Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 249 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: bozzy

Sikker både Speights, Lopez og Jordan alle også blir PF'ere...

De første bud på mine unge big-men er tikket ind, så spild ikke tiden... B)

Oprindeligt skrevet af: Svupper

Bo har kørt en ny taktik der hedder hvis jeg tager alle centere der er mulige at vælge, så skal en af dem nok blive the next big thing 😀

(jeg har det på samme måde med PGs) 😛

Oprindeligt skrevet af: HrNilsson

Det kan være vi skal ændre opsætningen næste år, så vi hver får én position som hele vores hold skal udfylde. Så får vi da en ny nr. 1 og nr. 2.

Mareese Speights har haft en fremragende summer league, og både hans coach og GM er begge yderst tilfredse med ham. Begge tror at han får en stor rolle på holdet i år

Jeg gentager - Årets steal B)

Oprindeligt skrevet af: Stefan Nellemoes

Folk lægger vidst lidt for meget i indsatsen under summer league.

Sidste år startede Belinni med at score 37 point, og Nate Robinsen blev kåret som sommerens MVP - og Durant rangeret som nummer 17...

Jeg lægger ikke noget i det, men det dårlige summerleagues betyder somregel at spillerne ikke er noget at råbe hurra for. Omvendt betyder de personlige fejl ikke det vilde i denne sammenhæng.

Jeg lægger ikke noget i det, men dårlige summerleagues betyder somregel at spillerne ikke er noget at råbe hurra for. Omvendt betyder de personlige fejl ikke det vilde i denne sammenhæng.

Oprindeligt skrevet af: reignmannr1

ja man kan ikke bruge summer league til en skid, Rose har ikke været noget at råbe hurre for, men regner nu stadig med han bliver en ok spiller,

Donte Greene 40 point, får nok svært ved at røre bolden i Houston.

Kevin Love dominere, men som der bliver sagt mange steder spiller han under kurven, i NBA skal der helst dunkes fremfor at lave soft layups.

Oprindeligt skrevet af: Svupper

men generelt, kan det sætte skub i spillernes minutter i NBA.. bare se knicks som et nyt hold og en ny coach.. i skal ikk fortælle mig at det ikk har en stor inflydelse på D'Antoni om hvordan de spiller i SL..

Oprindeligt skrevet af: Jenner

Tror training camp er en hel del vigtigere hehe... Der spiller de unge jo mod de rutinerede og etablerede spillere, og der kan man se hvordan en spiller passer ind på holdet osv. Summerleague kan da give hints om tingene, men i sidste ende er det training camp hvor rollerne på diverse hold for alvor bliver fordelt.

ReferencerSide 249 af 635Reference