NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 5. november 2008, 20:15Oprindeligt skrevet af: KnatLouieMiller31 skrev:
Jamen så smider jeg da en hurtig forudsigelse udfra spread-sheet fra før sæsonstart.1. T'Wolves
2. Grunts
3-5. AlphaHans, Jailblazers, GangStars(ligger ifølge mig så tæt at der ingen grund er til at dele op).
6. Anchovies
7. Sydhavn
8. Rimrockers
9. Highflyers
10. SilverfoxesHelt ærligt, så er de to jeg opponerer mest imod dine placeringer til mit hold og til Rimrockers, det er totalt forfejlede fantasy-forudsigelser du har der!
Og så vil jeg da lige tilføje at Baronens skade var af den slags som kunne have ramt alle, han går efter et block og lander så uheldigt, at han blev holdt ude en ekstra kamp var mere for at være sikre. Havde det været senere på sæsonen havde han nok også spillet kampen efter.
Godt så.. lige for de stakler i D2, der ikke kan følge med hos os i D1, så er lige mine forudsigelser igen:
Baseret på vores hold lige nu, d.1/11-2008 (efter ca 1½ kampe spillet).
Teams to Beat:
1: Wolves (Deron W., Wade, Josh Smith, Odom, Bogut, Beasley)
2: JailBlazers (A.Mill, Mo Will, Kobe, Artest, Big Al, Wilcox)
3: Grunts (CP3, Gay, Butler, Okafor, Ming, Iverson)The Middle Pack:
4: Rimrockers (Billups, Josh H, Thornton, Gasol, Dalembert, Barbosa)
5: Downtown (Parker, Hinrich, Gordon, R.Jeff, Aldridge, Kaman)
6: Alphahans (Rondo, Rip, LeBron, G.Wallace, Boozer, Nelson, B.Miller)The Pitfighters:
7: Anchovies (Nash, Durant, Deng, Biedrins, D.Lee)
8: GangStars (Baron D, Joe J, AK-47, Marion, Bynum)The Probable Nedrykkers:
9: HighFlyers (Mayo, Iggy, Stoudemire)10: Silver Foxes (Garnett)
P.S: De hold der ligger i de respektive "grupper" ligger egentlig i vilkårlig rækkefølge, hvilket jeg glemte at skrive tidligere.. dvs. at Rimrockers godt kan ryge ned på en 6.plads, og Grunts godt kunne ryge op på en 1. plads.. tror og ikke at GangStars kommer højere end en 7.plads 😉
Miller31 skrev:
Jamen så smider jeg da en hurtig forudsigelse udfra spread-sheet fra før sæsonstart.1. T'Wolves
2. Grunts
3-5. AlphaHans, Jailblazers, GangStars(ligger ifølge mig så tæt at der ingen grund er til at dele op).
6. Anchovies
7. Sydhavn
8. Rimrockers
9. Highflyers
10. SilverfoxesHelt ærligt, så er de to jeg opponerer mest imod dine placeringer til mit hold og til Rimrockers, det er totalt forfejlede fantasy-forudsigelser du har der!
Og så vil jeg da lige tilføje at Baronens skade var af den slags som kunne have ramt alle, han går efter et block og lander så uheldigt, at han blev holdt ude en ekstra kamp var mere for at være sikre. Havde det været senere på sæsonen havde han nok også spillet kampen efter.
Godt så.. lige for de stakler i D2, der ikke kan følge med hos os i D1, så er lige mine forudsigelser igen:
Baseret på vores hold lige nu, d.1/11-2008 (efter ca 1½ kampe spillet).
Teams to Beat:
1: Wolves (Deron W., Wade, Josh Smith, Odom, Bogut, Beasley)
2: JailBlazers (A.Mill, Mo Will, Kobe, Artest, Big Al, Wilcox)
3: Grunts (CP3, Gay, Butler, Okafor, Ming, Iverson)
The Middle Pack:
4: Rimrockers (Billups, Josh H, Thornton, Gasol, Dalembert, Barbosa)
5: Downtown (Parker, Hinrich, Gordon, R.Jeff, Aldridge, Kaman)
6: Alphahans (Rondo, Rip, LeBron, G.Wallace, Boozer, Nelson, B.Miller)
The Pitfighters:
7: Anchovies (Nash, Durant, Deng, Biedrins, D.Lee)
8: GangStars (Baron D, Joe J, AK-47, Marion, Bynum)
The Probable Nedrykkers:
9: HighFlyers (Mayo, Iggy, Stoudemire)
10: Silver Foxes (Garnett)
P.S: De hold der ligger i de respektive "grupper" ligger egentlig i vilkårlig rækkefølge, hvilket jeg glemte at skrive tidligere.. dvs. at Rimrockers godt kan ryge ned på en 6.plads, og Grunts godt kunne ryge op på en 1. plads.. tror og ikke at GangStars kommer højere end en 7.plads 😉
Citat fra NBAinfo Arkiv på 5. november 2008, 20:27Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesSvupper skrev:
synes ærlig talt at du er dum at høre på, vi er i den her liga for at have det sjovt og så skal du sidde og opfører dig som et [censored] over småting..
jeg burde faktisk have gjort det samme som jonas, for så kunne jeg have brugt Maxiell i nat..For det første, hvis du mener at du skulle have gjort det samme, synes jeg at du skal finde dig en anden liga. Hvis folk begynder selv at samle spillere op fremover, håber jeg da at de bliver smidt ud af ligaen.
For det andet, skal du under ingen omstændigheder tale til mig på den måde du gør - at du er uenig i at det var en dum ting er én ting, at svine mig til er noget andet - det bedes du lige undgå fremover...
Svupper skrev:
synes ærlig talt at du er dum at høre på, vi er i den her liga for at have det sjovt og så skal du sidde og opfører dig som et [censored] over småting..
jeg burde faktisk have gjort det samme som jonas, for så kunne jeg have brugt Maxiell i nat..
For det første, hvis du mener at du skulle have gjort det samme, synes jeg at du skal finde dig en anden liga. Hvis folk begynder selv at samle spillere op fremover, håber jeg da at de bliver smidt ud af ligaen.
For det andet, skal du under ingen omstændigheder tale til mig på den måde du gør - at du er uenig i at det var en dum ting er én ting, at svine mig til er noget andet - det bedes du lige undgå fremover...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 5. november 2008, 20:47Oprindeligt skrevet af: bozzy😆 svupper... ufrivillig sjov - på den virkelig ufede måde 😮
😆 svupper... ufrivillig sjov - på den virkelig ufede måde 😮
Citat fra NBAinfo Arkiv på 5. november 2008, 21:42Oprindeligt skrevet af: Miller31P.S: De hold der ligger i de respektive "grupper" ligger egentlig i vilkårlig rækkefølge, hvilket jeg glemte at skrive tidligere.. dvs. at Rimrockers godt kan ryge ned på en 6.plads, og Grunts godt kunne ryge op på en 1. plads.. tror og ikke at GangStars kommer højere end en 7.plads 😉
Men næh hov jeg spørger lige om du har husket de der kategorier der hedder steals og blocks? 😉
Nå..
Nu har vores fejde vist fyldt rigeligt her, jeg vil lade vores spil tale fra nu af, hidtil er der vist domineret rigeligt.
Men næh hov jeg spørger lige om du har husket de der kategorier der hedder steals og blocks? 😉
Nå..
Nu har vores fejde vist fyldt rigeligt her, jeg vil lade vores spil tale fra nu af, hidtil er der vist domineret rigeligt.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 5. november 2008, 22:45Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinEr det bare mig, eller er der overraskende mange unge spillere, der pludselig slaar ret paent til?
Maaske er det flukes nogle af dem... men der har vaeret nogle vilde statlines. Ser ogsaa ud til at Duncan og Tony Parker skal traekke max.
Stephen Jackson har godt nok ogsaa gjort sit for at drysse lidt salt i min glaede over at forynge holdet... han har jo vaeret roev god.
Er det bare mig, eller er der overraskende mange unge spillere, der pludselig slaar ret paent til?
Maaske er det flukes nogle af dem... men der har vaeret nogle vilde statlines. Ser ogsaa ud til at Duncan og Tony Parker skal traekke max.
Stephen Jackson har godt nok ogsaa gjort sit for at drysse lidt salt i min glaede over at forynge holdet... han har jo vaeret roev god.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 6. november 2008, 9:42Oprindeligt skrevet af: Zonker/me ser at Qrt sælger alvorligt ud 😮
Sparer han mon op til Shaq?
/me ser at Qrt sælger alvorligt ud 😮
Sparer han mon op til Shaq?
Citat fra NBAinfo Arkiv på 6. november 2008, 10:04Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn....ville jo ikke være første gang man trækker bamsen ind (meeeen nu har vi jo så indført waiver fees... sååå).
MEN Travis Outlaw og hans sans for multi stats er til falds hvis nogen har lyster? Det samme er Highflyers og SilverFoxes 1. runder til sommer (samt mit eget i 2010), hvis jeg kan opgradere picks i et af årene... Eller pakke noget sammen for en relativ billig starter.
....ville jo ikke være første gang man trækker bamsen ind (meeeen nu har vi jo så indført waiver fees... sååå).
MEN Travis Outlaw og hans sans for multi stats er til falds hvis nogen har lyster? Det samme er Highflyers og SilverFoxes 1. runder til sommer (samt mit eget i 2010), hvis jeg kan opgradere picks i et af årene... Eller pakke noget sammen for en relativ billig starter.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 6. november 2008, 10:16Oprindeligt skrevet af: Jonas EmiliussenSå tog Jonas her lige føringen i D1 😀
En craaaaazy nat af Ridnour og Amare, mens Iguodala fortsætter med at forsøge at finde sin plads med Brand ved sin side.
Så tog Jonas her lige føringen i D1 😀
En craaaaazy nat af Ridnour og Amare, mens Iguodala fortsætter med at forsøge at finde sin plads med Brand ved sin side.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 6. november 2008, 13:04Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinChalmers 😮
Chalmers 😮
Citat fra NBAinfo Arkiv på 6. november 2008, 14:03Oprindeligt skrevet af: wukhangJeg tror nok jeg har all-time værste start i denne liga. :shitpc
Jeg tror nok jeg har all-time værste start i denne liga. :shitpc