NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 5. november 2008, 16:53Oprindeligt skrevet af: Miller31*host* nogen der har fortalt Stefan at det ikke er en 1 års liga?
*hostx2* Nej, Rimrockers er ikke top 5 i mine spread-sheets.
*host* nogen der har fortalt Stefan at det ikke er en 1 års liga?
*hostx2* Nej, Rimrockers er ikke top 5 i mine spread-sheets.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 5. november 2008, 16:55Oprindeligt skrevet af: SvupperStefan Nellemoes skrev:
Jonas Emiliussen skrev:
Ja, samlede vedkommende op fra FA (pga. han spiller i D2)...Gjorde det pga. en trade, som endnu ikke er godkendt.
Jamen selvom man har fået godkendt en trade, samler man ikke selv spillere op - ingen skade er som sådan sket, men jeg synes da alligevel at det er en grotesk tankegang, at man da "lige kan prøve".
hvilken del af at det var et uheld forstår du ikk.. synes lige du skal tage dig lidt sammen i stedet for at komme med de der negative kommentar 😉
Stefan Nellemoes skrev:
Jonas Emiliussen skrev:
Ja, samlede vedkommende op fra FA (pga. han spiller i D2)...Gjorde det pga. en trade, som endnu ikke er godkendt.
Jamen selvom man har fået godkendt en trade, samler man ikke selv spillere op - ingen skade er som sådan sket, men jeg synes da alligevel at det er en grotesk tankegang, at man da "lige kan prøve".
hvilken del af at det var et uheld forstår du ikk.. synes lige du skal tage dig lidt sammen i stedet for at komme med de der negative kommentar 😉
Citat fra NBAinfo Arkiv på 5. november 2008, 17:04Oprindeligt skrevet af: JennerDer skal dælme noget af et uheld til for at klikke på spillerens + og derefter trykke add player vil jeg sige 😉 men nuvæld det fik ingen følger, men er enig i at det er mærkeligt overhovedet at prøve...
Og ja Rimrockers ender altså næppe i top 5. Gasol er jo nærmest blevet en lidt mere pimpet version Okur, og Josh Howard har glemt alt om steals og blocks. De leverer pt kun pts, rbs og få ast. Billups er pts, ast men igen ikke mange hustle stats. Kun Dalembert der giver lidt der... Jeg bliver meget overrasket hvis Rimrockers ender i top 5 vil jeg sige...
Der skal dælme noget af et uheld til for at klikke på spillerens + og derefter trykke add player vil jeg sige 😉 men nuvæld det fik ingen følger, men er enig i at det er mærkeligt overhovedet at prøve...
Og ja Rimrockers ender altså næppe i top 5. Gasol er jo nærmest blevet en lidt mere pimpet version Okur, og Josh Howard har glemt alt om steals og blocks. De leverer pt kun pts, rbs og få ast. Billups er pts, ast men igen ikke mange hustle stats. Kun Dalembert der giver lidt der... Jeg bliver meget overrasket hvis Rimrockers ender i top 5 vil jeg sige...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 5. november 2008, 17:26Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesSvupper skrev:
hvilken del af at det var et uheld forstår du ikk.. synes lige du skal tage dig lidt sammen i stedet for at komme med de der negative kommentar 😉Synes i så fald at du skal tage dig lidt sammen og prøve at forstå at det ikke er et uheld men dumhed - ærlig talt. Kan godt være det lyder hårdt, men det er ikke uheld at samle en FA op efter en handel.
Svupper skrev:
Synes i så fald at du skal tage dig lidt sammen og prøve at forstå at det ikke er et uheld men dumhed - ærlig talt. Kan godt være det lyder hårdt, men det er ikke uheld at samle en FA op efter en handel.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 5. november 2008, 17:30Oprindeligt skrevet af: Jonas EmiliussenRolig nu, guys...
Det var jo ikke et uheld, at jeg klikkede på "add player". Jeg troede som sagt blot, at den ville stå og vente på godkendelse fra Kurt (som den har gjort de andre år vi var på yahoo). Vi plejer ikke selv at kunne samle op - derfor dette uheld.
Rolig nu, guys...
Det var jo ikke et uheld, at jeg klikkede på "add player". Jeg troede som sagt blot, at den ville stå og vente på godkendelse fra Kurt (som den har gjort de andre år vi var på yahoo). Vi plejer ikke selv at kunne samle op - derfor dette uheld.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 5. november 2008, 17:41Oprindeligt skrevet af: Miller31Er det ikke meget let at man blot lader commish tilføje og fjerne spillere fra diverse hold.
Sådan har det da alle dage været, så hvorfor overhovedet blande sig i det.
Er det ikke meget let at man blot lader commish tilføje og fjerne spillere fra diverse hold.
Sådan har det da alle dage været, så hvorfor overhovedet blande sig i det.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 5. november 2008, 17:57Oprindeligt skrevet af: Jonas EmiliussenJa, det har jeg jo også tænkt mig at gøre for fremtiden 🙂
Det er ikke noget, som jeg har tænkt mig at gøre igen, og kan da også godt se, at det ikke var det smarteste move. Men sket er sket, og kan jo kun lære af det.
Ja, det har jeg jo også tænkt mig at gøre for fremtiden 🙂
Det er ikke noget, som jeg har tænkt mig at gøre igen, og kan da også godt se, at det ikke var det smarteste move. Men sket er sket, og kan jo kun lære af det.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 5. november 2008, 18:48Oprindeligt skrevet af: SvupperStefan Nellemoes skrev:
Svupper skrev:
hvilken del af at det var et uheld forstår du ikk.. synes lige du skal tage dig lidt sammen i stedet for at komme med de der negative kommentar 😉Synes i så fald at du skal tage dig lidt sammen og prøve at forstå at det ikke er et uheld men dumhed - ærlig talt. Kan godt være det lyder hårdt, men det er ikke uheld at samle en FA op efter en handel.
synes ærlig talt at du er dum at høre på, vi er i den her liga for at have det sjovt og så skal du sidde og opfører dig som et [censored] over småting..
jeg burde faktisk have gjort det samme som jonas, for så kunne jeg have brugt Maxiell i nat..men seriøst lightn up, vi her for at have det sjovt..
Stefan Nellemoes skrev:
Svupper skrev:
synes ærlig talt at du er dum at høre på, vi er i den her liga for at have det sjovt og så skal du sidde og opfører dig som et [censored] over småting..
jeg burde faktisk have gjort det samme som jonas, for så kunne jeg have brugt Maxiell i nat..
men seriøst lightn up, vi her for at have det sjovt..
Citat fra NBAinfo Arkiv på 5. november 2008, 19:33Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnSkal vi lægge den til ro nu drenge... Jonas legede med siden og er blevet klogere, og intet er sket.
Jeg har selvf. smidt Villa af hans hold FØR jeg addede ham igen, dermed får han ham ikke til brug en dag før (om så MIL spiller ved jeg faktisk ikke engang).
Iøvrigt - overgangen til Yahoo er ikke blevet forklaret, men ja, selvf. kører vi videre som hidtil med at jeg (evt. co-commish) laver ændringerne på Yahoo... I skal KUN lege med jeres holdside (og så selvf. stats etc.). Når jeg godkender en handel og den ryger på Yahoo, kan man først bruge spillerne ÉN dag senere desværre (en yahoo feature), så det er den berømte lægetjek der foregår der 😉
On a different note... Nææææ, Okafor og Yao har da bare at holde sig i skindet :hug: ...specielt med min ultra light roster 😮
Skal vi lægge den til ro nu drenge... Jonas legede med siden og er blevet klogere, og intet er sket.
Jeg har selvf. smidt Villa af hans hold FØR jeg addede ham igen, dermed får han ham ikke til brug en dag før (om så MIL spiller ved jeg faktisk ikke engang).
Iøvrigt - overgangen til Yahoo er ikke blevet forklaret, men ja, selvf. kører vi videre som hidtil med at jeg (evt. co-commish) laver ændringerne på Yahoo... I skal KUN lege med jeres holdside (og så selvf. stats etc.). Når jeg godkender en handel og den ryger på Yahoo, kan man først bruge spillerne ÉN dag senere desværre (en yahoo feature), så det er den berømte lægetjek der foregår der 😉
On a different note... Nææææ, Okafor og Yao har da bare at holde sig i skindet :hug: ...specielt med min ultra light roster 😮
Citat fra NBAinfo Arkiv på 5. november 2008, 19:40Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnOG DE FØRSTE 5 KONGER er på NBAiKL siden nu... samt et par handler, waivers og sååååån.
Håber at få skrevet Commish Corner i denne uge....
OG DE FØRSTE 5 KONGER er på NBAiKL siden nu... samt et par handler, waivers og sååååån.
Håber at få skrevet Commish Corner i denne uge....