NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 26. oktober 2008, 13:12Oprindeligt skrevet af: PacersTja... Det håber jeg nu også på 🙂
J-Rich har heldig vis set OK ud i sidste sæson... Hvis vi piller 06/07 sæsonen ud, så spillede han faktisk 82 kampe - og over de 6 øvrige sæsoner i NBA har han trods alt kun misset 23 kampe... Det er i snit under 4 kampe... SÅ vil være godt tilfreds hvis han kan holde sig i det leje 🙂
Men ja.... Det er da vildt interessant og spændende at der er så mange om buddet på de forskellige niveauer :-))
Tja... Det håber jeg nu også på 🙂
J-Rich har heldig vis set OK ud i sidste sæson... Hvis vi piller 06/07 sæsonen ud, så spillede han faktisk 82 kampe - og over de 6 øvrige sæsoner i NBA har han trods alt kun misset 23 kampe... Det er i snit under 4 kampe... SÅ vil være godt tilfreds hvis han kan holde sig i det leje 🙂
Men ja.... Det er da vildt interessant og spændende at der er så mange om buddet på de forskellige niveauer :-))
Citat fra NBAinfo Arkiv på 27. oktober 2008, 9:41Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesHooters stadig over cappen? FYR FYR FYR!!!
Hooters stadig over cappen? FYR FYR FYR!!!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 27. oktober 2008, 12:19Oprindeligt skrevet af: Svupperdet var præcis det samme jeg tænkte stefan 😀
det var præcis det samme jeg tænkte stefan 😀
Citat fra NBAinfo Arkiv på 27. oktober 2008, 12:59Oprindeligt skrevet af: bozzySynd for Jakob.... Men hvis han har en god undskyldning til Kurt, så går det sgu nok.... Ellers må vi vel henholde os til forfatningen ?
Synd for Jakob.... Men hvis han har en god undskyldning til Kurt, så går det sgu nok.... Ellers må vi vel henholde os til forfatningen ?
Citat fra NBAinfo Arkiv på 27. oktober 2008, 14:01Oprindeligt skrevet af: Svupperhan talte med mig om en trade her i weekenden og sagde det skulle ordnes inden søndag.. men hørt ikk noget tilbage fra ham..
så tror måske han har været forhindret i at komme på nettet eller sådan noget..men lad os nu høre hva Jakob har at sige 🙂
han talte med mig om en trade her i weekenden og sagde det skulle ordnes inden søndag.. men hørt ikk noget tilbage fra ham..
så tror måske han har været forhindret i at komme på nettet eller sådan noget..
men lad os nu høre hva Jakob har at sige 🙂
Citat fra NBAinfo Arkiv på 27. oktober 2008, 23:53Oprindeligt skrevet af: bozzyStore Kurt, må vi høre hva afgørelsen er i denne sag ?
Store Kurt, må vi høre hva afgørelsen er i denne sag ?
Citat fra NBAinfo Arkiv på 28. oktober 2008, 0:03Oprindeligt skrevet af: ZonkerJeg havde simpelthen taget fejl af datoerne, og troede faktisk at grænsen var midnat her mandag. Men jeg beklager 1000 gange at jeg har taget fejl, og min waiver af Nazr Mohammed er indberettet til højestestående. Håber I alle vil bære over med min forsinkelse.
Jeg havde simpelthen taget fejl af datoerne, og troede faktisk at grænsen var midnat her mandag. Men jeg beklager 1000 gange at jeg har taget fejl, og min waiver af Nazr Mohammed er indberettet til højestestående. Håber I alle vil bære over med min forsinkelse.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 28. oktober 2008, 10:58Oprindeligt skrevet af: Jonas EmiliussenI don't mind ... Helt iorden med mig!
I don't mind ... Helt iorden med mig!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 28. oktober 2008, 11:11Oprindeligt skrevet af: Jonas EmiliussenKan vi forresten ikke få punktummer i vores rådighedsbeløb osv. - ligesom ved lønningerne. Det savner jeg lidt 🙂
Kan vi forresten ikke få punktummer i vores rådighedsbeløb osv. - ligesom ved lønningerne. Det savner jeg lidt 🙂
Citat fra NBAinfo Arkiv på 28. oktober 2008, 12:12Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinJonas Emiliussen skrev:
Kan vi forresten ikke få punktummer i vores rådighedsbeløb osv. - ligesom ved lønningerne. Det savner jeg lidt 🙂Det er ikke saa simpelt, da tallene bliver genereret via en automatisk funktion jeg har kodet. Det kommer helt sikkert paa sigt, men kan godt tage lidt tid.
😉
Jonas Emiliussen skrev:
Kan vi forresten ikke få punktummer i vores rådighedsbeløb osv. - ligesom ved lønningerne. Det savner jeg lidt 🙂
Det er ikke saa simpelt, da tallene bliver genereret via en automatisk funktion jeg har kodet. Det kommer helt sikkert paa sigt, men kan godt tage lidt tid.
😉