NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 15. juli 2008, 11:37Oprindeligt skrevet af: bozzyOkay... Det mente jeg da også, men Ryan lød utroligt selvsikker. Kan Daniel san komme ind i draften igen ?
Okay... Det mente jeg da også, men Ryan lød utroligt selvsikker. Kan Daniel san komme ind i draften igen ?
Citat fra NBAinfo Arkiv på 15. juli 2008, 12:03Oprindeligt skrevet af: reignmannr1hvis nu f.eks gangstars drafter om 5 minutter så er det jo min tur bagefter, så jeg kan vel drafte derfra, eftersom det er min tur, uanset om alphahans ikke har draftet endnu
hvis nu f.eks gangstars drafter om 5 minutter så er det jo min tur bagefter, så jeg kan vel drafte derfra, eftersom det er min tur, uanset om alphahans ikke har draftet endnu
Citat fra NBAinfo Arkiv på 15. juli 2008, 12:27Oprindeligt skrevet af: Jennerreignmannr1 skrev:
hvis nu f.eks gangstars drafter om 5 minutter så er det jo min tur bagefter, så jeg kan vel drafte derfra, eftersom det er min tur, uanset om alphahans ikke har draftet endnuKorrekt, hvilket kort sagt betyder at du kan drafte nu hehe 😉
reignmannr1 skrev:
hvis nu f.eks gangstars drafter om 5 minutter så er det jo min tur bagefter, så jeg kan vel drafte derfra, eftersom det er min tur, uanset om alphahans ikke har draftet endnu
Korrekt, hvilket kort sagt betyder at du kan drafte nu hehe 😉
Citat fra NBAinfo Arkiv på 15. juli 2008, 13:20Oprindeligt skrevet af: Kapitalistsvinbozzy skrev:
Okay... Det mente jeg da også, men Ryan lød utroligt selvsikker. Kan Daniel san komme ind i draften igen ?Jeps Alphahans kan drafte any minute... og det indlaeg der optages paa siden foerst taeller. Saa hvis to GMere drafter samtidig, og drafter den samme spiller, maa GMen med det seneste indlaeg drafte om.
bozzy skrev:
Okay... Det mente jeg da også, men Ryan lød utroligt selvsikker. Kan Daniel san komme ind i draften igen ?
Jeps Alphahans kan drafte any minute... og det indlaeg der optages paa siden foerst taeller. Saa hvis to GMere drafter samtidig, og drafter den samme spiller, maa GMen med det seneste indlaeg drafte om.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 15. juli 2008, 13:52Oprindeligt skrevet af: PacersJeg er sq godt tilfreds med mit pick i nat... startede noget skidt men sluttede af med 18 point og 13 rebounds 🙂
Føler allerede LOVE for ham 🙂 - ja ved godt det lød temmelig forkert.
Jeg er sq godt tilfreds med mit pick i nat... startede noget skidt men sluttede af med 18 point og 13 rebounds 🙂
Føler allerede LOVE for ham 🙂 - ja ved godt det lød temmelig forkert.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 15. juli 2008, 14:54Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesSå er der 1 til 2 picks til jeg kommer til..- jeg bliver rasende hvis den spiller jeg har udset, bliver snuppet nu.
RASENDE!
Så er der 1 til 2 picks til jeg kommer til..- jeg bliver rasende hvis den spiller jeg har udset, bliver snuppet nu.
RASENDE!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 15. juli 2008, 15:09Oprindeligt skrevet af: Stefan Nellemoes... og så endte jeg med at tage en anden alligevel, efter grundig research 😆 ..
... og så endte jeg med at tage en anden alligevel, efter grundig research 😆 ..
Citat fra NBAinfo Arkiv på 15. juli 2008, 15:11Oprindeligt skrevet af: bozzy... Det er du jo kendt for...
Havde selv overvejet ham, men var bange for at han ikke kunne få minutter med Parker og Mason.
Men istedet draftede jeg endnu en bigman, så nu har jeg snart ligeså mange centere som Svupper har PG's 😆
... Det er du jo kendt for...
Havde selv overvejet ham, men var bange for at han ikke kunne få minutter med Parker og Mason.
Men istedet draftede jeg endnu en bigman, så nu har jeg snart ligeså mange centere som Svupper har PG's 😆
Citat fra NBAinfo Arkiv på 15. juli 2008, 15:14Oprindeligt skrevet af: JennerTror Speights kan blive et kæmpe steal! Har altid haft god fidus til ham. IMO vildt at han ryger helt ned som nr. 29 :O Desværre ser det ikke ud til han får de store min de næste par år med Brand og Dalembert, men hvis en af de to bliver langtidsskadet eller tradet, så tror jeg bestemt Bo vil blive glad for ham!
Tror Speights kan blive et kæmpe steal! Har altid haft god fidus til ham. IMO vildt at han ryger helt ned som nr. 29 :O Desværre ser det ikke ud til han får de store min de næste par år med Brand og Dalembert, men hvis en af de to bliver langtidsskadet eller tradet, så tror jeg bestemt Bo vil blive glad for ham!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 15. juli 2008, 15:15Oprindeligt skrevet af: Stefan Nellemoesbozzy skrev:
Men istedet draftede jeg endnu en bigman, så nu har jeg snart ligeså mange centere som Svupper har PG's 😆...- og stadig har du keine instant impact foruden Al J oppe foran... :roll
bozzy skrev:
...- og stadig har du keine instant impact foruden Al J oppe foran... :roll