NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 11. november 2008, 13:22Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnJeg er meget skeptisk omkring yderligere hold med i ligaen - af to primære årsager:
1) Afstanden mellem top og bund er allerede utrolig stor, og det vil blive for svært at bygge noget brugbart op fra FA puljen + et expansion draft hvor vi alle beskytter 5-7 spillere f.eks. Mens de nye hold ville blive bedre end de eksisterende D2 hold, hvis vi kun beskytter 2-3 spillere hver.
2) Vi har ikke just en større pulje af GM'ere at tage fra... faktisk har jeg kun én enkelt på venteliste (og måske 2-3 andre jeg ville gå ud og spørge). Med andre ord vil vi være endnu mere sårbare når en eller to af jer hopper fra på et tidspunkt.
Jeg er meget skeptisk omkring yderligere hold med i ligaen - af to primære årsager:
1) Afstanden mellem top og bund er allerede utrolig stor, og det vil blive for svært at bygge noget brugbart op fra FA puljen + et expansion draft hvor vi alle beskytter 5-7 spillere f.eks. Mens de nye hold ville blive bedre end de eksisterende D2 hold, hvis vi kun beskytter 2-3 spillere hver.
2) Vi har ikke just en større pulje af GM'ere at tage fra... faktisk har jeg kun én enkelt på venteliste (og måske 2-3 andre jeg ville gå ud og spørge). Med andre ord vil vi være endnu mere sårbare når en eller to af jer hopper fra på et tidspunkt.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 11. november 2008, 13:49Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravniøvrigt... selvom mit hold enten er totalskadet eller bare i ubrugelig form, så skal Flash da lige ha' lidt :love: med også...
7 Kampe har bragt flg. snit på banen i år: 27,1ppg - 5,9rpg - 7,6apg - 2,9spg - 1,6bpg.
Det er altså vanvittige stats i en fem-cat liga - specielt de dersens hustle stats (ikke mindst over 1½ låg af en SG) 😮
iøvrigt... selvom mit hold enten er totalskadet eller bare i ubrugelig form, så skal Flash da lige ha' lidt :love: med også...
7 Kampe har bragt flg. snit på banen i år: 27,1ppg - 5,9rpg - 7,6apg - 2,9spg - 1,6bpg.
Det er altså vanvittige stats i en fem-cat liga - specielt de dersens hustle stats (ikke mindst over 1½ låg af en SG) 😮
Citat fra NBAinfo Arkiv på 11. november 2008, 13:59Oprindeligt skrevet af: reignmannr1Jo men det var vel detsamme da de sidste hold kom med, men selvfølgelig et problem hvis der ikke er så mange folk der er game på at komme med i ligaen.
Jeg så da gerne der var 30 hold med som i virkeligheden, da det ville skabe meget mere balance holdene imellem, og ens eget scouting system ville blive nødt til at være ok godt,
men det ville selvfølgelig også betyde meget mere arbejde.
Jo men det var vel detsamme da de sidste hold kom med, men selvfølgelig et problem hvis der ikke er så mange folk der er game på at komme med i ligaen.
Jeg så da gerne der var 30 hold med som i virkeligheden, da det ville skabe meget mere balance holdene imellem, og ens eget scouting system ville blive nødt til at være ok godt,
men det ville selvfølgelig også betyde meget mere arbejde.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 11. november 2008, 14:13Oprindeligt skrevet af: Miller31Her fra GangStars' domicil har vi allerede sendt to mand afsted for at sparke Wade ned, det der er uholdbart!
Her fra GangStars' domicil har vi allerede sendt to mand afsted for at sparke Wade ned, det der er uholdbart!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 11. november 2008, 15:03Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinTil de lidt nyere GMs... Gangstars solgte Wade til TWolves for fire gamle ostehapsere i sin tid.
:nanana:
Til de lidt nyere GMs... Gangstars solgte Wade til TWolves for fire gamle ostehapsere i sin tid.
:nanana:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 11. november 2008, 15:27Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnKapitalistsvin skrev:
Til de lidt nyere GMs... Gangstars solgte Wade til TWolves for fire gamle ostehapsere i sin tid.:nanana:
Fniiiis - tihihi - haaaa havde jeg helt glemt... bøh mand.
Meeeen, han fik sq da både Josh Childress og Jameer Nelson for ham ... 😆
Iøvrigt endnu et eksempel på en der var vild efter at samel picks 😉 ... SuperForkes 1./06 var i den pakke, og kunne ha' gjort handlen noget bedre. Meeen, så var det jo lige at både det og et til første runde blev sendt afsted til en eller anden svínsk numsenapper for nogle dyre brugte drenge.
Kapitalistsvin skrev:
Til de lidt nyere GMs... Gangstars solgte Wade til TWolves for fire gamle ostehapsere i sin tid.:nanana:
Fniiiis - tihihi - haaaa havde jeg helt glemt... bøh mand.
Meeeen, han fik sq da både Josh Childress og Jameer Nelson for ham ... 😆
Iøvrigt endnu et eksempel på en der var vild efter at samel picks 😉 ... SuperForkes 1./06 var i den pakke, og kunne ha' gjort handlen noget bedre. Meeen, så var det jo lige at både det og et til første runde blev sendt afsted til en eller anden svínsk numsenapper for nogle dyre brugte drenge.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 11. november 2008, 15:50Oprindeligt skrevet af: Miller31GangStars solgte teknisk set Wade for Gay + det løse..
Og hvem betalte en hel starting lineup for at få noget i bøssen...?
GangStars solgte teknisk set Wade for Gay + det løse..
Og hvem betalte en hel starting lineup for at få noget i bøssen...?
Citat fra NBAinfo Arkiv på 11. november 2008, 16:20Oprindeligt skrevet af: PacersTJ FORD :love: Der er vist ingen tvivl om at Pacers indtil nu vandt den trade med Toronto...
TJ Fords stat-line i nat: 24-7-10-2-1
TJ FORD :love: Der er vist ingen tvivl om at Pacers indtil nu vandt den trade med Toronto...
TJ Fords stat-line i nat: 24-7-10-2-1
Citat fra NBAinfo Arkiv på 11. november 2008, 17:41Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinMiller31 skrev:
GangStars solgte teknisk set Wade for Gay + det løse..Og hvem betalte en hel starting lineup for at få noget i bøssen...?
SF Ron Artest - PG T.J. Ford - PF Pau Gasol
PF/C Mehmet Okur - SG/SF Josh Howardfor
SuperForkes' 1. Runde 2006
BeerGuzzlers 1. Runde 2006
SF Joe Johnson - PF/C Tyson ChandlerDet er dælme da en klassehandel for undertegnede... som slap af med alle de dyre hoveder øverst. Den vil jeg gøre om igen any day!
:clap:
Miller31 skrev:
GangStars solgte teknisk set Wade for Gay + det løse..Og hvem betalte en hel starting lineup for at få noget i bøssen...?
SF Ron Artest - PG T.J. Ford - PF Pau Gasol
PF/C Mehmet Okur - SG/SF Josh Howard
for
SuperForkes' 1. Runde 2006
BeerGuzzlers 1. Runde 2006
SF Joe Johnson - PF/C Tyson Chandler
Det er dælme da en klassehandel for undertegnede... som slap af med alle de dyre hoveder øverst. Den vil jeg gøre om igen any day!
:clap:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 11. november 2008, 18:01Oprindeligt skrevet af: Miller31Hehe.. Men i situationen og ud fra hvad spillerne leverede dengang ville jeg også tage den any day, selvom du uden tvivl landede mest værdi.
Når det er sagt, så er det komisk at GangStars er gået fra at stinke og i den grad blive numsenappet af de to førende og så alligevel have nået at bygge dynastiet op til hvad det er nu.. Et skole-eksempel i forbedring hos en GM 😉
Hehe.. Men i situationen og ud fra hvad spillerne leverede dengang ville jeg også tage den any day, selvom du uden tvivl landede mest værdi.
Når det er sagt, så er det komisk at GangStars er gået fra at stinke og i den grad blive numsenappet af de to førende og så alligevel have nået at bygge dynastiet op til hvad det er nu.. Et skole-eksempel i forbedring hos en GM 😉