Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 273 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: Jonas Emiliussen

Svupper skrev:
HAHAHAHAHA!!
Jonas er sådan et geni at han samler de spillere op han skal bruge før traden er blevet godkendt 😆

Ja, tak for at hænge mig ud. Det var en fejl fra min side, og troede ikke det kunne lade sig gøre.
Gør selvfølgelig ikke brug af den pågældende spiller, og undskylder

Oprindeligt skrevet af: Svupper

Nu kan jeg ikk sove.. har helt ondt i maven af grin 😀

Oprindeligt skrevet af: Stefan Nellemoes

Jonas Emiliussen skrev:

Svupper skrev:
HAHAHAHAHA!!
Jonas er sådan et geni at han samler de spillere op han skal bruge før traden er blevet godkendt 😆

Ja, tak for at hænge mig ud. Det var en fejl fra min side, og troede ikke det kunne lade sig gøre.
Gør selvfølgelig ikke brug af den pågældende spiller, og undskylder

Har du selv samlet vedkommende op som FA (da han åbenbart er i D2 siden han er FA i D1)?

I så fald er det yderst problematisk. Selvom det kan lade sig gøre/ikke kan lade sig gøre, holder man da snitterne væk fra sådan noget. Det er lidt for dumt Jonas - der er en grund til at vi har folk til at styre den slags, man kan ikke tillade sig at lave noget "for at se om man kan"... Hvad havde du forventet?

Oprindeligt skrevet af: Jonas Emiliussen

Ja, samlede vedkommende op fra FA (pga. han spiller i D2)...

Gjorde det pga. en trade, som endnu ikke er godkendt.

Men er helt enig om, at det er dumt - vil dog mene, at der ingen skade er sket, så længe han ikke bliver brugt. Kan ikke gøre så meget andet end at undskylde min dumhed da jeg var træt i nat :noidea

Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

Det går nok... jeg får handlen smidt på i løbet af dagen, og så bør I ha' spillerne til disposition i morgen efter det obligatoriske lægetjek.

Oprindeligt skrevet af: reignmannr1

Lyder som noget mærkeligt noget, men det bliver vel bare taget tilbage

Oprindeligt skrevet af: Svupper

traden er gået igennem nu alligevel, så det er jo ikk noget problem og TAK Kurt 🙂

Jonas Emiliussen skrev:
Ja, samlede vedkommende op fra FA (pga. han spiller i D2)...

Gjorde det pga. en trade, som endnu ikke er godkendt.

Jamen selvom man har fået godkendt en trade, samler man ikke selv spillere op - ingen skade er som sådan sket, men jeg synes da alligevel at det er en grotesk tankegang, at man da "lige kan prøve".

Svupper skrev:
traden er gået igennem nu alligevel, så det er jo ikk noget problem og TAK Kurt 🙂

Det er da et problem at man tildeler sig selv beføjelser og dermed tager sagen i egen hånd uden om Commish og udvalget.

Oprindeligt skrevet af: Kapitalistsvin

Jeg har vaeret i kontakt med Yahoo... og der er ikke nogen maade vi kan faa lov at se stillingen i en liga vi ikke deltager i. Egentlig maerkeligt, kan jeg slet ikke se det problematiske i. Men har smidt det ind som en feature request, og kan da kun opfordre til at i goer det samme.

On a side not... kom saa op i gear Yao og Okafor... kom saa.

ReferencerSide 273 af 635Reference