NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 30. oktober 2008, 17:20Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnJaaa, som de største konkurrenter til Kevin Love's farmand plejede at synge... "All you need is LOOOVE, LOOOOVE, LOOOOVE, Love is all you need (and then a little Al J.) :love:
Jaaa, som de største konkurrenter til Kevin Love's farmand plejede at synge... "All you need is LOOOVE, LOOOOVE, LOOOOVE, Love is all you need (and then a little Al J.) :love:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 30. oktober 2008, 17:30Oprindeligt skrevet af: madsberggreenVar det ikke hans onkel?
Var det ikke hans onkel?
Citat fra NBAinfo Arkiv på 30. oktober 2008, 18:16Oprindeligt skrevet af: ZonkerJo, det var hans onkel. Mike Love, til dem der ikke ved det.
Good Vibrations, baby...
Jo, det var hans onkel. Mike Love, til dem der ikke ved det.
Good Vibrations, baby...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 30. oktober 2008, 19:07Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnOnkel / Far... ppheeuw, mellem brødre deles der vel.
Onkel / Far... ppheeuw, mellem brødre deles der vel.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 30. oktober 2008, 21:31Oprindeligt skrevet af: KnatLouieSvupperMaN skrev:
tænkte på om det er muligt at kunne få opdateret siderne efter Yahoo's positioner i stedet for NBA's?for jeg er pænt [censored]ed lige nu da jeg ikk rigtigt har nogle PF i år åbenbart :/
Svupper, du sender mig bare et par forskellige tilbud på Haslem, og så skal vi nok finde ud af noget.. vi skal bare for guds skyld ALDRIG tilbage til nba.com!!
SvupperMaN skrev:
tænkte på om det er muligt at kunne få opdateret siderne efter Yahoo's positioner i stedet for NBA's?for jeg er pænt [censored]ed lige nu da jeg ikk rigtigt har nogle PF i år åbenbart :/
Svupper, du sender mig bare et par forskellige tilbud på Haslem, og så skal vi nok finde ud af noget.. vi skal bare for guds skyld ALDRIG tilbage til nba.com!!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 31. oktober 2008, 7:51Oprindeligt skrevet af: Miller31Et godt bud på Kirilenko og han er afsted også, umiddelbart ser han dog ud til at finde tilbage til sin status som fantasy-stud i sin ny 6th man-rolle! :hug:
Et godt bud på Kirilenko og han er afsted også, umiddelbart ser han dog ud til at finde tilbage til sin status som fantasy-stud i sin ny 6th man-rolle! :hug:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 31. oktober 2008, 9:17Oprindeligt skrevet af: bozzyJamen... Det tror jeg næppe, og ellers ville du vel heller ikke af med ham ? 😆
Jamen... Det tror jeg næppe, og ellers ville du vel heller ikke af med ham ? 😆
Citat fra NBAinfo Arkiv på 31. oktober 2008, 9:59Oprindeligt skrevet af: madsberggreenArgh - hvorfor starter man ikke Gibson når han har bestemt sig for at score 25 points? 🙁
Argh - hvorfor starter man ikke Gibson når han har bestemt sig for at score 25 points? 🙁
Citat fra NBAinfo Arkiv på 31. oktober 2008, 16:59Oprindeligt skrevet af: Miller31bozzy skrev:
Jamen... Det tror jeg næppe, og ellers ville du vel heller ikke af med ham ? 😆Årsagen til jeg overhovedet overvejer at trade er at en backup ekstra måske kunne være fornuftigt fremfor at satse alt på 7 mand..
Hans minutter virker til at gå op og det virker til han får tid som PF også, hvilket absolut kun gør ham til en bedre fantasy-spiller..
bozzy skrev:
Jamen... Det tror jeg næppe, og ellers ville du vel heller ikke af med ham ? 😆
Årsagen til jeg overhovedet overvejer at trade er at en backup ekstra måske kunne være fornuftigt fremfor at satse alt på 7 mand..
Hans minutter virker til at gå op og det virker til han får tid som PF også, hvilket absolut kun gør ham til en bedre fantasy-spiller..
Citat fra NBAinfo Arkiv på 1. november 2008, 11:41Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesTravis Outlaw med en acceptabel 11-4-1-3-1 line - og så Dwight med en skuffende 14 pts 14 rebounds 1 stl 3 blks :roll ...
Travis Outlaw med en acceptabel 11-4-1-3-1 line - og så Dwight med en skuffende 14 pts 14 rebounds 1 stl 3 blks :roll ...