NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 6. september 2008, 11:17Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinHer kommer stormen så! I dag og i morgen får holdsiderne igen en overhaling og bliver hevet op til scratch. Det betyder samtidig at Amsterdam Grunts GM med stor fornøjelse lægger øre til mere eller mindre latterlige tradeforslag!
Det fede ved at komme med forslag til undertegnede er, at der SKAL ske noget på mit hold, for lønnen passer ikke 😀 😀
Desuden har jeg jo faktisk dobbelt op af stjerne centere, small forwards og shoooting guards. Tag et kig i min holdtråd for at se mit hofteskud af et tradeoplæg.
Starter som sædvanligt bagfra med holdsiderne, så sidste hold i D2 på holdsideoversigten ryger først i opdateringsmaskinen og så fremdeles. PB endelig hvis jeg har overset noget eller nogen.
I begyndelsen var der kaos, og stilhed herskede i universet. Så genoprettede den betrynede ordnen og lykkens kakofoniske kræmmermarked brød løs.
Her kommer stormen så! I dag og i morgen får holdsiderne igen en overhaling og bliver hevet op til scratch. Det betyder samtidig at Amsterdam Grunts GM med stor fornøjelse lægger øre til mere eller mindre latterlige tradeforslag!
Det fede ved at komme med forslag til undertegnede er, at der SKAL ske noget på mit hold, for lønnen passer ikke 😀 😀
Desuden har jeg jo faktisk dobbelt op af stjerne centere, small forwards og shoooting guards. Tag et kig i min holdtråd for at se mit hofteskud af et tradeoplæg.
Starter som sædvanligt bagfra med holdsiderne, så sidste hold i D2 på holdsideoversigten ryger først i opdateringsmaskinen og så fremdeles. PB endelig hvis jeg har overset noget eller nogen.
I begyndelsen var der kaos, og stilhed herskede i universet. Så genoprettede den betrynede ordnen og lykkens kakofoniske kræmmermarked brød løs.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 7. september 2008, 14:00Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinOK, så røg der lige en hel arbejdsdag i de holdsider... stod endnu engang op før solen fik fjer på for at opdaterede. Er i gang med at undersøge hvordan vi kan få sat siderne smartere op med nogle JavaScripts, så alting ikke skal regnes om hver gang der er en ændring.
Men nu skulle alle spillere og lønninger være på plads! God fornøjelse.
OK, så røg der lige en hel arbejdsdag i de holdsider... stod endnu engang op før solen fik fjer på for at opdaterede. Er i gang med at undersøge hvordan vi kan få sat siderne smartere op med nogle JavaScripts, så alting ikke skal regnes om hver gang der er en ændring.
Men nu skulle alle spillere og lønninger være på plads! God fornøjelse.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 9. september 2008, 16:26Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinBring it on boys (men?)... hvor bliver anden boelge af forslag af?
Bring it on boys (men?)... hvor bliver anden boelge af forslag af?
Citat fra NBAinfo Arkiv på 9. september 2008, 19:24Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnDu kan få alle mine Heat spillere der ikke hedder Beasley eller Wade for alle dine Heat spillere :hug:
Du kan få alle mine Heat spillere der ikke hedder Beasley eller Wade for alle dine Heat spillere :hug:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 10. september 2008, 13:36Oprindeligt skrevet af: Miller31Ryan Gomes for Butler + Camby..
Så passer det også lige med at du kommer under cap'en!
Ryan Gomes for Butler + Camby..
Så passer det også lige med at du kommer under cap'en!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 10. september 2008, 21:44Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinOrghhh gutter i lokker bare med alt det fine og super fraekke... :roll
Orghhh gutter i lokker bare med alt det fine og super fraekke... :roll
Citat fra NBAinfo Arkiv på 12. september 2008, 11:17Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesSiger ham der prøver at lokke mig med..- ja.. Alle der er med i NBAiKL, ved at Svinet ikke altid tilbyder vildt meget - og holder salgs taler der er liiiige i overkanten af hvad man er i stand til rent faktisk at falde for... 😮
Siger ham der prøver at lokke mig med..- ja.. Alle der er med i NBAiKL, ved at Svinet ikke altid tilbyder vildt meget - og holder salgs taler der er liiiige i overkanten af hvad man er i stand til rent faktisk at falde for... 😮
Citat fra NBAinfo Arkiv på 12. september 2008, 11:48Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinHov... du burde skamrose mig for i det mindste at udforme og udfolde det ene tradeforslag efter det andet.
:roll
Hov... du burde skamrose mig for i det mindste at udforme og udfolde det ene tradeforslag efter det andet.
:roll
Citat fra NBAinfo Arkiv på 12. september 2008, 12:12Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnYiiiiiiiiiir - trash talk....
og startet af en GM der tilbyder mig at rykke 10 pladser op i draftet mod at få en top 5 fantasy spiller Fniiiiiiiiiiiiiiiis.
Yiiiiiiiiiir - trash talk....
og startet af en GM der tilbyder mig at rykke 10 pladser op i draftet mod at få en top 5 fantasy spiller Fniiiiiiiiiiiiiiiis.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 25. september 2008, 12:19Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesEr jeg den eneste der stadig nyder, at svinet er 14.587.478 over cappen?
Er jeg den eneste der stadig nyder, at svinet er 14.587.478 over cappen?