NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 10. oktober 2008, 12:04Oprindeligt skrevet af: Miller31Jeg tror på Stefans teori og takker for hans anti-jinx.. Vi ved alle hvor meget det betyder om Stefan tror på en eller ej, jeg nævner i flæng Darko, Nets, Wade i sin mesterskabssæson, Vince og vi kunne blive ved.
Endnu engang tak til Stefan.
PS: Det lugter mere af Hawes som UTI, får han reelle minutter bliver han et monster!
Jeg tror på Stefans teori og takker for hans anti-jinx.. Vi ved alle hvor meget det betyder om Stefan tror på en eller ej, jeg nævner i flæng Darko, Nets, Wade i sin mesterskabssæson, Vince og vi kunne blive ved.
Endnu engang tak til Stefan.
PS: Det lugter mere af Hawes som UTI, får han reelle minutter bliver han et monster!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 10. oktober 2008, 12:11Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesMiller31 skrev:
Jeg tror på Stefans teori og takker for hans anti-jinx.. Vi ved alle hvor meget det betyder om Stefan tror på en eller ej, jeg nævner i flæng Darko (bliver af mange anset som NBAs største talent), Nets (NBA Champs 2009), Wade i sin mesterskabssæson (alle ved at han fik foræret den ring), Vince (NBAs mest undervurderede stjerne og Ricky Lakes hemmelige elsker) og vi kunne blive ved.Endnu engang tak til Stefan (så lidt sødte).
PS: Det lugter mere af Hawes som UTI, får han reelle minutter bliver han et monster! (det er nu ikke Hawes det lugter af - er det ikke mere krudtslam?)
Miller31 skrev:
Jeg tror på Stefans teori og takker for hans anti-jinx.. Vi ved alle hvor meget det betyder om Stefan tror på en eller ej, jeg nævner i flæng Darko (bliver af mange anset som NBAs største talent), Nets (NBA Champs 2009), Wade i sin mesterskabssæson (alle ved at han fik foræret den ring), Vince (NBAs mest undervurderede stjerne og Ricky Lakes hemmelige elsker) og vi kunne blive ved.Endnu engang tak til Stefan (så lidt sødte).
PS: Det lugter mere af Hawes som UTI, får han reelle minutter bliver han et monster! (det er nu ikke Hawes det lugter af - er det ikke mere krudtslam?)
Citat fra NBAinfo Arkiv på 10. oktober 2008, 15:06Oprindeligt skrevet af: bozzyDa jeg har en trade igang, og kommer i problemer med cappen. Så har jeg valgt at slippe den gode DeAndre Jordan.
Han er et andet runde pick, og derfor kan jeg frem til sæsonstart wavie ham gratis. Men han er nu til salg, og jeg lytter kun efter bud med picks.
Da jeg har en trade igang, og kommer i problemer med cappen. Så har jeg valgt at slippe den gode DeAndre Jordan.
Han er et andet runde pick, og derfor kan jeg frem til sæsonstart wavie ham gratis. Men han er nu til salg, og jeg lytter kun efter bud med picks.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 11. oktober 2008, 10:43Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesÆrgeligt for Webster at han er ude i 10 uger..- men Outlaw bliver starter nu = kææmpe held i uheld :hug. ..
Den enes fod = den andens brød!
Ærgeligt for Webster at han er ude i 10 uger..- men Outlaw bliver starter nu = kææmpe held i uheld :hug. ..
Den enes fod = den andens brød!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 11. oktober 2008, 13:41Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesD2... league # 55223 password: nbainfo
..- kan stadig ikke få det til at virke O Store Komisk
D2... league # 55223 password: nbainfo
..- kan stadig ikke få det til at virke O Store Komisk
Citat fra NBAinfo Arkiv på 11. oktober 2008, 14:06Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravnoops,
password er: nbainfo.dk :emb
Men nu er dit hold oprettet (brugte invitationsmail fra Yahoo Sports som du havde fået i dag... måske efter du sidst tjekkede mailen).
oops,
password er: nbainfo.dk :emb
Men nu er dit hold oprettet (brugte invitationsmail fra Yahoo Sports som du havde fået i dag... måske efter du sidst tjekkede mailen).
Citat fra NBAinfo Arkiv på 11. oktober 2008, 14:20Oprindeligt skrevet af: bozzyHar fået mange bud på Jordan... Dog "kun" 2. rundes, hvilket er naturligt.. Ser dog lige budene an...
Men den første der smider et første runde pick vinder ham B)
Har fået mange bud på Jordan... Dog "kun" 2. rundes, hvilket er naturligt.. Ser dog lige budene an...
Men den første der smider et første runde pick vinder ham B)
Citat fra NBAinfo Arkiv på 11. oktober 2008, 14:31Oprindeligt skrevet af: Stefan Nellemoes... og den der smider et førsterunde for Jordan får samtidig et los i røven, 10 løgspark og en udvisning af ligaen... B)
... og den der smider et førsterunde for Jordan får samtidig et los i røven, 10 løgspark og en udvisning af ligaen... B)
Citat fra NBAinfo Arkiv på 11. oktober 2008, 14:59Oprindeligt skrevet af: bozzyDer røg Stefan så i svinget....
Der røg Stefan så i svinget....
Citat fra NBAinfo Arkiv på 11. oktober 2008, 15:01Oprindeligt skrevet af: Stefan Nellemoes:emb ... sry sødte... plz...
:emb ... sry sødte... plz...