Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 266 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: Kapitalistsvin

Som Kurt har skrevet i Officielt tråden kan position rettelser blot sendes til Kurt eller undertegnede, så retter vi det lynhurtigt.

😉

Oprindeligt skrevet af: reignmannr1

synes folk selv skal lave deres research, det er det der er charmen ved KL folk har forskellige måder at bygge deres hold op på, så man lære af sine fejl hen af vejen.

Oprindeligt skrevet af: Svupper

men det er lidt svært at reseache en spiller som spillede PF sidste sæson og så pludselig ikk han det i den her 😉

Oprindeligt skrevet af: Kapitalistsvin

Det har laenge staaet klart at vi skiftede til Yahoo platformen og i forfatningen staar der tydeligt at vi foelger platformens positioner slavisk...

Men good news for de trade hungrende, her SKAL der jo ske noget. Jeg sender et bud engang i aften.

Oprindeligt skrevet af: bozzy

Men svupper - du har da stadig en PG eller to ikke ??? 😆

Oprindeligt skrevet af: Svupper

Hehe.. det har jeg nemlig, men det det [censored]e system der er på yahoo så kan jeg ikk sætte dem til at spille PF 😀

Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

Jamen GM Bisbjerg er da på udkig efter en PG og har KG eller Bargnani til falds tror jeg... så en Calderon for Bargnani deal ligger da lige for...

/Kurt - the Broker

Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

...og ellers har jeg da Lamar der kan bydes på :hug:

Oprindeligt skrevet af: Miller31

Jeg synes bare Svups skal spille hele sæsonen uden PF.. Det vil ejeren af hans 2009-pick langt fra klage over :hug:

Oprindeligt skrevet af: NBA Kap

Tyrus Thomas:worship:

ReferencerSide 266 af 635Reference