NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 29. oktober 2008, 7:52Oprindeligt skrevet af: Miller31Så er vi igang, Bynum startede langsomt ligesom resten af GangStars-holdet og alle i ligaen generelt.
Den største overraskelse er vel Tyrus Thomas som RimRockers landede i Marion-handlen.. Bliver spændende om Tyrus kan fortsætte de gode takter.
Så er vi igang, Bynum startede langsomt ligesom resten af GangStars-holdet og alle i ligaen generelt.
Den største overraskelse er vel Tyrus Thomas som RimRockers landede i Marion-handlen.. Bliver spændende om Tyrus kan fortsætte de gode takter.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 29. oktober 2008, 9:47Oprindeligt skrevet af: HrNilssonKan de ikke bare pakke Oden ind i bubblewrap, manden er jo af glas.
Kan de ikke bare pakke Oden ind i bubblewrap, manden er jo af glas.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 29. oktober 2008, 10:42Oprindeligt skrevet af: madsberggreenHey - er der et sted man kan fpå overblik over hvilke FA's der er ledige?
Hey - er der et sted man kan fpå overblik over hvilke FA's der er ledige?
Citat fra NBAinfo Arkiv på 29. oktober 2008, 12:02Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravnmadsberggreen skrev:
Hey - er der et sted man kan fpå overblik over hvilke FA's der er ledige?Nixen...
Udover at tjekke lønningslisterne (eller Yahoo spillerliste) og så sortere dem fra du ved der er på NBAiKL holdene. Lidt nemmere hvis du tager din egen NBAiKL liga's FA liste på Yahoo og så behøves du "kun" at mentalt sortere den anden liga's spillere fra.
Hvis der skal en opdateret FA liste på NBAiKL siden, så skal vi finde en der gider stå for at holde den opdateret (enten en liste over FA'ere eller en total liste over spillere, hvor der så udfor hver enkelt står hvilket NBAiKL hold han er på).
madsberggreen skrev:
Hey - er der et sted man kan fpå overblik over hvilke FA's der er ledige?
Nixen...
Udover at tjekke lønningslisterne (eller Yahoo spillerliste) og så sortere dem fra du ved der er på NBAiKL holdene. Lidt nemmere hvis du tager din egen NBAiKL liga's FA liste på Yahoo og så behøves du "kun" at mentalt sortere den anden liga's spillere fra.
Hvis der skal en opdateret FA liste på NBAiKL siden, så skal vi finde en der gider stå for at holde den opdateret (enten en liste over FA'ere eller en total liste over spillere, hvor der så udfor hver enkelt står hvilket NBAiKL hold han er på).
Citat fra NBAinfo Arkiv på 29. oktober 2008, 13:52Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesDanish TWolf skrev:
Hvis der skal en opdateret FA liste på NBAiKL siden, så skal vi finde en der gider stå for at holde den opdateret (enten en liste over FA'ere eller en total liste over spillere, hvor der så udfor hver enkelt står hvilket NBAiKL hold han er på).Jeg har en liste med de spillere der er på hold i NBAiKL - gældende for begge divisioner.
Et godt stykke værktøj, men er det ikke lidt af charmen ved spillet, at man selv skal holde styr på den slags og være med i hvem der er ledige og hvem der ikke er?
Danish TWolf skrev:
Jeg har en liste med de spillere der er på hold i NBAiKL - gældende for begge divisioner.
Et godt stykke værktøj, men er det ikke lidt af charmen ved spillet, at man selv skal holde styr på den slags og være med i hvem der er ledige og hvem der ikke er?
Citat fra NBAinfo Arkiv på 29. oktober 2008, 14:13Oprindeligt skrevet af: madsberggreenTjoh, man kunne vel godt være en fair player og hjælpe "the new guy on the block" lidt igang 😉 Det er jo ikke information jeg ikke kan findeselv, det ville bare tage ret lang tid at lave listen.
Tjoh, man kunne vel godt være en fair player og hjælpe "the new guy on the block" lidt igang 😉 Det er jo ikke information jeg ikke kan findeselv, det ville bare tage ret lang tid at lave listen.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 29. oktober 2008, 14:25Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnJeg har vist smidt et spreadsheet til et par af de mest jomfruelige af GM'ere en gang eller to med lidt redskaber til at analysere sit hold og potentielle handelsændringer via. Så det er ikke fordi jeg ikke synes det er iorden at hjælpe hinanden lidt... selvom jeg -lidt som Stefan- mener at man jo helst selv skulle bygge sin vidensbase.
Dog har jeg aldrig selv haft en liste som Stefan har det... og kan derfor ikke delagtiggøre nogen i den. Jeg bruger til gengæld en del tid på at kigge andres rosters igennem for at spejde efter handler og hvem der har et godt hold (gode byggesten for fremtiden etc.) og derved føler jeg mig ret obverbevist om at jeg ved hvilke godt 200 spillere vi har i spil i ligaen (og dermed er alle andre jo FA'ere).
Jeg har vist smidt et spreadsheet til et par af de mest jomfruelige af GM'ere en gang eller to med lidt redskaber til at analysere sit hold og potentielle handelsændringer via. Så det er ikke fordi jeg ikke synes det er iorden at hjælpe hinanden lidt... selvom jeg -lidt som Stefan- mener at man jo helst selv skulle bygge sin vidensbase.
Dog har jeg aldrig selv haft en liste som Stefan har det... og kan derfor ikke delagtiggøre nogen i den. Jeg bruger til gengæld en del tid på at kigge andres rosters igennem for at spejde efter handler og hvem der har et godt hold (gode byggesten for fremtiden etc.) og derved føler jeg mig ret obverbevist om at jeg ved hvilke godt 200 spillere vi har i spil i ligaen (og dermed er alle andre jo FA'ere).
Citat fra NBAinfo Arkiv på 29. oktober 2008, 14:31Oprindeligt skrevet af: Jonas EmiliussenDanish TWolf skrev:
Jeg bruger til gengæld en del tid på at kigge andres rosters igennem for at spejde efter handler og hvem der har et godt hold (gode byggesten for fremtiden etc.) og derved føler jeg mig ret obverbevist om at jeg ved hvilke godt 200 spillere vi har i spil i ligaen (og dermed er alle andre jo FA'ere).Det samme her... Har et rimelig godt overblik over, hvem der er FA'er, ved blot at studere de andre hold
Danish TWolf skrev:
Jeg bruger til gengæld en del tid på at kigge andres rosters igennem for at spejde efter handler og hvem der har et godt hold (gode byggesten for fremtiden etc.) og derved føler jeg mig ret obverbevist om at jeg ved hvilke godt 200 spillere vi har i spil i ligaen (og dermed er alle andre jo FA'ere).
Det samme her... Har et rimelig godt overblik over, hvem der er FA'er, ved blot at studere de andre hold
Citat fra NBAinfo Arkiv på 29. oktober 2008, 14:57Oprindeligt skrevet af: Svuppertænkte på om det er muligt at kunne få opdateret siderne efter Yahoo's positioner i stedet for NBA's?
for jeg er pænt [censored]ed lige nu da jeg ikk rigtigt har nogle PF i år åbenbart :/
tænkte på om det er muligt at kunne få opdateret siderne efter Yahoo's positioner i stedet for NBA's?
for jeg er pænt [censored]ed lige nu da jeg ikk rigtigt har nogle PF i år åbenbart :/
Citat fra NBAinfo Arkiv på 29. oktober 2008, 16:11Oprindeligt skrevet af: Miller31SvupperMaN skrev:
tænkte på om det er muligt at kunne få opdateret siderne efter Yahoo's positioner i stedet for NBA's?for jeg er pænt [censored]ed lige nu da jeg ikk rigtigt har nogle PF i år åbenbart :/
Men det er over en måned siden vi oprettede os på Yahoo og det blev oplyst at man kunne se positionerne derinde:)
SvupperMaN skrev:
tænkte på om det er muligt at kunne få opdateret siderne efter Yahoo's positioner i stedet for NBA's?for jeg er pænt [censored]ed lige nu da jeg ikk rigtigt har nogle PF i år åbenbart :/
Men det er over en måned siden vi oprettede os på Yahoo og det blev oplyst at man kunne se positionerne derinde:)