Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 252 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: reignmannr1

Hej har lige lavet en liste over hvilke spillere de forskellige hold i kepper league har draftet, havde lidt for meget spare time da jeg var hjemme fra arbejde idag,
så kan vi komme med kommentare til hvilke hold der har gjort det bedst.

Danish Twolf, PF Michael Beasley, C Marc Gasol, SG Brandon Rush, Roko Ukic

Big Ballers, PG Derrick Rose, PG Mario Chalmers, G Ramon Sessions, JaVale McGee.

American Highflyers, G O.J. Mayo, Nicolas Batum, .

Bornholm BeerGuzzlers, PF/C Kevin Love.

SlagTown Royal Knuckles, SF Danilo Gallinari.

Højbjerg SuperForkes, PF/C Brook Lopez.

CPH Flying PeaCocks, PG Russell Westbrook, Darryl Arthur, Jason Thompson, Chris Douglas Roberts.

Århus Angry Anchovies, G Jerryd Bayless.

Heavenly Hooters, SG Eric Gordon, Serge Ibaka.

Readington Rimrockers, PG D.J. Augustin, F Anthony Randolph, D.J. White.

Djursland GangStars, SF Joe Alexander, Donte Green,.

Århus City Royals, Luc Richard Mbah a Moute, traded draft pick Chalmers for Chris Duhon.

Downtown Sydhavn, SG Courtney Lee, Richard Hendrix.

Vestre JailBlazers, C Roy Hibbert, C DeAndre Jordan, Marreese Speights, Robin Lopez .

Copenhagen AlphaHans, Alexis Ajinxa, Kosta Koufos.

Kolding KerbCrawlers, George Hill.

Synes der er flere hold der har draftet fornuftigt, men vinderen må nok være Danish Twolfs, skræmmende da de også er forsvarende mestre.

Ellers er der andre hold der har gjort det fornuftigt. Big ballers, Peacocks, Rimrockers og Jailblazers har alle oprustet med fornuftige spillere, Higflyers og Gangstars ser også spændende ud.

Oprindeligt skrevet af: Stefan Nellemoes

Jeg er faktisk ikke så begejstret for specielt Bo's valg.

Jeg ville MEGET gerne have haft Jordan, men jeg ville ikke have taget ham i top 20 da der simpelthen er for stor chance for at han ikke bliver til det helt store. Der er tale om FOR meget potentiale i forhold til nuværende færdigheder.

Derudover har han ikke draftet efter mangler - han kunne godt bruge 2 big guys, og det fik han - men til gengæld snuppede han lige et par stykker mere, fremfor at få dækket sine behov på PG positionen.

ja det er måske rigtigt nok, det kan man vist også sige om Big ballers der draftede 3 Guards, men alle har jo en plan de går ud fra så måske der er noget trade igang.

Oprindeligt skrevet af: Svupper

præcis.. jeg er allerede godt igang med at ruste op på manglende positioner..

Oprindeligt skrevet af: bozzy

Jeg ville hulens gerne ha haft en guard, men så sent i draftet (efter Hibbert og Jordan, som jeg ville ha), tog jeg dem som jeg mente ville få mest value...

Oprindeligt skrevet af: bozzy

Rookie Watch by David Thorpe :

Marreese Speights, Sixers
I worked out Speights one time two years ago and thought he was the closest thing to Amare Stoudemire that I'd ever seen. I still think that. He is incredibly agile and explosive for such a big man, and his skill game is superb. He throws the ball in, period. Sitting behind so many players in Philly will not help spur development, but I suspect his coaches understand that and will work to keep him engaged.

Det tegner sgu godt... Jeg er sikker på at de nok skal finde tid til både Young og Speights hos 76'ers B)

Ja men det skal du vist ikke ligge for meget i,

Tjek hvordan Thorpe Scouter andre spillere fra dette års draft.

Russell Westbrook, Oklahoma City
Turns out he's a better offensive player than he showed at UCLA. And he is already a top-10 athlete in the NBA right now. His defensive efforts, though, are what got him drafted, and he'll improve his team on that end immediately. The best rookie point guard of the summer.

Jason Thompson, Kings
Scouts rave about his speed. I love his hands. He mixes it up well around the rim and looks like he'll be an effective player out on the floor. The best rookie power forward of the summer.

Anthony Randolph, Warriors
If teams drafted players based solely on upside, Randolph would have been a top-5 pick. He showed more pure talent than anyone, Michael Beasley included, this summer. Played five positions and made every play imaginable on both ends. He has so much to learn about being an NBA player, with much of it relating to off-the-court growth. The best rookie small forward of the summer.

Men hellere positivt end negativt som det han skriver om Mayo.

O.J. Mayo, Grizzlies
I don't see a lot of upside with him, but I don't see much of a downside either. His ability to get open jumpers off the dribble is nice, and he competes pretty hard. But he's not special as an athlete, so his ability to blow by people is average at best. Learning the "shot-fake attack game" will help him a great deal.

Oprindeligt skrevet af: KnatLouie

reignmannr1 skrev:
Ja men det skal du vist ikke ligge for meget i,

Tjek hvordan Thorpe Scouter andre spillere fra dette års draft.

Jason Thompson, Kings
Scouts rave about his speed. I love his hands. He mixes it up well around the rim and looks like he'll be an effective player out on the floor. The best rookie power forward of the summer.

Hehe, stort set alle scouting-reports jeg havde læst om Thompson havde bare svinet ham for hårdt.. hvilket var grunden til at jeg ikke tog ham med mit pick, selvom det var dét jeg oprindeligt havde planlagt.. de sammelignede ham med Mark Blount.. som BEST CASE SCENARIO endda! 😮

Oprindeligt skrevet af: Miller31

Kings pick af Thompson er også en joke, så ikke så overraskende at alle sviner ham. Derimod sætter de deres lid til Spencer Hawes som deres fremtid under kurven:hug:

Og tjah, generelt skal man passe på hvor meget man ligger i tingene lige nu. Indtil training camp starter er det stort set altid rent hype. Det er sq det samme hvert år.

ved ikke om det er en Joke, han spillede jo lige så godt som de andre bigs under summer league, men rigtigt der er forskellige scout reports, nogle siger han er langsom mens andre siger det er hans hurtighed der skilder ham ud, så svært at vide hvilket man skal gå ud efter,

Nu har jeg så læst at det er både Hawes og Thompson der måske kommer til at starte i år, da de gerne vil trade Miller, det var godty nok under den første uge i summer league og tingene ændrer sig hurtigt,

ReferencerSide 252 af 635Reference