NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 22. oktober 2008, 11:16Oprindeligt skrevet af: JennerKan vi ikke droppe det med at sende alle top 3 spillere (først KG, så D12 og nu CP3!!!) ned i D2? Hvad bliver det næste? LeBron for Gallinari?
Kan vi ikke droppe det med at sende alle top 3 spillere (først KG, så D12 og nu CP3!!!) ned i D2? Hvad bliver det næste? LeBron for Gallinari?
Citat fra NBAinfo Arkiv på 22. oktober 2008, 11:19Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesKurt har fat i noget - derfor har jeg naturligvis budt på CP3..
CP3 + D12 på samme hold i D2... Muuuuuuuuums... Kom så svin, giv mig ham!
Kurt har fat i noget - derfor har jeg naturligvis budt på CP3..
CP3 + D12 på samme hold i D2... Muuuuuuuuums... Kom så svin, giv mig ham!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 22. oktober 2008, 12:24Oprindeligt skrevet af: reignmannr1ville det ikke være en ide bare at lave en division, og så eventuelt lave en afslutning på sæsonen hvor man spiller hold mod hold så har alle en mulighed for at vinde,
Men ja det bliver nok AI der ryger, CP3 for Rose er vel også lige gavmildt nok
ville det ikke være en ide bare at lave en division, og så eventuelt lave en afslutning på sæsonen hvor man spiller hold mod hold så har alle en mulighed for at vinde,
Men ja det bliver nok AI der ryger, CP3 for Rose er vel også lige gavmildt nok
Citat fra NBAinfo Arkiv på 22. oktober 2008, 12:26Oprindeligt skrevet af: Stefan Nellemoesreignmannr1 skrev:
ville det ikke være en ide bare at lave en division, og så eventuelt lave en afslutning på sæsonen hvor man spiller hold mod hold så har alle en mulighed for at vinde,Nej da - der skal ikke røres ved det nuværende format i mine øjne..
reignmannr1 skrev:
ville det ikke være en ide bare at lave en division, og så eventuelt lave en afslutning på sæsonen hvor man spiller hold mod hold så har alle en mulighed for at vinde,
Nej da - der skal ikke røres ved det nuværende format i mine øjne..
Citat fra NBAinfo Arkiv på 22. oktober 2008, 12:26Oprindeligt skrevet af: bozzyHar nu set at siderne med holdende er opdateret, og alligevel ikke helt. Da de fleste herinde kigge på de andre holdsider, og ikke yahoo hvis de skal trade. Så er det vel ret væsentligt at positionerne matcher yahoo. Har sendt besked til Anders, men er ikke klar over om Kurt er The Man i denne ene sammenhæng.
Har nu set at siderne med holdende er opdateret, og alligevel ikke helt. Da de fleste herinde kigge på de andre holdsider, og ikke yahoo hvis de skal trade. Så er det vel ret væsentligt at positionerne matcher yahoo. Har sendt besked til Anders, men er ikke klar over om Kurt er The Man i denne ene sammenhæng.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 22. oktober 2008, 13:16Oprindeligt skrevet af: madsberggreenMin side er tilsyneladende heller ikke opdateret med cap space etc.
Jeg vil for øvrigt lige gøre opmærksom på, at jeg stadig er på jagt efter en solid PF - han behøves ikke være en stjere, bare en solid starter. Jeg har en del uinge brikker at tilbyde i den sammenhæng, og stadigvæk omtrent 7 millioner i cap space, hvis jeg har regnet rigtigt.
Min side er tilsyneladende heller ikke opdateret med cap space etc.
Jeg vil for øvrigt lige gøre opmærksom på, at jeg stadig er på jagt efter en solid PF - han behøves ikke være en stjere, bare en solid starter. Jeg har en del uinge brikker at tilbyde i den sammenhæng, og stadigvæk omtrent 7 millioner i cap space, hvis jeg har regnet rigtigt.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 23. oktober 2008, 10:15Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesMine handler som jeg ellers fik smidt på, bliver ikke til noget i første omgang - er dog i fulde gang med andre.
Derudover, vil jeg lige gøre opmærksom på at jeg har FA valg nummer 1 i årets første runde..- jeg ha selv kig på et par spillere, men er der en FA du virkelig vil have, så kontakt mig - mon ikke vi så kan finde ud af noget? Jeg kan ikke trade selve positionen, men kan jo samle den spiller op og sende ham til dig...
Mine handler som jeg ellers fik smidt på, bliver ikke til noget i første omgang - er dog i fulde gang med andre.
Derudover, vil jeg lige gøre opmærksom på at jeg har FA valg nummer 1 i årets første runde..- jeg ha selv kig på et par spillere, men er der en FA du virkelig vil have, så kontakt mig - mon ikke vi så kan finde ud af noget? Jeg kan ikke trade selve positionen, men kan jo samle den spiller op og sende ham til dig...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 23. oktober 2008, 13:27Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnStefan Nellemoes skrev:
Mine handler som jeg ellers fik smidt på, bliver ikke til noget i første omgang - er dog i fulde gang med andre.Derudover, vil jeg lige gøre opmærksom på at jeg har FA valg nummer 1 i årets første runde..- jeg ha selv kig på et par spillere, men er der en FA du virkelig vil have, så kontakt mig - mon ikke vi så kan finde ud af noget? Jeg kan ikke trade selve positionen, men kan jo samle den spiller op og sende ham til dig...
Fyyyyyyyyyyyyy for en omgang med reglerne... især de etiske.
Stefan Nellemoes skrev:
Mine handler som jeg ellers fik smidt på, bliver ikke til noget i første omgang - er dog i fulde gang med andre.Derudover, vil jeg lige gøre opmærksom på at jeg har FA valg nummer 1 i årets første runde..- jeg ha selv kig på et par spillere, men er der en FA du virkelig vil have, så kontakt mig - mon ikke vi så kan finde ud af noget? Jeg kan ikke trade selve positionen, men kan jo samle den spiller op og sende ham til dig...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 23. oktober 2008, 13:52Oprindeligt skrevet af: Miller31Jeg stemmer for at vi sparker Stefan ud af ligaen, giver mig Dwight og så kan I andre slås om resten!
Jeg stemmer for at vi sparker Stefan ud af ligaen, giver mig Dwight og så kan I andre slås om resten!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 23. oktober 2008, 16:59Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesDanish TWolf skrev:
Fyyyyyyyyyyyyy for en omgang med reglerne... især de etiske.😆 ...
Når det er sagt... Så er der vel ikke noget i vejen for at man gør folk opmærksomme på dette - ej heller benytter det B) ..
Danish TWolf skrev:
😆 ...
Når det er sagt... Så er der vel ikke noget i vejen for at man gør folk opmærksomme på dette - ej heller benytter det B) ..