægger alt for meget i sæsonstarten. Først når vi kommer små 30 kampe ind i sæsonen, kan vi se det reele styrkeforhold.
Jeg regner trods alt med, at jeg og Jens nok skal ligge i toppen i det nye år - ikke mindst når vi kommer op på samme antal kampe som andre, og samtidig med at nogle spillere kommer tilbage på vanligt niveau, mens andre falder tilbage - og spillere kommer tilbage fra skader.
Hvis Peacoks, Superforkes og Big Ballers ligger i top 4 når sæsonen er slut, og Fistfighters og Kerb-Crawlers ligger i blandt de sidste fire, giver jeg en omgang til alle - fem gange.
Generelt vil jeg mene at folk lægger alt for meget i sæsonstarten. Først når vi kommer små 30 kampe ind i sæsonen, kan vi se det reele styrkeforhold.
Jeg regner trods alt med, at jeg og Jens nok skal ligge i toppen i det nye år - ikke mindst når vi kommer op på samme antal kampe som andre, og samtidig med at nogle spillere kommer tilbage på vanligt niveau, mens andre falder tilbage - og spillere kommer tilbage fra skader.
Hvis Peacoks, Superforkes og Big Ballers ligger i top 4 når sæsonen er slut, og Fistfighters og Kerb-Crawlers ligger i blandt de sidste fire, giver jeg en omgang til alle - fem gange.