NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 29. oktober 2008, 16:27Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinSom Kurt har skrevet i Officielt tråden kan position rettelser blot sendes til Kurt eller undertegnede, så retter vi det lynhurtigt.
😉
Som Kurt har skrevet i Officielt tråden kan position rettelser blot sendes til Kurt eller undertegnede, så retter vi det lynhurtigt.
😉
Citat fra NBAinfo Arkiv på 29. oktober 2008, 16:47Oprindeligt skrevet af: reignmannr1synes folk selv skal lave deres research, det er det der er charmen ved KL folk har forskellige måder at bygge deres hold op på, så man lære af sine fejl hen af vejen.
synes folk selv skal lave deres research, det er det der er charmen ved KL folk har forskellige måder at bygge deres hold op på, så man lære af sine fejl hen af vejen.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 29. oktober 2008, 17:10Oprindeligt skrevet af: Svuppermen det er lidt svært at reseache en spiller som spillede PF sidste sæson og så pludselig ikk han det i den her 😉
men det er lidt svært at reseache en spiller som spillede PF sidste sæson og så pludselig ikk han det i den her 😉
Citat fra NBAinfo Arkiv på 29. oktober 2008, 17:17Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinDet har laenge staaet klart at vi skiftede til Yahoo platformen og i forfatningen staar der tydeligt at vi foelger platformens positioner slavisk...
Men good news for de trade hungrende, her SKAL der jo ske noget. Jeg sender et bud engang i aften.
Det har laenge staaet klart at vi skiftede til Yahoo platformen og i forfatningen staar der tydeligt at vi foelger platformens positioner slavisk...
Men good news for de trade hungrende, her SKAL der jo ske noget. Jeg sender et bud engang i aften.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 29. oktober 2008, 18:37Oprindeligt skrevet af: bozzyMen svupper - du har da stadig en PG eller to ikke ??? 😆
Men svupper - du har da stadig en PG eller to ikke ??? 😆
Citat fra NBAinfo Arkiv på 29. oktober 2008, 18:53Oprindeligt skrevet af: SvupperHehe.. det har jeg nemlig, men det det [censored]e system der er på yahoo så kan jeg ikk sætte dem til at spille PF 😀
Hehe.. det har jeg nemlig, men det det [censored]e system der er på yahoo så kan jeg ikk sætte dem til at spille PF 😀
Citat fra NBAinfo Arkiv på 29. oktober 2008, 19:26Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnJamen GM Bisbjerg er da på udkig efter en PG og har KG eller Bargnani til falds tror jeg... så en Calderon for Bargnani deal ligger da lige for...
/Kurt - the Broker
Jamen GM Bisbjerg er da på udkig efter en PG og har KG eller Bargnani til falds tror jeg... så en Calderon for Bargnani deal ligger da lige for...
/Kurt - the Broker
Citat fra NBAinfo Arkiv på 29. oktober 2008, 19:27Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn...og ellers har jeg da Lamar der kan bydes på :hug:
...og ellers har jeg da Lamar der kan bydes på :hug:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 29. oktober 2008, 19:28Oprindeligt skrevet af: Miller31Jeg synes bare Svups skal spille hele sæsonen uden PF.. Det vil ejeren af hans 2009-pick langt fra klage over :hug:
Jeg synes bare Svups skal spille hele sæsonen uden PF.. Det vil ejeren af hans 2009-pick langt fra klage over :hug:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 29. oktober 2008, 20:34Oprindeligt skrevet af: NBA KapTyrus Thomas:worship:
Tyrus Thomas:worship: