Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 259 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

Ikke så pernippengryn :noidea ... en overbetalt østeuropæer til et bundhold i D1 eller i D2 kan vel være hip som hap...

Oprindeligt skrevet af: madsberggreen

dig og dit overbetalt 🙂

Bare vent og se hans stats i år hvor han får fuld spilletid. Alle reporter fra Warriors' camp har gået på at det er i år Biedrins får reelle starterminutter 😉

Oprindeligt skrevet af: bozzy

Biedrins ville se godt ud ved siden af Al Jefferson B) - Men hvem ville ikke det...

Jeg er egentligt meget godt tilfreds med hvordan holdet ser ud på nuværende tidspunkt. Men kunne godt bruge en assists pointguard som ikke hedder Bibby, og en center med blocks. Så sidder du inde med spillere ala Andre Miller eller Camby, så er jeg interesseret i at handle...

Oprindeligt skrevet af: Jenner

Nilsson og Anders, tror den var til jer hvis i ikke har opdaget det 😉

Oprindeligt skrevet af: HrNilsson

Dejligt diskret 🙂 synes nu ellers jeg allerede har budt Miller Bo's vej. Det kan være, at han er kommet på bedre tanker.

Jeg mindes faktisk også Kurt byde på Biedrins, men det har nok alligevel været tilbage, mens han stadigvæk var billig, eller billigere.

Oprindeligt skrevet af: madsberggreen

Argh, så er Haywood fanmer skadet før sæsonen gik igang. Godt jeg fik byttet Jamison væk, ellers havde jeg da været på røven nu...

Oprindeligt skrevet af: Miller31

Og åbner det lige vejen for mit Blatche?

Det tror jeg nok det gør!

Oprindeligt skrevet af: Jonas Emiliussen

Tror nærmere, at McGee får chancen ... skal love for, at han gik amok

Oprindeligt skrevet af: Kapitalistsvin

Gangstars melder sig da mere og mere ind i mesterskabskampen, nu mangler vi bare lige at Billups er gravid og foerst er tilbage om 9 maaneder, hvilket ville installere Stuckey som barselsvikar.

Util: Blatche
Bynum
Marion
Kirilenko
JoJo
Baron

😮

Oprindeligt skrevet af: Stefan Nellemoes

Kapitalistsvin skrev:
Gangstars melder sig da mere og mere ind i mesterskabskampen, nu mangler vi bare lige at Billups er gravid og foerst er tilbage om 9 maaneder, hvilket ville installere Stuckey som barselsvikar.

Util: Blatche
Bynum
Marion
Kirilenko
JoJo
Baron

😮

Util: Blatche - kommer til at skyde sig selv i maven med en 4-dobbelt hæfteklammer - 3 måneders pause.
Bynum - får en fibersprængning da han skal vælte en ko under et away-trip til Texas - 2 måneders pause.
Marion - bliver sur over manglende 25$ millioner pr. år i syv år tilbud - melder sig syg i 8 uger.
Kirilenko - begynder at græde under en kamp efter brændt skud, bliver mobbet og forsøger selvmord ved at fylde sig med 16 liter russisk rødbeddesuppe gennem en tragt - ødelægger næsten sit tarmsystem, og er ude i 7 måneder efter en kompliceret operation.
JoJo - glider i en citronmåne og må tilbringe 6 uger på hospitalet efter dobbelt-åbent hoftebrud.
Baron - bliver igen ramt af overvægt og tilbringer det meste af sæsonen på en klinik for sukker afhængige. Bliver næsten kvalt da han forsøger at indhalere en Lion-bar på under et sekund under filmaften. Ender i spændetrøje.

Tjaa..- pludselig ligner Gangstars en potentiel nedrykker. Send en af starterne til Kolding, så vil de undgå uheld :roll ...

ReferencerSide 259 af 635Reference