NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 4. november 2008, 8:19Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnSå må jeg vel som GM stå til spanking, da jeg faktisk overvejede at spille Marc Gasol i nat. En kamp mod en anden euro center i Biedrins på et dårligt GSW hold, havde egentlig lokket mig til det, men så tænkte... fåååårk det, gider ikke gå ind og ændre på mit hold.
Tjaaaa, sådan kan det gå...
Så må jeg vel som GM stå til spanking, da jeg faktisk overvejede at spille Marc Gasol i nat. En kamp mod en anden euro center i Biedrins på et dårligt GSW hold, havde egentlig lokket mig til det, men så tænkte... fåååårk det, gider ikke gå ind og ændre på mit hold.
Tjaaaa, sådan kan det gå...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 4. november 2008, 8:25Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnJenner skrev:
Miller31 skrev:
Oplevede vi lige Kurt lave noget dumt??? Troede aldrig det skulle ske, men helt ærligt?Gasol kunne landes langt nede i 2. runde.
Og har i øvrigt slet ikke skabt sig et stort navn i europæisk basket, hvor han har været en halv-middelmådig center. Jeg er mildest talt i chok, troede aldrig jeg helt ærligt skulle være uforstående overfor et Kurt-move 😮
x2
En meget uatletisk center som i lang tid ikke rigtigt formåede at gøre det store væsen af sig i Europa. Wow Kurt, for første gang er jeg sgu i tvivl mht. et af dine moves... Der er langt størrere talenter til stede, og Gasol kunne du have landet i 20erne imo...
Du skal nok finde en måde at vinde ligaen på igen igen hehe, men det der move var en fejl vil jeg sige 😉
:roll :roll :roll :roll :roll :roll :roll :roll :roll
Jenner skrev:
Miller31 skrev:
Oplevede vi lige Kurt lave noget dumt??? Troede aldrig det skulle ske, men helt ærligt?Gasol kunne landes langt nede i 2. runde.
Og har i øvrigt slet ikke skabt sig et stort navn i europæisk basket, hvor han har været en halv-middelmådig center. Jeg er mildest talt i chok, troede aldrig jeg helt ærligt skulle være uforstående overfor et Kurt-move 😮
x2
En meget uatletisk center som i lang tid ikke rigtigt formåede at gøre det store væsen af sig i Europa. Wow Kurt, for første gang er jeg sgu i tvivl mht. et af dine moves... Der er langt størrere talenter til stede, og Gasol kunne du have landet i 20erne imo...
Du skal nok finde en måde at vinde ligaen på igen igen hehe, men det der move var en fejl vil jeg sige 😉
Citat fra NBAinfo Arkiv på 4. november 2008, 9:12Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesGasol har fået en rigtig god start - men det er tåbløst at prøve at argumentere for at han er en super spiller på sigt, da det er når holdende finder ud af hvordan de stopper ham, at han skal vise hans værd. Og hér har jeg stadig min tvivl.
Gasol har fået en rigtig god start - men det er tåbløst at prøve at argumentere for at han er en super spiller på sigt, da det er når holdende finder ud af hvordan de stopper ham, at han skal vise hans værd. Og hér har jeg stadig min tvivl.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 4. november 2008, 9:23Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesStefan heart Dwight Howard..
Fire kampe i år, efter den i nat..
Kamp 1: 22 pts, 15 rbs, 5 blks, 5 stls
Kamp 2: 14 pts, 14 rbs, 3 blks, 1 stl
Kamp 3: 29 pts, 14 rbs, 5 blks
Kamp 4: 22 pts, 15 rbs, 5 blks, 1 stlSå mangler vi bare at nogle af de andre på holdet kommer i gang...
Stefan heart Dwight Howard..
Fire kampe i år, efter den i nat..
Kamp 1: 22 pts, 15 rbs, 5 blks, 5 stls
Kamp 2: 14 pts, 14 rbs, 3 blks, 1 stl
Kamp 3: 29 pts, 14 rbs, 5 blks
Kamp 4: 22 pts, 15 rbs, 5 blks, 1 stl
Så mangler vi bare at nogle af de andre på holdet kommer i gang...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 4. november 2008, 9:26Oprindeligt skrevet af: MartanicJa, den sad jeg også og tænkte over Stefan. Hvis du bare havde én anden spiller der producerede ville du være skræmmende, men...
Ja, den sad jeg også og tænkte over Stefan. Hvis du bare havde én anden spiller der producerede ville du være skræmmende, men...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 4. november 2008, 9:30Oprindeligt skrevet af: madsberggreenOg jeg er sur på Luol Deng og David Lee - [censored] nogle [censored]ekampe! Godt man har Biedrins til at holde flaget oppe!
Og jeg er sur på Luol Deng og David Lee - [censored] nogle [censored]ekampe! Godt man har Biedrins til at holde flaget oppe!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 4. november 2008, 9:45Oprindeligt skrevet af: madsberggreenhvorfor er det egentlig vores censur er så pernitten? Det er jo amerikanske tilstande det her 🙂
hvorfor er det egentlig vores censur er så pernitten? Det er jo amerikanske tilstande det her 🙂
Citat fra NBAinfo Arkiv på 4. november 2008, 13:10Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinDamn... jeg mindes stadig de dage hvor Okafor reelt var en bedre fantasyspiller en Dwight fra White Pride.
Til gengaeld var Millsap jo godt og vel solid i nat... mon ikke Boozer faar lov at rejse til sommer???
Damn... jeg mindes stadig de dage hvor Okafor reelt var en bedre fantasyspiller en Dwight fra White Pride.
Til gengaeld var Millsap jo godt og vel solid i nat... mon ikke Boozer faar lov at rejse til sommer???
Citat fra NBAinfo Arkiv på 4. november 2008, 13:16Oprindeligt skrevet af: KnatLouieJa, hvorfor fanden har vi egentlig sådan en [censored]ecensur her på siden?? Der er sguda noget [censored]ing shit, for at være ærlig. Man bør vel kunne fyre alt det pis af man har lyst til her.. det er jo ikke et MTV-board, vel?
Ja, hvorfor fanden har vi egentlig sådan en [censored]ecensur her på siden?? Der er sguda noget [censored]ing shit, for at være ærlig. Man bør vel kunne fyre alt det pis af man har lyst til her.. det er jo ikke et MTV-board, vel?
Citat fra NBAinfo Arkiv på 4. november 2008, 14:27Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravnmadsberggreen skrev:
hvorfor er det egentlig vores censur er så pernitten? Det er jo amerikanske tilstande det her 🙂Ku' det måske hænge sammen med at vi godt vil tages bare lidt seriøst ??? :roll
madsberggreen skrev:
hvorfor er det egentlig vores censur er så pernitten? Det er jo amerikanske tilstande det her 🙂
Ku' det måske hænge sammen med at vi godt vil tages bare lidt seriøst ??? :roll