Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 270 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: Stefan Nellemoes

Svupper skrev:
kan vi så ikk starte det nu da vi alligevel har rykket alle andre datoer i år?
nu er sæsonen jo godt igang og nogle af os står virkelig og mangler en FA..

Fordi nogle står og mangler, skal man ikke bare rykke på datoen ;)...

Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

nu er søndagen også gået og nogen ville måske have indsendt ønskeliste hvis de havde vist det... så du må holde buksen på Svupper og vær glad for at sæsonen er laaaaaang.. og at du nu kan se alle spillerne an i 2 kampe mere inden du låser dig fast på en ny spiller.

Oprindeligt skrevet af: Stefan Nellemoes

Er jeg den eneste der finder det lidt som skæbnens ironi, at Commish Corner udkommer på den danske nine-elleven?

Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

Ja

Oprindeligt skrevet af: KnatLouie

Miller31 skrev:
Hihi.. Klar på et væddemål på jeg ender over dig?;)

Haha, nej egentlig ikke.. men tror ikke nogen af os to kommer over en 4.plads. :noidea

Oprindeligt skrevet af: Kapitalistsvin

Jeg tipper Gangstars til en top 3 placering...

Kapitalistsvin skrev:
Jeg tipper Gangstars til en top 3 placering...

Er det et væddemål?:o

Oprindeligt skrevet af: Jenner

Knat, jeg tror du undervurderer ham lidt ærligt talt. Baron Davis var så vidt jeg husker top 5 spiller sidste år, og Marion er stadigvæk med helt i toppen. Oven i det er der super solide Joe Johnson, AK-47 som ser ud til at være lidt mere oppe i gear, Hawes som har imponeret, også, også lige Bynum som jo er monster fra tid til anden. Der er selvfølgelig en del injury risk, men det er helt klart et potentielt top 3 hold. Men vil da gerne høre din uddybende forklaring på hvorfor han ikke ender i top 3-4 😉

Det er udelukkende baseret på injury-risk faktoren.. både Bynum og Baron er kæmpe skades-risiko elementer, og Kirilenko og Marion har deres bedste dage bag sig nu. Stuckey og Hawes har endnu ikke kunnet bruges til noget seriøst, og tror der går ihvertfald én sæson før de kommer til det. - MEN, når det nu er sagt, så er der selvfølgelig muligheden for at det hold ender på en top-5 plads, hvis alle spillerne holder sig skadesfri og spiller op til deres niveau.. men top-3 tror jeg dog ikke.. det tør jeg godt vædde et 2.runde draft pick på.. 😉

Oprindeligt skrevet af: Martanic

:spank

Det er hvad mine spillere fortjener for den fantasy nat.

ReferencerSide 270 af 635Reference