Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 245 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: Martanic

Der skal jo være en spiller til at sælge trøjer på holdet, ik? 🙂

Oprindeligt skrevet af: Kapitalistsvin

Jeg synes egentlig bare det må være træls for Daniel, og at det gav os andre et vist spændingsmoment til den tunge ende af draftet!

Oprindeligt skrevet af: Daniel Brandt

Well everybody..
Den næste uges tid, er jeg i London, og er dermed uden mulighed for at kunne kontaktes, udover på mobilen selvfølgelig:P .. så tradeforslag osv. vil først blive behandlet om 1½ uges tid.. mit sidste pick i årets draft, vil blive varetaget af vores egen Svupper.

I må ha' det, så længe..

Oprindeligt skrevet af: bozzy

Med Camby og Kaman under kurven, kunne den unge springfætter DeAndre Jordan ikke ønske sig bedre mentore B) Dog kunne han måske ønske sig mere spilletid... :roll Men mon ikke Camby eller Kaman løber ind i en skade eller to...

Oprindeligt skrevet af: Miller31

Nogle der har en aftale med Zonker om at drafte for ham?

Han er vist på ferie, og Kurt draftede i første omgang for ham. Vil egentlig være helt skidt hvis Kurt har ansvaret for picket, men ikke kommer til internet i dag 😮

Oprindeligt skrevet af: reignmannr1

Så Zonker var herinde tidligere idag, men måske nogen har hans email.

Oprindeligt skrevet af: Gaflen

jeg vil da gerne overtage hans pick så ok ok skulle prøve :):noidea

Oprindeligt skrevet af: Miller31

Skal vi ikke have opdateret FA/waiver-listen?

Jeg skulle helt klart mene at Stefan på ligge næstsidst, da han har den næstseneste opsamling.

Oprindeligt skrevet af: bozzy

Jeg ved godt at vi ikke har travlt, men hvor er det dog irriterende at folk bare "glemmer" at drafte, eller glemmer at sætte andre til det. Hvis dette er Kurt's skyld (da han draftede for Jakob sidst), er det sgu for dårligt.

Oprindeligt skrevet af: KnatLouie

bozzy skrev:
Jeg ved godt at vi ikke har travlt, men hvor er det dog irriterende at folk bare "glemmer" at drafte, eller glemmer at sætte andre til det. Hvis dette er Kurt's skyld (da han draftede for Jakob sidst), er det sgu for dårligt.

Som sagt før, så er det bare ris til egen røv.. jeg ville sgu have det fint med hvis flere "glemte" at drafte, og jeg så ku nappe nogle lidt højere placerede rookies.. selvom det selvfølgelig er rart med noget hård konkurrence osv..

Men ja, ultra-fesent at ikke liiige sørge for at der er en anden manager der kan drafte for én, hvis man ved man skal på ferie eller sådan noget..

ReferencerSide 245 af 635Reference