Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 264 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: Pacers

Tja... Det håber jeg nu også på 🙂

J-Rich har heldig vis set OK ud i sidste sæson... Hvis vi piller 06/07 sæsonen ud, så spillede han faktisk 82 kampe - og over de 6 øvrige sæsoner i NBA har han trods alt kun misset 23 kampe... Det er i snit under 4 kampe... SÅ vil være godt tilfreds hvis han kan holde sig i det leje 🙂

Men ja.... Det er da vildt interessant og spændende at der er så mange om buddet på de forskellige niveauer :-))

Oprindeligt skrevet af: Stefan Nellemoes

Hooters stadig over cappen? FYR FYR FYR!!!

Oprindeligt skrevet af: Svupper

det var præcis det samme jeg tænkte stefan 😀

Oprindeligt skrevet af: bozzy

Synd for Jakob.... Men hvis han har en god undskyldning til Kurt, så går det sgu nok.... Ellers må vi vel henholde os til forfatningen ?

Oprindeligt skrevet af: Svupper

han talte med mig om en trade her i weekenden og sagde det skulle ordnes inden søndag.. men hørt ikk noget tilbage fra ham..
så tror måske han har været forhindret i at komme på nettet eller sådan noget..

men lad os nu høre hva Jakob har at sige 🙂

Oprindeligt skrevet af: bozzy

Store Kurt, må vi høre hva afgørelsen er i denne sag ?

Oprindeligt skrevet af: Zonker

Jeg havde simpelthen taget fejl af datoerne, og troede faktisk at grænsen var midnat her mandag. Men jeg beklager 1000 gange at jeg har taget fejl, og min waiver af Nazr Mohammed er indberettet til højestestående. Håber I alle vil bære over med min forsinkelse.

Oprindeligt skrevet af: Jonas Emiliussen

I don't mind ... Helt iorden med mig!

Oprindeligt skrevet af: Jonas Emiliussen

Kan vi forresten ikke få punktummer i vores rådighedsbeløb osv. - ligesom ved lønningerne. Det savner jeg lidt 🙂

Oprindeligt skrevet af: Kapitalistsvin

Jonas Emiliussen skrev:
Kan vi forresten ikke få punktummer i vores rådighedsbeløb osv. - ligesom ved lønningerne. Det savner jeg lidt 🙂

Det er ikke saa simpelt, da tallene bliver genereret via en automatisk funktion jeg har kodet. Det kommer helt sikkert paa sigt, men kan godt tage lidt tid.

😉

ReferencerSide 264 af 635Reference