Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 261 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: bozzy

Forstår virkelig ikke hvorfor folk følger det rigtige draft så slavisk. Han blev spået til top 10, og røg virkelig langt ned. Men han har jo ikke mistet sit talent af den grund...

Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

man skal ikke gå efter det rigtige draft... men heller ikke efter de mange projekter der kan være store lodsedler vel ?! Og specielt dem under kurven er jo notorisk for at misse deres potentiale (spørg bare Stefana om det muhahahaha).

Det man SKAL gå efter er dem der er fantasy gode selvom de i draftet er røget langt nede...

Oprindeligt skrevet af: Jonas Emiliussen

Oh yeah ...

O.J. Mayo scored 26 points on 10-of-17 shooting in Monday's win over the Pacers. He added six three-pointers, four rebounds, three assists, five steals and one turnover in 30 minutes.

Quite a showing for the Grizzlies young gun. This is the O.J. Mayo owners hope to see all season long, and his position on the scoring-starved Grizzlies should help him contend for Rookie of the Year honors.

Og saa havde Batum lige en nice kamp for Blazers 😀

Oprindeligt skrevet af: bozzy

Kan vi ikke snart få holdsiderne, for de hold der har tradet, opdateret ?

bozzy skrev:
Kan vi ikke snart få holdsiderne, for de hold der har tradet, opdateret ?

Jeg vil gerne lige ha' Anders til at få skrevet opstartsartikler færdige først... men så ja.

Der er også ved at være låste lønninger på vej... I morgen skulle jeg gerne ha' smidt de sidste på, hvorpå hard cap indtræder på søndag (den 26. Oktober). Der skal ALLE hold være under cap'en.

Der mangler også nogle hold i Yahoo - husk alle sammen at få oprettet jeres hold med det brugernavn og password jeg sendte til jer.

Og så er der kun en god uge til sæsonen skydes i gang gutter... og Svinet har stadig 15Mill for meget på sin roster 😆 😆 😆

Oprindeligt skrevet af: Kapitalistsvin

nope... det har jeg saa ikke...

Oprindeligt skrevet af: Pacers

Det er da tæt på 😮 😮 😮 😮

Oprindeligt skrevet af: Jonas Emiliussen

Synes jeg også ?

Oprindeligt skrevet af: KnatLouie

Kapitalistsvin skrev:
nope... det har jeg saa ikke...

Vi skal ihvertfald være klar til at grabbe nogle spillere fra waiver-listen i første uge.. :noidea

Aarrh, han smider sq nok bare AI over bord, og han er sq for dyr at samle op - selv gratis.

Åbent opfordring til at handle Yao eller CP3 væk... og skabe en mere lige liga 😉 Jeg ofrede D12 for Beasley... måske en CP3 for Derrick Rose ?? :roll

ReferencerSide 261 af 635Reference