Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 257 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: Kapitalistsvin

Her kommer stormen så! I dag og i morgen får holdsiderne igen en overhaling og bliver hevet op til scratch. Det betyder samtidig at Amsterdam Grunts GM med stor fornøjelse lægger øre til mere eller mindre latterlige tradeforslag!

Det fede ved at komme med forslag til undertegnede er, at der SKAL ske noget på mit hold, for lønnen passer ikke 😀 😀

Desuden har jeg jo faktisk dobbelt op af stjerne centere, small forwards og shoooting guards. Tag et kig i min holdtråd for at se mit hofteskud af et tradeoplæg.

Starter som sædvanligt bagfra med holdsiderne, så sidste hold i D2 på holdsideoversigten ryger først i opdateringsmaskinen og så fremdeles. PB endelig hvis jeg har overset noget eller nogen.

I begyndelsen var der kaos, og stilhed herskede i universet. Så genoprettede den betrynede ordnen og lykkens kakofoniske kræmmermarked brød løs.

OK, så røg der lige en hel arbejdsdag i de holdsider... stod endnu engang op før solen fik fjer på for at opdaterede. Er i gang med at undersøge hvordan vi kan få sat siderne smartere op med nogle JavaScripts, så alting ikke skal regnes om hver gang der er en ændring.

Men nu skulle alle spillere og lønninger være på plads! God fornøjelse.

Bring it on boys (men?)... hvor bliver anden boelge af forslag af?

Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

Du kan få alle mine Heat spillere der ikke hedder Beasley eller Wade for alle dine Heat spillere :hug:

Oprindeligt skrevet af: Miller31

Ryan Gomes for Butler + Camby..

Så passer det også lige med at du kommer under cap'en!

Orghhh gutter i lokker bare med alt det fine og super fraekke... :roll

Oprindeligt skrevet af: Stefan Nellemoes

Siger ham der prøver at lokke mig med..- ja.. Alle der er med i NBAiKL, ved at Svinet ikke altid tilbyder vildt meget - og holder salgs taler der er liiiige i overkanten af hvad man er i stand til rent faktisk at falde for... 😮

Hov... du burde skamrose mig for i det mindste at udforme og udfolde det ene tradeforslag efter det andet.

:roll

Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

Yiiiiiiiiiir - trash talk....

og startet af en GM der tilbyder mig at rykke 10 pladser op i draftet mod at få en top 5 fantasy spiller Fniiiiiiiiiiiiiiiis.

Oprindeligt skrevet af: Stefan Nellemoes

Er jeg den eneste der stadig nyder, at svinet er 14.587.478 over cappen?

ReferencerSide 257 af 635Reference