NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 3. november 2008, 9:35Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesSvupper skrev:
kan vi så ikk starte det nu da vi alligevel har rykket alle andre datoer i år?
nu er sæsonen jo godt igang og nogle af os står virkelig og mangler en FA..Fordi nogle står og mangler, skal man ikke bare rykke på datoen ;)...
Svupper skrev:
kan vi så ikk starte det nu da vi alligevel har rykket alle andre datoer i år?
nu er sæsonen jo godt igang og nogle af os står virkelig og mangler en FA..
Fordi nogle står og mangler, skal man ikke bare rykke på datoen ;)...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 3. november 2008, 10:19Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravnnu er søndagen også gået og nogen ville måske have indsendt ønskeliste hvis de havde vist det... så du må holde buksen på Svupper og vær glad for at sæsonen er laaaaaang.. og at du nu kan se alle spillerne an i 2 kampe mere inden du låser dig fast på en ny spiller.
nu er søndagen også gået og nogen ville måske have indsendt ønskeliste hvis de havde vist det... så du må holde buksen på Svupper og vær glad for at sæsonen er laaaaaang.. og at du nu kan se alle spillerne an i 2 kampe mere inden du låser dig fast på en ny spiller.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 3. november 2008, 12:36Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesEr jeg den eneste der finder det lidt som skæbnens ironi, at Commish Corner udkommer på den danske nine-elleven?
Er jeg den eneste der finder det lidt som skæbnens ironi, at Commish Corner udkommer på den danske nine-elleven?
Citat fra NBAinfo Arkiv på 3. november 2008, 14:11Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnJa
Ja
Citat fra NBAinfo Arkiv på 3. november 2008, 20:50Oprindeligt skrevet af: KnatLouieMiller31 skrev:
Hihi.. Klar på et væddemål på jeg ender over dig?;)Haha, nej egentlig ikke.. men tror ikke nogen af os to kommer over en 4.plads. :noidea
Miller31 skrev:
Hihi.. Klar på et væddemål på jeg ender over dig?;)
Haha, nej egentlig ikke.. men tror ikke nogen af os to kommer over en 4.plads. :noidea
Citat fra NBAinfo Arkiv på 3. november 2008, 21:15Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinJeg tipper Gangstars til en top 3 placering...
Jeg tipper Gangstars til en top 3 placering...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 3. november 2008, 21:46Oprindeligt skrevet af: KnatLouieKapitalistsvin skrev:
Jeg tipper Gangstars til en top 3 placering...Er det et væddemål?:o
Kapitalistsvin skrev:
Jeg tipper Gangstars til en top 3 placering...
Er det et væddemål?:o
Citat fra NBAinfo Arkiv på 3. november 2008, 23:03Oprindeligt skrevet af: JennerKnat, jeg tror du undervurderer ham lidt ærligt talt. Baron Davis var så vidt jeg husker top 5 spiller sidste år, og Marion er stadigvæk med helt i toppen. Oven i det er der super solide Joe Johnson, AK-47 som ser ud til at være lidt mere oppe i gear, Hawes som har imponeret, også, også lige Bynum som jo er monster fra tid til anden. Der er selvfølgelig en del injury risk, men det er helt klart et potentielt top 3 hold. Men vil da gerne høre din uddybende forklaring på hvorfor han ikke ender i top 3-4 😉
Knat, jeg tror du undervurderer ham lidt ærligt talt. Baron Davis var så vidt jeg husker top 5 spiller sidste år, og Marion er stadigvæk med helt i toppen. Oven i det er der super solide Joe Johnson, AK-47 som ser ud til at være lidt mere oppe i gear, Hawes som har imponeret, også, også lige Bynum som jo er monster fra tid til anden. Der er selvfølgelig en del injury risk, men det er helt klart et potentielt top 3 hold. Men vil da gerne høre din uddybende forklaring på hvorfor han ikke ender i top 3-4 😉
Citat fra NBAinfo Arkiv på 4. november 2008, 2:03Oprindeligt skrevet af: KnatLouieDet er udelukkende baseret på injury-risk faktoren.. både Bynum og Baron er kæmpe skades-risiko elementer, og Kirilenko og Marion har deres bedste dage bag sig nu. Stuckey og Hawes har endnu ikke kunnet bruges til noget seriøst, og tror der går ihvertfald én sæson før de kommer til det. - MEN, når det nu er sagt, så er der selvfølgelig muligheden for at det hold ender på en top-5 plads, hvis alle spillerne holder sig skadesfri og spiller op til deres niveau.. men top-3 tror jeg dog ikke.. det tør jeg godt vædde et 2.runde draft pick på.. 😉
Det er udelukkende baseret på injury-risk faktoren.. både Bynum og Baron er kæmpe skades-risiko elementer, og Kirilenko og Marion har deres bedste dage bag sig nu. Stuckey og Hawes har endnu ikke kunnet bruges til noget seriøst, og tror der går ihvertfald én sæson før de kommer til det. - MEN, når det nu er sagt, så er der selvfølgelig muligheden for at det hold ender på en top-5 plads, hvis alle spillerne holder sig skadesfri og spiller op til deres niveau.. men top-3 tror jeg dog ikke.. det tør jeg godt vædde et 2.runde draft pick på.. 😉
Citat fra NBAinfo Arkiv på 4. november 2008, 6:20Oprindeligt skrevet af: Martanic:spank
Det er hvad mine spillere fortjener for den fantasy nat.
:spank
Det er hvad mine spillere fortjener for den fantasy nat.