NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 25. september 2008, 13:13Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnStefan Nellemoes skrev:
Er jeg den eneste der stadig nyder, at svinet er 14.587.478 over cappen?snicker, fniiiis, øf-øf ... tihi.
Stefan Nellemoes skrev:
Er jeg den eneste der stadig nyder, at svinet er 14.587.478 over cappen?
snicker, fniiiis, øf-øf ... tihi.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 25. september 2008, 16:21Oprindeligt skrevet af: Miller31Næh Stefan, og tak fordi du lige mindede os alle om det.. Du er nu engang så nuser!
Næh Stefan, og tak fordi du lige mindede os alle om det.. Du er nu engang så nuser!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 26. september 2008, 20:17Oprindeligt skrevet af: PacersDejligt.... Glæder mig til at se hvad han finder på... Han må da snart være desperat - og så har jeg liiiige manden til ham Hr. Tinsley kan han få for Butler og Gay 🙂
Hvad siger du Anders?????????????
Dejligt.... Glæder mig til at se hvad han finder på... Han må da snart være desperat - og så har jeg liiiige manden til ham Hr. Tinsley kan han få for Butler og Gay 🙂
Hvad siger du Anders?????????????
Citat fra NBAinfo Arkiv på 26. september 2008, 21:14Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinNu er jeg saa faktisk ikke mere end 12 over cappen, de der waivers er bare en test fordi min side er prøvekanin for det script, der snart kommer på alle siderne.
Men i øvrigtl, så behøver i ikke at bekymre jer, at kommer under cap er jo nemt nok, men at få alle brikker til at falde på plads til et mesterskab er den egentlige udfordring.
Der må da i øvrigt være andre som er interesserede i forandring... og hvis I ser en situation hvor I ved at der kommer forandringer, saa var det måske der man skulle se om man kunne lave en god handel!
😉
Der er stadig masser af bolde i luften og kød på skranken. Gay kunne måske spille PF... så måske man kunne få held med et helt seriøst bud på Okafor!?
Eller er det reelt Caron fantasy monster Butler der ender med at ryge, Gay spiller jo også SF!!! Men det koster selvfølgelig det hvide ud af øjnene at lande en superstjerne.
Nu er jeg saa faktisk ikke mere end 12 over cappen, de der waivers er bare en test fordi min side er prøvekanin for det script, der snart kommer på alle siderne.
Men i øvrigtl, så behøver i ikke at bekymre jer, at kommer under cap er jo nemt nok, men at få alle brikker til at falde på plads til et mesterskab er den egentlige udfordring.
Der må da i øvrigt være andre som er interesserede i forandring... og hvis I ser en situation hvor I ved at der kommer forandringer, saa var det måske der man skulle se om man kunne lave en god handel!
😉
Der er stadig masser af bolde i luften og kød på skranken. Gay kunne måske spille PF... så måske man kunne få held med et helt seriøst bud på Okafor!?
Eller er det reelt Caron fantasy monster Butler der ender med at ryge, Gay spiller jo også SF!!! Men det koster selvfølgelig det hvide ud af øjnene at lande en superstjerne.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 1. oktober 2008, 22:51Oprindeligt skrevet af: KnatLouieDanish TWolf skrev:
En reminder....Husk når I sidder og tænker på trades op til denne sæson, at vi hopper tilbage på Yahoo Sports ligaer. Så skal I kigge efter positioner, så er det der.
Jeg er ved at oprette konti til alle hold, som I skal bruge (for at jeg har styr på alle i tilfælde af afhoppere og/eller fyringer).
Hell yeah!! <3 Yahoo 😀
Danish TWolf skrev:
En reminder....Husk når I sidder og tænker på trades op til denne sæson, at vi hopper tilbage på Yahoo Sports ligaer. Så skal I kigge efter positioner, så er det der.
Jeg er ved at oprette konti til alle hold, som I skal bruge (for at jeg har styr på alle i tilfælde af afhoppere og/eller fyringer).
Hell yeah!! <3 Yahoo 😀
Citat fra NBAinfo Arkiv på 2. oktober 2008, 0:32Oprindeligt skrevet af: madsberggreenKan en eller anden poste et link til en oversigt hvor man kan se hvilke positioner folk kan spille? Jeg kunne ikke lige finde det...
Kan en eller anden poste et link til en oversigt hvor man kan se hvilke positioner folk kan spille? Jeg kunne ikke lige finde det...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 2. oktober 2008, 11:21Oprindeligt skrevet af: Miller31Gå ind og opret et hold og tilmeld det en public league på yahoo. Ikke en optimal måde at gøre det, men der kan du se det.
Gå ind og opret et hold og tilmeld det en public league på yahoo. Ikke en optimal måde at gøre det, men der kan du se det.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 2. oktober 2008, 12:37Oprindeligt skrevet af: madsberggreenTak for svaret!
Ser ud som om både Durant og Deng kan spille både SG og SF. Wuhuuu!
Tak for svaret!
Ser ud som om både Durant og Deng kan spille både SG og SF. Wuhuuu!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 3. oktober 2008, 9:50Oprindeligt skrevet af: Jonas EmiliussenDer er vist en fejl på handelssiden. Biedrins står til at ryge til Svupper, men han mister ikke noget - næ nej, Mads sender sine spillere afsted.
Hvad mon Svupper og Mads har gang i af skumle (lumle?) aftaler? 😛
Der er vist en fejl på handelssiden. Biedrins står til at ryge til Svupper, men han mister ikke noget - næ nej, Mads sender sine spillere afsted.
Hvad mon Svupper og Mads har gang i af skumle (lumle?) aftaler? 😛
Citat fra NBAinfo Arkiv på 3. oktober 2008, 12:30Oprindeligt skrevet af: madsberggreenDet er en fejl - Biedrins var sgu dyr nok i forvejen, jeg har fanmer ikke købt ham til Svupper 🙂
Det er en fejl - Biedrins var sgu dyr nok i forvejen, jeg har fanmer ikke købt ham til Svupper 🙂