Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 248 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: Kapitalistsvin

Stefan Nellemoes skrev:Skal det virkelig tage 3+ dage at komme med en melding?

Jeg har talt med flere fra ligaen, der ikke ligefrem vil protestere hvis ikke jeg får medhold, men omvendt mener at det trods alt vil være på sin plads - så regner med at udvalget er lidt large i denne sag, da I trods alt har dummet jer gevaldigt.

Det har Bo og jeg også, men man regner trods alt med at udvalget har styr på sagerne også - i sidste ende er det jer, der skal godkende.

OK, vi er midt i offseason, og jeg har allerede meldt en foreloebig retningslinie ud. Da jeg stadig afventer svar fra begge de andre gutter sker der ikke mere i sagen foreloebig.

Ummiddelbart kan jeg ikke se hvad de to sager har med hinanden at goere, der er sket en fejl, men det betyder ikke pludselig at regelsaettet er sat ud af funktion. I oevrigt handler det om et ekstra andenrundepick, ikke ligefrem nogen stor fejl, og GM Nellemoes har jo selv medansvar i sagen, saa synes paa ingen maade det breander paa.

:roll

Oprindeligt skrevet af: Stefan Nellemoes

Svin: Det er lidt at skubbe ansvaret væk, er det ikke?

Det er ikke fordi det betyder alverden for mig, men principielt, ikke mindst da der er kommet udmeldinger fra Commish uden at have vendt det med udvalget, hvilket er kritisabelt, taget den store betydning i betragtning.

... man kan ikke anklage mig for ikke at prøve :roll

Oprindeligt skrevet af: Kapitalistsvin

Stefan Nellemoes skrev:
Svin: Det er lidt at skubbe ansvaret væk, er det ikke?

Det er ikke fordi det betyder alverden for mig, men principielt, ikke mindst da der er kommet udmeldinger fra Commish uden at have vendt det med udvalget, hvilket er kritisabelt, taget den store betydning i betragtning.

Det er arbejdsgangen som den er beskrevet i Forfatningen... det er urealistisk at vi alle tre skal omkring samtlige sager. Hvis der er den mindste tvivl omkring en handel vendes den i udvalget, ellers accepterer Commish blot - det er helt standard.

Jeg snakker ikke om selve handlen - men om at Commish tilsyneladende ikke har vendt sagen omkring hvad der talte som 1. runde picks med udvalget.

Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

Jeg når lige en one-liner her...

jeg vendte ikke den med om pick nr. 21-22 talte som første runde med de udvalget fordi jeg ikke anså det for et issue der krævede det.

Iht forfatningen (både som skrevet, og som tænkt) er der intet belæg for at ændre på definitionen af et 1. runde pick.

Jeg noterer mig beslutningen, og accepterer den - omend semi-modvilligt.

Der skal åbenbart penge og penis under bordet, før udvalget er på ens side..

:wtf

Oprindeligt skrevet af: reignmannr1

ja hvorfor tror du Bozzy fik handlen igennem penum under bordet, er the ultimate deal breaker

Oprindeligt skrevet af: bozzy

Især når der er tale om kvali malerrulle :noidea

Tak for et godt draft, hvor jeg dog godt kunne have ønsket mig flere centere :noidea

Oprindeligt skrevet af: reignmannr1

ja du mangler et par Centere, dem kan man ikke ha nok har du overhovedet draftet andet end centersB)

ReferencerSide 248 af 635Reference