NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 1. november 2008, 23:44Oprindeligt skrevet af: KnatLouieVed ikke om i har lagt mærke til det, men undertegnede har faktisk været forbavsende aktiv inde på vores liga's message board inde på yahoo.com - og har smidt en flabet sæson-forudsigelse ind ovenikøbet.. :roll
Ved ikke om i har lagt mærke til det, men undertegnede har faktisk været forbavsende aktiv inde på vores liga's message board inde på yahoo.com - og har smidt en flabet sæson-forudsigelse ind ovenikøbet.. :roll
Citat fra NBAinfo Arkiv på 2. november 2008, 3:31Oprindeligt skrevet af: Miller31Hihi.. Klar på et væddemål på jeg ender over dig?;)
Hihi.. Klar på et væddemål på jeg ender over dig?;)
Citat fra NBAinfo Arkiv på 2. november 2008, 8:37Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesJeg elsker Dwight Howard.. 29-14 og så lige 5 blocks oven i hatten :love:
Jeg elsker Dwight Howard.. 29-14 og så lige 5 blocks oven i hatten :love:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 2. november 2008, 17:17Oprindeligt skrevet af: SvupperNu er det bare mig der tænker højt.. men er der egentlig nogen speciel grund til at vi først kan samle FA's op om en uge?
Nu er det bare mig der tænker højt.. men er der egentlig nogen speciel grund til at vi først kan samle FA's op om en uge?
Citat fra NBAinfo Arkiv på 2. november 2008, 17:27Oprindeligt skrevet af: Jonas EmiliussenMå melde mig på banen også ...
Vil fx gerne samle et par FA'er op, og få min trup på plads 🙂
Må melde mig på banen også ...
Vil fx gerne samle et par FA'er op, og få min trup på plads 🙂
Citat fra NBAinfo Arkiv på 2. november 2008, 18:10Oprindeligt skrevet af: HrNilssonEr der nogen der har en forkærlighed for unaturlig facial kropsvækst, så kan man hente Adam Morrison(nr. 3 overall draft pick for 2 år siden) ganske billigt. Ved godt det er uortodokst at skrive det her B)
Er der nogen der har en forkærlighed for unaturlig facial kropsvækst, så kan man hente Adam Morrison(nr. 3 overall draft pick for 2 år siden) ganske billigt. Ved godt det er uortodokst at skrive det her B)
Citat fra NBAinfo Arkiv på 2. november 2008, 23:21Oprindeligt skrevet af: Svuppernogen forklare på FA datoen.. anyone?
nogen forklare på FA datoen.. anyone?
Citat fra NBAinfo Arkiv på 3. november 2008, 2:31Oprindeligt skrevet af: MartanicTegner ikke til at blive en stor nat for mig fantasymæssigt men...
LUC RICARD MBAH a MOUTE
11-10-3-2-0Meget fornem line fra den gode fighter 🙂
Så glemmer vi lige Duhons skuffende kamp i denne omgang.
Tegner ikke til at blive en stor nat for mig fantasymæssigt men...
LUC RICARD MBAH a MOUTE
11-10-3-2-0
Meget fornem line fra den gode fighter 🙂
Så glemmer vi lige Duhons skuffende kamp i denne omgang.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 3. november 2008, 8:46Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnSvupper skrev:
nogen forklare på FA datoen.. anyone?basalt skal vi jo starte på et eller andet tidspunkt... og da jeg egentlig havde regnet med at sæsonen startede fredag, så ville jeg være sikker på at alle hold i NBA havde været i aktion, og at alle GM'ere i NBAiKL var vågnet op til dåd.
Mere ligger der egentlig ikke i valget af den 9. som første pickup dag.
Svupper skrev:
nogen forklare på FA datoen.. anyone?
basalt skal vi jo starte på et eller andet tidspunkt... og da jeg egentlig havde regnet med at sæsonen startede fredag, så ville jeg være sikker på at alle hold i NBA havde været i aktion, og at alle GM'ere i NBAiKL var vågnet op til dåd.
Mere ligger der egentlig ikke i valget af den 9. som første pickup dag.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 3. november 2008, 9:04Oprindeligt skrevet af: Svupperkan vi så ikk starte det nu da vi alligevel har rykket alle andre datoer i år?
nu er sæsonen jo godt igang og nogle af os står virkelig og mangler en FA..
kan vi så ikk starte det nu da vi alligevel har rykket alle andre datoer i år?
nu er sæsonen jo godt igang og nogle af os står virkelig og mangler en FA..