NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 4. november 2008, 16:08Oprindeligt skrevet af: Miller31KnatLouie skrev:og Kirilenko og Marion har deres bedste dage bag sig nu.
14 - 8,7 - 3 - 2,3 - 1,7
12 - 9,7 - 2 - 1,7 - 2,7Tjoh, jeg kan godt leve med de har toppet.. Behøver jeg nævne at AK blot er 27(faktisk kun et år ældre end f.eks. Kaman som du vel næppe mener har toppet) Marion er 30 og vel har 3-5 år med solide stats endnu.
Stuckey og Hawes har endnu ikke kunnet bruges til noget seriøst, og tror der går ihvertfald én sæson før de kommer til det.
12,5 - 9,3 - 1,5 - 1,5 - 2,3
Ikke brugbart nej, jeg tillader mig igen at sammenligne med Kaman.
13,3 - 10,5 - 1,5 - 0,8 - 2,2Stuckey har dog skuffet so far, men han er reelt også mest hentet som et projekt, selvom han nok skal få en kamp eller to i løbet af sæsonen.
MEN, når det nu er sagt, så er der selvfølgelig muligheden for at det hold ender på en top-5 plads, hvis alle spillerne holder sig skadesfri og spiller op til deres niveau.. men top-3 tror jeg dog ikke.. det tør jeg godt vædde et 2.runde draft pick på.. 😉
Skadesfri skal jeg holde mig ja, men det er vel efterhånden de færreste i D1 der kan leve op til forventningerne hvis de rammer en skade til starterne.
PS: Kurt, ja, hidtil har han godt nok imponeret en del, bliver spændende om han kan fortsætte de takter..
KnatLouie skrev:og Kirilenko og Marion har deres bedste dage bag sig nu.
14 - 8,7 - 3 - 2,3 - 1,7
12 - 9,7 - 2 - 1,7 - 2,7
Tjoh, jeg kan godt leve med de har toppet.. Behøver jeg nævne at AK blot er 27(faktisk kun et år ældre end f.eks. Kaman som du vel næppe mener har toppet) Marion er 30 og vel har 3-5 år med solide stats endnu.
Stuckey og Hawes har endnu ikke kunnet bruges til noget seriøst, og tror der går ihvertfald én sæson før de kommer til det.
12,5 - 9,3 - 1,5 - 1,5 - 2,3
Ikke brugbart nej, jeg tillader mig igen at sammenligne med Kaman.
13,3 - 10,5 - 1,5 - 0,8 - 2,2
Stuckey har dog skuffet so far, men han er reelt også mest hentet som et projekt, selvom han nok skal få en kamp eller to i løbet af sæsonen.
MEN, når det nu er sagt, så er der selvfølgelig muligheden for at det hold ender på en top-5 plads, hvis alle spillerne holder sig skadesfri og spiller op til deres niveau.. men top-3 tror jeg dog ikke.. det tør jeg godt vædde et 2.runde draft pick på.. 😉
Skadesfri skal jeg holde mig ja, men det er vel efterhånden de færreste i D1 der kan leve op til forventningerne hvis de rammer en skade til starterne.
PS: Kurt, ja, hidtil har han godt nok imponeret en del, bliver spændende om han kan fortsætte de takter..
Citat fra NBAinfo Arkiv på 4. november 2008, 16:11Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinSpændende start på sæsonen, flere af Kurts og mine topspillere har taget den ldit med ro... og flere uetablerede navne er gået pænt amok, så ligaen ser langt mere balanceret ud end de seneste par sæsoner.
Det fede ved det her spil er folk som Sessions, Calderon og længere tilbage Gerald Wallace, Kevin Martin, Travis Outlaw. Spillere mange af os har siddet og vendt og drejet, og endelig besluttet ikke var værd at samle op fra FA.
Der er så mange faktorer i spil som kan vende op og ned på ligaen.
Slår Millsap fx bigtime til? Eller er det Hawes og Marc Gasol som sætter sig igennem for en fuld sæson??
Der er lidt held i spil, men det handler også om at have tålmodigheden til at holde på de unge ukendte (Hawes og Bynum er gode eksempler hos Gangstars), og at investere i fremtiden via picks osv.
Kunne godt selv bruge en lille lotterigevinst inden længe... lad nu for hulen Shaun, Thabo, Millsap eller Dorrel slå bigtime til...
😛
NBAiKL rawks...
Spændende start på sæsonen, flere af Kurts og mine topspillere har taget den ldit med ro... og flere uetablerede navne er gået pænt amok, så ligaen ser langt mere balanceret ud end de seneste par sæsoner.
Det fede ved det her spil er folk som Sessions, Calderon og længere tilbage Gerald Wallace, Kevin Martin, Travis Outlaw. Spillere mange af os har siddet og vendt og drejet, og endelig besluttet ikke var værd at samle op fra FA.
Der er så mange faktorer i spil som kan vende op og ned på ligaen.
Slår Millsap fx bigtime til? Eller er det Hawes og Marc Gasol som sætter sig igennem for en fuld sæson??
Der er lidt held i spil, men det handler også om at have tålmodigheden til at holde på de unge ukendte (Hawes og Bynum er gode eksempler hos Gangstars), og at investere i fremtiden via picks osv.
Kunne godt selv bruge en lille lotterigevinst inden længe... lad nu for hulen Shaun, Thabo, Millsap eller Dorrel slå bigtime til...
😛
NBAiKL rawks...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 4. november 2008, 18:12Oprindeligt skrevet af: KnatLouieMiller31 skrev:
Behøver jeg nævne at AK blot er 27(faktisk kun et år ældre end f.eks. Kaman som du vel næppe mener har toppet) Marion er 30 og vel har 3-5 år med solide stats endnu.Skadesfri skal jeg holde mig ja, men det er vel efterhånden de færreste i D1 der kan leve op til forventningerne hvis de rammer en skade til starterne.
Behøver jeg at nævne at Baron Davis allerede har fået sæsonens første skade?
Rent stat-mæssigt så er det måske liige tyndt nok at begynde at sammenligne spillere efter 3 kampe spillet i gennemsnit.. just sayin'.Men så prøv eventuelt selv at lægge nogen sæson-forudsigelser op på yahoo-boardet (eller her), og så ser vi hvem der kommer tættest på ved sæson-finish.. (og ja, det var en udfordring 😉 )
Miller31 skrev:
Behøver jeg nævne at AK blot er 27(faktisk kun et år ældre end f.eks. Kaman som du vel næppe mener har toppet) Marion er 30 og vel har 3-5 år med solide stats endnu.Skadesfri skal jeg holde mig ja, men det er vel efterhånden de færreste i D1 der kan leve op til forventningerne hvis de rammer en skade til starterne.
Rent stat-mæssigt så er det måske liige tyndt nok at begynde at sammenligne spillere efter 3 kampe spillet i gennemsnit.. just sayin'.
Men så prøv eventuelt selv at lægge nogen sæson-forudsigelser op på yahoo-boardet (eller her), og så ser vi hvem der kommer tættest på ved sæson-finish.. (og ja, det var en udfordring 😉 )
Citat fra NBAinfo Arkiv på 4. november 2008, 18:16Oprindeligt skrevet af: MartanicFor os latterlige D2'ere vil det naturligvis være sjovest, hvis de eventuelle forudsigelser kommer op her eller endnu bedre i "The Ultimate Insider"
Men ja, se bare hvor slemt det gik mig, da jeg røg ind i mit helvede af en skadessæson sidste år. Der var jo ikke den starter på mit hold, der ikke røg ned med en skade. Men det kan jo ske for alle spillere
For os latterlige D2'ere vil det naturligvis være sjovest, hvis de eventuelle forudsigelser kommer op her eller endnu bedre i "The Ultimate Insider"
Men ja, se bare hvor slemt det gik mig, da jeg røg ind i mit helvede af en skadessæson sidste år. Der var jo ikke den starter på mit hold, der ikke røg ned med en skade. Men det kan jo ske for alle spillere
Citat fra NBAinfo Arkiv på 4. november 2008, 19:24Oprindeligt skrevet af: SvupperDanish TWolf skrev:
madsberggreen skrev:
hvorfor er det egentlig vores censur er så pernitten? Det er jo amerikanske tilstande det her 🙂Ku' det måske hænge sammen med at vi godt vil tages bare lidt seriøst ??? :roll
er det ikk lidt for sent at begynde at tage os seriøst nu? 😀
Danish TWolf skrev:
madsberggreen skrev:
hvorfor er det egentlig vores censur er så pernitten? Det er jo amerikanske tilstande det her 🙂Ku' det måske hænge sammen med at vi godt vil tages bare lidt seriøst ??? :roll
er det ikk lidt for sent at begynde at tage os seriøst nu? 😀
Citat fra NBAinfo Arkiv på 4. november 2008, 19:26Oprindeligt skrevet af: MartanicJa den del røg vist allerede den 23.03.2004 i forhold til denne side 🙂
Ja den del røg vist allerede den 23.03.2004 i forhold til denne side 🙂
Citat fra NBAinfo Arkiv på 4. november 2008, 22:56Oprindeligt skrevet af: Miller31KnatLouie skrev:
Miller31 skrev:
Rent stat-mæssigt så er det måske liige tyndt nok at begynde at sammenligne spillere efter 3 kampe spillet i gennemsnit.. just sayin'.Men så prøv eventuelt selv at lægge nogen sæson-forudsigelser op på yahoo-boardet (eller her), og så ser vi hvem der kommer tættest på ved sæson-finish.. (og ja, det var en udfordring 😉 )
Jamen så smider jeg da en hurtig forudsigelse udfra spread-sheet fra før sæsonstart.
1. T'Wolves
2. Grunts
3-5. AlphaHans, Jailblazers, GangStars(ligger ifølge mig så tæt at der ingen grund er til at dele op).
6. Anchovies
7. Sydhavn
8. Rimrockers
9. Highflyers
10. SilverfoxesHelt ærligt, så er de to jeg opponerer mest imod dine placeringer til mit hold og til Rimrockers, det er totalt forfejlede fantasy-forudsigelser du har der!
Og så vil jeg da lige tilføje at Baronens skade var af den slags som kunne have ramt alle, han går efter et block og lander så uheldigt, at han blev holdt ude en ekstra kamp var mere for at være sikre. Havde det været senere på sæsonen havde han nok også spillet kampen efter.
KnatLouie skrev:
Miller31 skrev:
Jamen så smider jeg da en hurtig forudsigelse udfra spread-sheet fra før sæsonstart.
1. T'Wolves
2. Grunts
3-5. AlphaHans, Jailblazers, GangStars(ligger ifølge mig så tæt at der ingen grund er til at dele op).
6. Anchovies
7. Sydhavn
8. Rimrockers
9. Highflyers
10. Silverfoxes
Helt ærligt, så er de to jeg opponerer mest imod dine placeringer til mit hold og til Rimrockers, det er totalt forfejlede fantasy-forudsigelser du har der!
Og så vil jeg da lige tilføje at Baronens skade var af den slags som kunne have ramt alle, han går efter et block og lander så uheldigt, at han blev holdt ude en ekstra kamp var mere for at være sikre. Havde det været senere på sæsonen havde han nok også spillet kampen efter.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 4. november 2008, 23:05Oprindeligt skrevet af: Svupperjeg vil nu nok påstå at at Rimrockers skal med i den 3-5 der 😉
jeg vil nu nok påstå at at Rimrockers skal med i den 3-5 der 😉
Citat fra NBAinfo Arkiv på 5. november 2008, 2:58Oprindeligt skrevet af: SvupperHAHAHAHAHA!!
Jonas er sådan et geni at han samler de spillere op han skal bruge før traden er blevet godkendt 😆
HAHAHAHAHA!!
Jonas er sådan et geni at han samler de spillere op han skal bruge før traden er blevet godkendt 😆
Citat fra NBAinfo Arkiv på 5. november 2008, 3:00Oprindeligt skrevet af: SvupperSvupper skrev:
HAHAHAHAHA!!
Jonas er sådan et geni at han samler de spillere op han skal bruge før traden er blevet godkendt 😆så inden alle brokker sig, skulle jeg hilse og sige at det var et uheld 😀
Svupper skrev:
HAHAHAHAHA!!
så inden alle brokker sig, skulle jeg hilse og sige at det var et uheld 😀