NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 17. juli 2008, 0:56Oprindeligt skrevet af: Gaflenuhada spændene med Patrick O'Bryant i Celtic han kommer til og battle Perkins af pinden og får 16.9 points, 10.1 rebounds and 3.5 blocks per game stats som han havde i D-League hehe
uhada spændene med Patrick O'Bryant i Celtic han kommer til og battle Perkins af pinden og får 16.9 points, 10.1 rebounds and 3.5 blocks per game stats som han havde i D-League hehe
Citat fra NBAinfo Arkiv på 17. juli 2008, 7:36Oprindeligt skrevet af: PacersI love Love 😀
hvis han kan fortsætte sine lovende takter så har jeg godt nok en solid ung front-court 😀
I to kampe snitter han 18 ppg, 15 rpg, 2,5 apg, 0,5 spg og 1 bpg
Ham og Horford er en fremtidens front-court hos BeerGuzzlers 🙂
I love Love 😀
hvis han kan fortsætte sine lovende takter så har jeg godt nok en solid ung front-court 😀
I to kampe snitter han 18 ppg, 15 rpg, 2,5 apg, 0,5 spg og 1 bpg
Ham og Horford er en fremtidens front-court hos BeerGuzzlers 🙂
Citat fra NBAinfo Arkiv på 17. juli 2008, 10:05Oprindeligt skrevet af: reignmannr1Zonker har jo et til pick han kan bruge, ved ikke om han er klar over det
Zonker har jo et til pick han kan bruge, ved ikke om han er klar over det
Citat fra NBAinfo Arkiv på 17. juli 2008, 11:59Oprindeligt skrevet af: bozzyHan må jo bare bryde ind, hvis han føler for det....
Nogen der har hørt noget hvad der sker med free agent Ricky Davis ? Har ikke rigtigt kunne opsnuse noget med ham....
Han må jo bare bryde ind, hvis han føler for det....
Nogen der har hørt noget hvad der sker med free agent Ricky Davis ? Har ikke rigtigt kunne opsnuse noget med ham....
Citat fra NBAinfo Arkiv på 17. juli 2008, 12:52Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesMiller31 skrev:
Skal vi ikke have opdateret FA/waiver-listen?Jeg skulle helt klart mene at Stefan på ligge næstsidst, da han har den næstseneste opsamling.
Nopes..- jeg skal ligge 1'er på den nye FA liste, da den bliver nulstillet efter sæsonen og det dårligste hold i den afsluttede sæson får 1. valget i FA.
Kilde: Forfatningen...
Miller31 skrev:
Skal vi ikke have opdateret FA/waiver-listen?Jeg skulle helt klart mene at Stefan på ligge næstsidst, da han har den næstseneste opsamling.
Nopes..- jeg skal ligge 1'er på den nye FA liste, da den bliver nulstillet efter sæsonen og det dårligste hold i den afsluttede sæson får 1. valget i FA.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 17. juli 2008, 13:10Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesI øvrigt - ligegyldigt hvor dårligt et bud man føler man har modtaget, så er det überfæces at have: de er ikke lige mig :/ svaret som standardsvar.. :spank
I øvrigt - ligegyldigt hvor dårligt et bud man føler man har modtaget, så er det überfæces at have: de er ikke lige mig :/ svaret som standardsvar.. :spank
Citat fra NBAinfo Arkiv på 17. juli 2008, 13:18Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesÉt sidste indlæg før andre kommer til:
Nu har jeg 3-4 seriøse bud ude, hvor folk seriøst overvejer handlerne - og i flere af disse er de samme spillere med.
Derfor er der først til mølle (mmm.. mølle) - handlerne er vidt forskellige, nogle giver all-stars retur, andre prospects...
Min strategi og målsætning bliver endeligt fastlagt efter den første handel fra dags dato er i hus.
Ét sidste indlæg før andre kommer til:
Nu har jeg 3-4 seriøse bud ude, hvor folk seriøst overvejer handlerne - og i flere af disse er de samme spillere med.
Derfor er der først til mølle (mmm.. mølle) - handlerne er vidt forskellige, nogle giver all-stars retur, andre prospects...
Min strategi og målsætning bliver endeligt fastlagt efter den første handel fra dags dato er i hus.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 17. juli 2008, 13:47Oprindeligt skrevet af: bozzyStefan Nellemoes skrev:
I øvrigt - ligegyldigt hvor dårligt et bud man føler man har modtaget, så er det überfæces at have: de er ikke lige mig :/ svaret som standardsvar..😆 Det siger man vist meget i Brøndby 😉
Stefan Nellemoes skrev:
I øvrigt - ligegyldigt hvor dårligt et bud man føler man har modtaget, så er det überfæces at have: de er ikke lige mig :/ svaret som standardsvar..
😆 Det siger man vist meget i Brøndby 😉
Citat fra NBAinfo Arkiv på 17. juli 2008, 14:05Oprindeligt skrevet af: Miller31Stefan Nellemoes skrev:
Miller31 skrev:
Min fejl så :hug:
Stefan Nellemoes skrev:
Miller31 skrev:
Min fejl så :hug:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 17. juli 2008, 15:37Oprindeligt skrevet af: Svupperbozzy skrev:
Stefan Nellemoes skrev:
I øvrigt - ligegyldigt hvor dårligt et bud man føler man har modtaget, så er det überfæces at have: de er ikke lige mig :/ svaret som standardsvar..😆 Det siger man vist meget i Brøndby 😉
så må man bare byde nogle spillere som er mig.. hvilket reserve spillere ikk er og det er åbenbart kun dem folk byder.. men må helt seriøst til at lave nogle seriøst bud.. og det gælder i hvert fald stefan, som KUN byder crap efterhånden :/
bozzy skrev:
Stefan Nellemoes skrev:
så må man bare byde nogle spillere som er mig.. hvilket reserve spillere ikk er og det er åbenbart kun dem folk byder.. men må helt seriøst til at lave nogle seriøst bud.. og det gælder i hvert fald stefan, som KUN byder crap efterhånden :/