Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 244 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: reignmannr1

Vildt af den fremtidige dunkechamp stadig er ledig hvis hans knæ ellers holder

Oprindeligt skrevet af: Miller31

Nu tæller dunks ikke meget i vores liga og James "Flight" White havde heller ikke stor succes.

I øvrigt, er det kun mig som synes det er totalt uacceptabelt at GM'ere i ligaen er så inaktive at de GLEMMER et pick? Ja undskyld mig, men det er sq da som minimum et must at man følger bare lidt med!

Offentlig kritik er ikke velset i DK, men jeg håber da folk kan se hvor himmelråbende skidt det er!

Oprindeligt skrevet af: Stefan Nellemoes

Jeg vil da sige så meget, at jeg ikke ville have det godt med at ryge hvad - 5-6 pladser - ned i draften, fordi man ikke lige logger på.

Og Daniel har ikke rigtig en undskyldning - han var allerede på siden ved pick 27, havde man gjort sit forarbejde, havde man ikke behøvet at bruge så meget tid på at råbe højt i draft tråden 😛 ..

Oprindeligt skrevet af: Daniel Brandt

Guys.. offentlig kritik er iorden, især nu hvor jeg, indrømmet, har dummet mig.
Det er selvfølgelig ikke acceptabelt at jeg ikke drafter i tide, og undskyldninger er der såmænd nok af, og dem gider I ikke hører på. Men jeg har fuldstændig svedt det ud, og ja, det kan godt være jeg var logget ind på siden, men derfor behøves jeg ikke være på siden, jeg har nok bare tjekket pb. Jeg har arbejdet meget, og har svedt det ud.

Jeg kan kun undskylde for det. Så må I jo se på mig i kl-forstand, som i vil..

Daniel: Du skal da ikke undskylde på nogen måde - der er blot tale om ris til egen røv ;).

Oprindeligt skrevet af: reignmannr1

ja så er det vist heller ikk værere, alle kan lave fejl, man har jo andre ting at tage sig til.

Oprindeligt skrevet af: bozzy

Stefan Nellemoes skrev:

bozzy skrev:
Men istedet draftede jeg endnu en bigman, så nu har jeg snart ligeså mange centere som Svupper har PG's 😆

...- og stadig har du keine instant impact foruden Al J oppe foran... :roll

Siger drengen der har Darko, Sene og Splitter... (hvor det vel kun er Darko der får spilletid)

Bo.. Skal vi lege den leg?

Dwight Howard>Al Jefferson.
Darko>Frye/Wilcox/Hibbert/Jordan/Speights

Oprindeligt skrevet af: bozzy

... Den med Darko tror jeg så at du er ene om 😉 (selvom at jeg godt ka li ham)

Oprindeligt skrevet af: KnatLouie

lol, "Luc Richard Mbah a Moute".. det er altså bare et svedigt navn.. utvivlsomt derfor han blev draftet, ikke sandt? 😉

ReferencerSide 244 af 635Reference