Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 263 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

Stefan Nellemoes skrev:

Danish TWolf skrev:
Fyyyyyyyyyyyyy for en omgang med reglerne... især de etiske.

😆 ...

Når det er sagt... Så er der vel ikke noget i vejen for at man gør folk opmærksomme på dette - ej heller benytter det B) ..

Lad mig pointere... det var ikke en fy-omgang med de letiske, som GM Stefana normalt ville opfatte det som. Og etik er ikke de der sjove "squaaasj" nogen på flaskerne.

Men nej, der er ikke noget der forhindre lidt snak i krogene, dog kan enhver jo løbe fra en sådan snak bagefter, uden bordet fanger ... fniiiiis.

Der er nu links til de to Yahoo ligaer (D1 og D2) inde på NBAiKL forsiden... dog kan I jo kun se jeres egen liga stadig.

D2 har allerede fået deres spillere på rosterne, så der kan leges med opstilling og I kan få et nemt indblik i hvilke positioner jeres spillere kan bruges på. Husk at smide en PB til mig hvis I vil ha' opdateret spillerpositioner på NBAiKL siden.

D1 afventer stadig at få alle GM'ere indenbords.

Oprindeligt skrevet af: Jenner

Vil sige at jeg hader Anders Laier og Kurt F. Ravn. 2 af de vel 5 bedste fantasy spillere sendt ned i D2! Også lige Jax der får kæmpe ansvar og license to launch ad libitium i GSW! øv bøv! Hvis det var min oprykning der røg der så går jeg amoooook!

Aaaaaahhhh, hvis NBAiKL's absolut dårligste hold - bare med inkluderingen af Dwight kan kæmpe om oprykning, så er verden da ikke helt rigtig skruet sammen.

Mht. SJax og Camby, er jeg ret sikker på at du kunne ha' fået dem, hvis du havde viftet en Roy eller Foye eller et top 15 pick for næsen af det grumme Svin 😉

NÅ MEN, jeg skrev egentlig her for at kalde den grimme Dirk-Meister GM for Bronx Burnin' Reds ud... Han er nu sidste mand der mangler at melde sin ankomst på Yahoo.. HUSK deadline søndag (i morgen).

OG ALLE: Husk deadline i morgen søndag på at komme under Cap'en (KERB-CRAWLERS og HOOTERS) - samt dedikere jeres RD spiller for sæsonstarten.

Nu er KNUCKLES også over cap'en efter der blev fundet to fejl i lønningerne.

HUSK - det er jeres eget ansvar hvis I ryger op over cap'en pga lønændringer (her mens vi får dobbelttjekket lønningerne på holdsiderne). Det er lønningerne på lønningssiden der tæller... så gør jer selv og alle der vil handle med jer, en tjeneste og tjek jeres lønninger på holdsiden.

Oprindeligt skrevet af: Pacers

SÅ blev Jax så tilføjet til truppen... Det var DAMN vigtigt at få en gardering på SG/SF pladsen.

Savner nu en gardering på PG pladsen.

Oprindeligt skrevet af: Kapitalistsvin

Så røg holdet to backups for picks og en RD spiller. Eric Gordon forsøgte jeg faktisk allerede at negle op til draftet, men det faldt altså først på plads nu. Den knægt har det helt store potentiale.

Camby kan næsten ikke kopiere sine stats fra Denvers high octane system, hvor han blot skulle dele rebounds med modstanderne. Ingen tvivl om at hans stats igen vil blive rigtig gode, men formentlig lige en tand under vanvittige.

Nu har Grunts jo ikke tradition for skader, så vi satser fuldt ud på at vores starting 6 kan trække en fuld sæsonÆ

PG Chris Paul
SG Allen Iverson
SF Caron Butler
PF Emeka Okafor
C Yao Ming
Util Rudy Gay

Det skal nok gå... :roll

Oprindeligt skrevet af: Miller31

Ja ingen af dine big guys har da noget der minder om en skadeshistorie 😉

Herfra ser vi frem til en sæson hvor målet er en top 3 placering, men der skal ikke meget uheld til hos de to i toppen for at GangStars-spillerne vil blive en trussel.

Baronen
JoJo
AK47
Marion
Bynum
Hawes/Blatche

Det bliver spændende gør det!

Oprindeligt skrevet af: Pacers

Jeg er også tilfreds med vores outlook i forhold til oprykningskampen...

Med en ganske solid starting six

Ford
J-Rich
Maggette
West
Horford
Jax/Love

Oprindeligt skrevet af: Stefan Nellemoes

Pacers skrev:
Jeg er også tilfreds med vores outlook i forhold til oprykningskampen...

Med en ganske solid starting six

Ford
J-Rich
Maggette
West
Horford
Jax/Love

Ser ganske fornuftigt ud..

Vi andre håber så bare at du ikke får 82 kampe fra Ford, Maggette og Rich..- og at Jax får karantæne for at voldtage en hotdog-sælger.

Men fedt at der er flere hold der kan rykke op i D1, rykke ned i D2 og vinde NBAiKL... B)

ReferencerSide 263 af 635Reference