NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 4. august 2008, 13:01Oprindeligt skrevet af: bozzyNogen der der kender en god side om en evt power ranking af vores format (pts,rbs,ast,blks,stls) ?
Nogen der der kender en god side om en evt power ranking af vores format (pts,rbs,ast,blks,stls) ?
Citat fra NBAinfo Arkiv på 4. august 2008, 13:20Oprindeligt skrevet af: reignmannr1inde på nba.com kan du søge på point/reb/ast. leaders men der er kommer stl og blk med i, søgningen
inde på nba.com kan du søge på point/reb/ast. leaders men der er kommer stl og blk med i, søgningen
Citat fra NBAinfo Arkiv på 4. august 2008, 14:15Oprindeligt skrevet af: Miller31Kan oplyse det kan laves i excel 😉
Kan oplyse det kan laves i excel 😉
Citat fra NBAinfo Arkiv på 4. august 2008, 14:28Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnEllers bare logge på vores nba liga (eller en yahoo liga) og søg på alle spillere (både dem på hold og FA'ere), og så er det bare copy/paste ind i et excel ark, hvorefter der kan sorteres som man ønsker.
Ellers bare logge på vores nba liga (eller en yahoo liga) og søg på alle spillere (både dem på hold og FA'ere), og så er det bare copy/paste ind i et excel ark, hvorefter der kan sorteres som man ønsker.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 15. august 2008, 0:35Oprindeligt skrevet af: JennerSakset fra min holdtråd:
Men er man Fistfighters fan skal man ikke blive for optimistisk, GM Døssing er kendt for sin uhyrlige evne til at jinxe, og ved at erklære sig som en af favoritterne til opryking (hvilket man jo også gjorde sidste år, hvorefter Foye blev skadet, Deng skadet og spillede katastrofalt, og JO var en skygge af sig selv og spillede ca 7 kampe) kunne man frygte at den ene ulykke efter den anden nu vil hagle ned over Fistfighters rosteren. Only time can tell...
Det tog så 6 dage også skulle Roy opereres i knæet :emb 😮 :emb Det er jo vildt! Jeg sætter gerne børneopsparingen på at han misser en halv sæson. Godt nok lyder de første rygter på at alt er gået perfekt og at han er ude 4-6 uger og uden tvivl er klar til sæsonstart, men man kender mit held! Roy puller en Foye imo :emb
Sakset fra min holdtråd:
Men er man Fistfighters fan skal man ikke blive for optimistisk, GM Døssing er kendt for sin uhyrlige evne til at jinxe, og ved at erklære sig som en af favoritterne til opryking (hvilket man jo også gjorde sidste år, hvorefter Foye blev skadet, Deng skadet og spillede katastrofalt, og JO var en skygge af sig selv og spillede ca 7 kampe) kunne man frygte at den ene ulykke efter den anden nu vil hagle ned over Fistfighters rosteren. Only time can tell...
Det tog så 6 dage også skulle Roy opereres i knæet :emb 😮 :emb Det er jo vildt! Jeg sætter gerne børneopsparingen på at han misser en halv sæson. Godt nok lyder de første rygter på at alt er gået perfekt og at han er ude 4-6 uger og uden tvivl er klar til sæsonstart, men man kender mit held! Roy puller en Foye imo :emb
Citat fra NBAinfo Arkiv på 15. august 2008, 22:43Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnKære alle GM'ere,
kan I så liiige få fingeren ud og smide mig et par linier om hvad der skal adreseres i forfatningen, så kan jeg lige tage den med mig på en af de næste rejser jeg skal ud på og sidde og fedte en ny udgave sammen.
Nævn de ting I mener ikke står godt nok beskrevet, samt dem der slet ikke er beskrevet, og kom gerne med forslag... men bare nævn løs. Jeg laver så en opdateret forfatning og lægger frem til afstemning blandt pøblen.
For at I ikke skal føle jer for generte, så bare send det til mig i en PB.
Kære alle GM'ere,
kan I så liiige få fingeren ud og smide mig et par linier om hvad der skal adreseres i forfatningen, så kan jeg lige tage den med mig på en af de næste rejser jeg skal ud på og sidde og fedte en ny udgave sammen.
Nævn de ting I mener ikke står godt nok beskrevet, samt dem der slet ikke er beskrevet, og kom gerne med forslag... men bare nævn løs. Jeg laver så en opdateret forfatning og lægger frem til afstemning blandt pøblen.
For at I ikke skal føle jer for generte, så bare send det til mig i en PB.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 25. august 2008, 20:29Oprindeligt skrevet af: KnatLouieBliver de holdsider egentlig opdateret snart, eller..? :noidea
Hvis svinet først kommer tilbage engang i Oktober, ville det så ikke være en idé at lade en anden opdatere siderne? Pænt belastende at man ikke ved hvem der reelt er på de andres hold, og derfor ikke kan sende korrekte trade-forslag afsted..
Bliver de holdsider egentlig opdateret snart, eller..? :noidea
Hvis svinet først kommer tilbage engang i Oktober, ville det så ikke være en idé at lade en anden opdatere siderne? Pænt belastende at man ikke ved hvem der reelt er på de andres hold, og derfor ikke kan sende korrekte trade-forslag afsted..
Citat fra NBAinfo Arkiv på 26. august 2008, 3:35Oprindeligt skrevet af: SvupperJeg er helt enig med Peter, så må en eller anden få opdateret de sider?
Jeg er helt enig med Peter, så må en eller anden få opdateret de sider?
Citat fra NBAinfo Arkiv på 5. september 2008, 23:25Oprindeligt skrevet af: Svupperog nu er vi så alle sammen gået på ferie eller ?
der er bare helt dødt herinde 😀
og nu er vi så alle sammen gået på ferie eller ?
der er bare helt dødt herinde 😀
Citat fra NBAinfo Arkiv på 6. september 2008, 8:29Oprindeligt skrevet af: PacersMan må sige her er meget stilhed før stormen i hvert fald 😀
Man må sige her er meget stilhed før stormen i hvert fald 😀