Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 256 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: bozzy

Nogen der der kender en god side om en evt power ranking af vores format (pts,rbs,ast,blks,stls) ?

Oprindeligt skrevet af: reignmannr1

inde på nba.com kan du søge på point/reb/ast. leaders men der er kommer stl og blk med i, søgningen

Oprindeligt skrevet af: Miller31

Kan oplyse det kan laves i excel 😉

Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

Ellers bare logge på vores nba liga (eller en yahoo liga) og søg på alle spillere (både dem på hold og FA'ere), og så er det bare copy/paste ind i et excel ark, hvorefter der kan sorteres som man ønsker.

Oprindeligt skrevet af: Jenner

Sakset fra min holdtråd:

Men er man Fistfighters fan skal man ikke blive for optimistisk, GM Døssing er kendt for sin uhyrlige evne til at jinxe, og ved at erklære sig som en af favoritterne til opryking (hvilket man jo også gjorde sidste år, hvorefter Foye blev skadet, Deng skadet og spillede katastrofalt, og JO var en skygge af sig selv og spillede ca 7 kampe) kunne man frygte at den ene ulykke efter den anden nu vil hagle ned over Fistfighters rosteren. Only time can tell...

Det tog så 6 dage også skulle Roy opereres i knæet :emb 😮 :emb Det er jo vildt! Jeg sætter gerne børneopsparingen på at han misser en halv sæson. Godt nok lyder de første rygter på at alt er gået perfekt og at han er ude 4-6 uger og uden tvivl er klar til sæsonstart, men man kender mit held! Roy puller en Foye imo :emb

Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

Kære alle GM'ere,

kan I så liiige få fingeren ud og smide mig et par linier om hvad der skal adreseres i forfatningen, så kan jeg lige tage den med mig på en af de næste rejser jeg skal ud på og sidde og fedte en ny udgave sammen.

Nævn de ting I mener ikke står godt nok beskrevet, samt dem der slet ikke er beskrevet, og kom gerne med forslag... men bare nævn løs. Jeg laver så en opdateret forfatning og lægger frem til afstemning blandt pøblen.

For at I ikke skal føle jer for generte, så bare send det til mig i en PB.

Oprindeligt skrevet af: KnatLouie

Bliver de holdsider egentlig opdateret snart, eller..? :noidea

Hvis svinet først kommer tilbage engang i Oktober, ville det så ikke være en idé at lade en anden opdatere siderne? Pænt belastende at man ikke ved hvem der reelt er på de andres hold, og derfor ikke kan sende korrekte trade-forslag afsted..

Oprindeligt skrevet af: Svupper

Jeg er helt enig med Peter, så må en eller anden få opdateret de sider?

Oprindeligt skrevet af: Svupper

og nu er vi så alle sammen gået på ferie eller ?
der er bare helt dødt herinde 😀

Oprindeligt skrevet af: Pacers

Man må sige her er meget stilhed før stormen i hvert fald 😀

ReferencerSide 256 af 635Reference