NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 29. oktober 2008, 20:57Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnJa, ham Tyyyrus har jeg godt nok forsøgt at hapse et par gange, men han var altså ikke baaaare lige sådan at få ram på 🙁
Men han bliver sq en god fantasy fyr så længe han kan styre sit temperament.
Ja, ham Tyyyrus har jeg godt nok forsøgt at hapse et par gange, men han var altså ikke baaaare lige sådan at få ram på 🙁
Men han bliver sq en god fantasy fyr så længe han kan styre sit temperament.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 30. oktober 2008, 7:49Oprindeligt skrevet af: Miller31Helt bestemt, men for sevan en nat af Spencer Hawes! :love:
Helt bestemt, men for sevan en nat af Spencer Hawes! :love:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 30. oktober 2008, 8:18Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesNogle starter lidt sløjt, hvilket er ventet.
Men mine to topspillere leverede en ganske ok præstation..
Vince med 21-3-6 og en enkelt blokering.
Og nårh ja - så var der lige ham der Dwight Howard med 22-15-1-5-5 :roll ...
Nogle starter lidt sløjt, hvilket er ventet.
Men mine to topspillere leverede en ganske ok præstation..
Vince med 21-3-6 og en enkelt blokering.
Og nårh ja - så var der lige ham der Dwight Howard med 22-15-1-5-5 :roll ...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 30. oktober 2008, 8:30Oprindeligt skrevet af: reignmannr1ja heller ikke tosset med nogle af Rookierne Chalmers var vild, og godt man har Jason Thompson og Darryl Arthur på sit KL hold jumme jumme. bare surt Arthur er på RD pladsen
ja heller ikke tosset med nogle af Rookierne Chalmers var vild, og godt man har Jason Thompson og Darryl Arthur på sit KL hold jumme jumme. bare surt Arthur er på RD pladsen
Citat fra NBAinfo Arkiv på 30. oktober 2008, 10:07Oprindeligt skrevet af: bozzybare surt Arthur er på RD pladsen
Ja især når man kigger på resten af dit hold 😆
bare surt Arthur er på RD pladsen
Ja især når man kigger på resten af dit hold 😆
Citat fra NBAinfo Arkiv på 30. oktober 2008, 11:39Oprindeligt skrevet af: ZonkerCharlie Veeeeee får sin renaissance i år :hug:
20-12-2-1-2 er et yderst fornuftigt bounce-back fra den rædderlige åbningskamp. Nogen der vil sælge mig en PG der bare får spilletid?
Charlie Veeeeee får sin renaissance i år :hug:
20-12-2-1-2 er et yderst fornuftigt bounce-back fra den rædderlige åbningskamp. Nogen der vil sælge mig en PG der bare får spilletid?
Citat fra NBAinfo Arkiv på 30. oktober 2008, 12:21Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnJamen da...
GM Zonker
let me introduce you to
GM SvupperCharlie Vee = Chalmers + 2. runde
Dirk = Calderon + Ballers 1./10
Jamen da...
GM Zonker
let me introduce you to
GM Svupper
Charlie Vee = Chalmers + 2. runde
Dirk = Calderon + Ballers 1./10
Citat fra NBAinfo Arkiv på 30. oktober 2008, 12:24Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnIøvrigt - hvad var det for en spade der draftede Marc Gasol så højt i år ??
Det var da en elendig debut i NBA for den tunge wanna-be måååås man sige B)
Iøvrigt - hvad var det for en spade der draftede Marc Gasol så højt i år ??
Det var da en elendig debut i NBA for den tunge wanna-be måååås man sige B)
Citat fra NBAinfo Arkiv på 30. oktober 2008, 12:31Oprindeligt skrevet af: Jonas EmiliussenDanish TWolf skrev:
Iøvrigt - hvad var det for en spade der draftede Marc Gasol så højt i år ??Det var da en elendig debut i NBA for den tunge wanna-be måååås man sige B)
Sad netop og sagde til Svupper, at du nok var glad nu, da jeg sad og så kampen.
Han spillede rigtig godt - virker noget mere arbejdsvillig end hans bror!
Danish TWolf skrev:
Iøvrigt - hvad var det for en spade der draftede Marc Gasol så højt i år ??Det var da en elendig debut i NBA for den tunge wanna-be måååås man sige B)
Sad netop og sagde til Svupper, at du nok var glad nu, da jeg sad og så kampen.
Han spillede rigtig godt - virker noget mere arbejdsvillig end hans bror!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 30. oktober 2008, 17:16Oprindeligt skrevet af: Pacersglimrende nat for BeerGuzzlers 🙂 Vi er ganske godt tilfredse.
Mine to Warriors loose cannons gav den rimeligt gas med 53 point, 11 rebounds, 7 asissts og 3 steals.
Derudover ganske godkendt af Love på 18 minutter!!!! Producerer han 12 point, 9 rebounds, 2 assists 1 steal og 2 blocks!! Jeg er godt tilfreds....
glimrende nat for BeerGuzzlers 🙂 Vi er ganske godt tilfredse.
Mine to Warriors loose cannons gav den rimeligt gas med 53 point, 11 rebounds, 7 asissts og 3 steals.
Derudover ganske godkendt af Love på 18 minutter!!!! Producerer han 12 point, 9 rebounds, 2 assists 1 steal og 2 blocks!! Jeg er godt tilfreds....