NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 21. juli 2008, 15:59Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesJeg ville til enhver tid hellere have Chalmers end Duhon.
Jeg ville egentlig gerne have hentet Duhon da jeg tror han får en fremtrædende rolle hos Knicks (hvilket så blot viser deres sørgelige situation), men blev skræmt af hans løn.
Jeg ville til enhver tid hellere have Chalmers end Duhon.
Jeg ville egentlig gerne have hentet Duhon da jeg tror han får en fremtrædende rolle hos Knicks (hvilket så blot viser deres sørgelige situation), men blev skræmt af hans løn.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 21. juli 2008, 16:15Oprindeligt skrevet af: bozzyDamn... Chalmers var en af de få spillere jeg havde udset mig ved årets draft (sammen med DeAndre og Hibbert). God trade fra Brøndby. Men troede egentligt at du ville skærer ned i antallet af PG's ?
Men du ved hvor du kan henvende dig, hvis du vil trade en af dem. B)
Damn... Chalmers var en af de få spillere jeg havde udset mig ved årets draft (sammen med DeAndre og Hibbert). God trade fra Brøndby. Men troede egentligt at du ville skærer ned i antallet af PG's ?
Men du ved hvor du kan henvende dig, hvis du vil trade en af dem. B)
Citat fra NBAinfo Arkiv på 21. juli 2008, 16:24Oprindeligt skrevet af: bozzyHvornår bliver holdsiderne egentligt opdateret med rookies og lønninger osv ?
Hvornår bliver holdsiderne egentligt opdateret med rookies og lønninger osv ?
Citat fra NBAinfo Arkiv på 21. juli 2008, 18:49Oprindeligt skrevet af: Svupperhehe.. prøvede os at skære ned, men hvergang jeg tænkte "HAM MÅ JEG EJE!!" så var han en PG..
den faktiske trade var Duhon for Picket + Waiver.. men da der ikk var nogen kurt og en 24 timers regl, så blev det bare til at Martin draftede Chalmers til mig 🙂
hehe.. prøvede os at skære ned, men hvergang jeg tænkte "HAM MÅ JEG EJE!!" så var han en PG..
den faktiske trade var Duhon for Picket + Waiver.. men da der ikk var nogen kurt og en 24 timers regl, så blev det bare til at Martin draftede Chalmers til mig 🙂
Citat fra NBAinfo Arkiv på 21. juli 2008, 20:35Oprindeligt skrevet af: KnatLouiebozzy skrev:
Hvornår bliver holdsiderne egentligt opdateret med rookies og lønninger osv ?Tjah, det bli'r vel engang til Oktober, hvis tingene bliver ved med at gå i samme hastighed som nu.. :noidea
bozzy skrev:
Hvornår bliver holdsiderne egentligt opdateret med rookies og lønninger osv ?
Tjah, det bli'r vel engang til Oktober, hvis tingene bliver ved med at gå i samme hastighed som nu.. :noidea
Citat fra NBAinfo Arkiv på 21. juli 2008, 20:48Oprindeligt skrevet af: Svuppervi når det før sæsonen starter, ikk?
vi når det før sæsonen starter, ikk?
Citat fra NBAinfo Arkiv på 21. juli 2008, 21:05Oprindeligt skrevet af: JennerGM Døssing er out of office indtil lørdag, så der vil næppe blive svaret på trade tilbud eller lign. før det.
Og til det med opdatering: vi arbejder pt. på at få styr på alle picksne, hvis nogen vil hjælpe må de råbe højt 😉
Det er lidt ligesom Afrika det her. Alle ved det er helt galt hvad der foregår, og alle kan brokke sig og sige nu må vi da dit og dat, men når folk så skal hjælpe til selv, så er problemet pludseligt ikke så stort 😛 (det var en joke ja).
GM Døssing er out of office indtil lørdag, så der vil næppe blive svaret på trade tilbud eller lign. før det.
Og til det med opdatering: vi arbejder pt. på at få styr på alle picksne, hvis nogen vil hjælpe må de råbe højt 😉
Det er lidt ligesom Afrika det her. Alle ved det er helt galt hvad der foregår, og alle kan brokke sig og sige nu må vi da dit og dat, men når folk så skal hjælpe til selv, så er problemet pludseligt ikke så stort 😛 (det var en joke ja).
Citat fra NBAinfo Arkiv på 21. juli 2008, 22:22Oprindeligt skrevet af: Svupperjens du skal bare stoppe med at joké og det skal være nu.. hvis du jokede lidt mindre og arbejdede noget mere.. så var siden måske opdatere nu 😛
ej men helt seriøst, så kan i bare give mig en opgave, så skal jeg glædeligt hjælpe til 🙂
jens du skal bare stoppe med at joké og det skal være nu.. hvis du jokede lidt mindre og arbejdede noget mere.. så var siden måske opdatere nu 😛
ej men helt seriøst, så kan i bare give mig en opgave, så skal jeg glædeligt hjælpe til 🙂
Citat fra NBAinfo Arkiv på 22. juli 2008, 8:08Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinJeg giver Svupper en opgave... *ziip* (det var en joke... ja)
Jeg giver Svupper en opgave... *ziip* (det var en joke... ja)
Citat fra NBAinfo Arkiv på 22. juli 2008, 8:09Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinProblemet er vel i oevrigt ikke saa stort med de sider nu, i kan kigge i drafttraaden for rookies, og loenningerne ligger alligevel ikke fast. Copy paste skidtet over i Excel og leg lidt med hvilke loenninger i forventer at faa.
Problemet er vel i oevrigt ikke saa stort med de sider nu, i kan kigge i drafttraaden for rookies, og loenningerne ligger alligevel ikke fast. Copy paste skidtet over i Excel og leg lidt med hvilke loenninger i forventer at faa.