NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 30. juli 2008, 12:45Oprindeligt skrevet af: Miller31Stefan Nellemoes skrev:
Miller31 skrev:
Lidt optimeringer, så er det helt oppe at ringe.. Dog skal det nævnes at AK kan sælges for det rette bud... Og nej Stefan, ikke Vince Carter.Nej, hellere en spiller der græder i omklædningsrummet, end en spiller der i sidste sæson var den eneste foruden Kobe og LeBron, med 21-6-5 ;)...- det er den ÆGTE Gangstars-måde 😆 ...
Hellere en spiller der gør sit bedste og har en ekstrem upside, hvis han får coachens tillid igen eller bliver tradet.. End en spiller der faker skader fordi hans hold ikke er gode nok til ham..
Stefan Nellemoes skrev:
Miller31 skrev:
Lidt optimeringer, så er det helt oppe at ringe.. Dog skal det nævnes at AK kan sælges for det rette bud... Og nej Stefan, ikke Vince Carter.Nej, hellere en spiller der græder i omklædningsrummet, end en spiller der i sidste sæson var den eneste foruden Kobe og LeBron, med 21-6-5 ;)...- det er den ÆGTE Gangstars-måde 😆 ...
Hellere en spiller der gør sit bedste og har en ekstrem upside, hvis han får coachens tillid igen eller bliver tradet.. End en spiller der faker skader fordi hans hold ikke er gode nok til ham..
Citat fra NBAinfo Arkiv på 30. juli 2008, 13:54Oprindeligt skrevet af: bozzyTja, upside kan der vel ikke længere være tale om :roll
Hvis løningerne var ens, var VC dog væsentligt mere ønsket i mine øjne...
Tja, upside kan der vel ikke længere være tale om :roll
Hvis løningerne var ens, var VC dog væsentligt mere ønsket i mine øjne...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 30. juli 2008, 14:15Oprindeligt skrevet af: Miller31Det kan der da i den grad.. Han kan spille langt bedre end han gør, det kan der reelt ikke herske meget tvivl om..
Vi taler immervæk en mand der tidligere har snittet: 16-8-4-1,5-3
Stats som Vince reelt kun kan drømme om.. Jeg ville any day tage AK over Vince.. Og så er AK i øvrigt kun 27.. Og den med at han ikke kan score og være leder modbeviste han så rigeligt ved sidste års EM..Nå, men det er egentlig ikke rigtig nødvendigt at tale ham op, der er allerede landet bud og forespørgsler..
Det kan der da i den grad.. Han kan spille langt bedre end han gør, det kan der reelt ikke herske meget tvivl om..
Vi taler immervæk en mand der tidligere har snittet: 16-8-4-1,5-3
Stats som Vince reelt kun kan drømme om.. Jeg ville any day tage AK over Vince.. Og så er AK i øvrigt kun 27.. Og den med at han ikke kan score og være leder modbeviste han så rigeligt ved sidste års EM..
Nå, men det er egentlig ikke rigtig nødvendigt at tale ham op, der er allerede landet bud og forespørgsler..
Citat fra NBAinfo Arkiv på 30. juli 2008, 14:53Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn...ja - jeg har budt Chris Quinn og en selvdød markmus, men Xtian nægtede at lade AK47 gå for mindre end en lunken sveskegrød, og der hoppede jeg så fra.
Svinet er ude til den 10. Aug mener jeg det er (for at svare på et tidligere spørgsmål) og jeg kan ikke umiddelbart se at jeg får tid til andet NBAiKL end at opdatere handelssiden når I ikke kan holde jer fra at blive røvrendt. Waivers og Holdsider må stå hen til Andser er tilbage, medmindre udvalgsmedlem Jenner har lysterne til at opdatere :hug:
...ja - jeg har budt Chris Quinn og en selvdød markmus, men Xtian nægtede at lade AK47 gå for mindre end en lunken sveskegrød, og der hoppede jeg så fra.
Svinet er ude til den 10. Aug mener jeg det er (for at svare på et tidligere spørgsmål) og jeg kan ikke umiddelbart se at jeg får tid til andet NBAiKL end at opdatere handelssiden når I ikke kan holde jer fra at blive røvrendt. Waivers og Holdsider må stå hen til Andser er tilbage, medmindre udvalgsmedlem Jenner har lysterne til at opdatere :hug:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 30. juli 2008, 15:21Oprindeligt skrevet af: reignmannr1ja godt med Vince og hans 21-6 og 5 til 15 mill. så hellere Hedo 20-5-5 til 6,5, AK skal bare til et andet hold, men han er løntung når man tænker på hvad han gir.
ja godt med Vince og hans 21-6 og 5 til 15 mill. så hellere Hedo 20-5-5 til 6,5, AK skal bare til et andet hold, men han er løntung når man tænker på hvad han gir.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 30. juli 2008, 15:24Oprindeligt skrevet af: reignmannr1damn nu har jeg lige kigget AK ud, jeg ville sku hellere have Rasheed end AK. ikke imponerende stats, og så hans løn i 3 år endnu. men han skal bare til det rigtige hold måske,
damn nu har jeg lige kigget AK ud, jeg ville sku hellere have Rasheed end AK. ikke imponerende stats, og så hans løn i 3 år endnu. men han skal bare til det rigtige hold måske,
Citat fra NBAinfo Arkiv på 30. juli 2008, 16:14Oprindeligt skrevet af: Jonas EmiliussenMiller31 skrev:
Hellere en spiller der gør sit bedste og har en ekstrem upside, hvis han får coachens tillid igen eller bliver tradet.. End en spiller der faker skader fordi hans hold ikke er gode nok til ham..Lige mine ord. .. Så sandt 😀
Miller31 skrev:
Lige mine ord. .. Så sandt 😀
Citat fra NBAinfo Arkiv på 1. august 2008, 2:16Oprindeligt skrevet af: NBA KapQuestion? Kan man lade vaere med at signe sine draft picks? Syntes ikke jeg kan finde noget om det i forfatningen?:noidea
Question? Kan man lade vaere med at signe sine draft picks? Syntes ikke jeg kan finde noget om det i forfatningen?:noidea
Citat fra NBAinfo Arkiv på 1. august 2008, 8:03Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnDen mangler i forfatningen - godt set (og godt at Kurt endnu en gang har glemt at gøre noget ved det).
Jeg foreslår at vi gør som IRL, og siger at 1. runde picks er bindende (dvs. man hænger på starutten i 2 år indtil man har en team option), mens 2. runde picks først bliver bindende hvis spilleren er på ens roster ved sæsonstart.
Mht. EU defectors, så er min tanke lige nu, at vi siger at man jo naturligvis kan waive gratis ved kontraktudløb (og jeg synes også at man får en freebee, hvis en spiller smutter til Europa under en kontrakt - altså køber sig fri, bliver fritstillet etc.). MEN, har man mod på -og roster/cap plads nok- til at holde på hans rettigheder, skal man naturligvis ha' lov til det.
Hvad skal det så koste, det er det store ?, og det skal ikke koste hans EU kontrakt, da den ikke er sammenlignelig med NBA kontrakter. Jeg foreslår at for en spiller der stadig har sine RFA rettigheder i en NBA klub, er det den løn han stod til at få i sit RFA år der vil bonne ind i de sæsoner han ikke er i ligaen. En spiller der enten er UFA eller hvis rettigheder kun kan proklameres via Bird rights (hvis dette er muligt i en sådan situation) så må vi tage spillerens løn fra hans sidste sæson i NBA og fryse den mens han er væk.
Det var bare sådan lige off-the-top-of-my-head udgaven, kom endelig med indspark...
Den mangler i forfatningen - godt set (og godt at Kurt endnu en gang har glemt at gøre noget ved det).
Jeg foreslår at vi gør som IRL, og siger at 1. runde picks er bindende (dvs. man hænger på starutten i 2 år indtil man har en team option), mens 2. runde picks først bliver bindende hvis spilleren er på ens roster ved sæsonstart.
Mht. EU defectors, så er min tanke lige nu, at vi siger at man jo naturligvis kan waive gratis ved kontraktudløb (og jeg synes også at man får en freebee, hvis en spiller smutter til Europa under en kontrakt - altså køber sig fri, bliver fritstillet etc.). MEN, har man mod på -og roster/cap plads nok- til at holde på hans rettigheder, skal man naturligvis ha' lov til det.
Hvad skal det så koste, det er det store ?, og det skal ikke koste hans EU kontrakt, da den ikke er sammenlignelig med NBA kontrakter. Jeg foreslår at for en spiller der stadig har sine RFA rettigheder i en NBA klub, er det den løn han stod til at få i sit RFA år der vil bonne ind i de sæsoner han ikke er i ligaen. En spiller der enten er UFA eller hvis rettigheder kun kan proklameres via Bird rights (hvis dette er muligt i en sådan situation) så må vi tage spillerens løn fra hans sidste sæson i NBA og fryse den mens han er væk.
Det var bare sådan lige off-the-top-of-my-head udgaven, kom endelig med indspark...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 1. august 2008, 11:27Oprindeligt skrevet af: Svuppertænkte faktisk helt det sammen, men at fryse hans sidste løning fra NBA og lade den stå indtil han engang vender tilbage 🙂
tænkte faktisk helt det sammen, men at fryse hans sidste løning fra NBA og lade den stå indtil han engang vender tilbage 🙂