NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 14. juli 2008, 15:51Oprindeligt skrevet af: bozzyJa, du behøver al den hjælp du kan få... Selv Tyrone Lue vil være en forbedring på dit hold 😆
Ja, du behøver al den hjælp du kan få... Selv Tyrone Lue vil være en forbedring på dit hold 😆
Citat fra NBAinfo Arkiv på 14. juli 2008, 15:52Oprindeligt skrevet af: bozzyJeg stemmer personligt på en LOCK-OUT season grundet dette....
Jeg stemmer personligt på en LOCK-OUT season grundet dette....
Citat fra NBAinfo Arkiv på 14. juli 2008, 15:55Oprindeligt skrevet af: reignmannr1jesus Kidd, Crawford og Westbrook, er super guards at have bedre end Ricky og Mo Will. Cheesus
jesus Kidd, Crawford og Westbrook, er super guards at have bedre end Ricky og Mo Will. Cheesus
Citat fra NBAinfo Arkiv på 14. juli 2008, 16:03Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinHi guys... er paa jobbet, men det lykkedes mig at faa fingre i Kurt. Jeg skal nok finde en "loesning" i aften, saa skriver jeg lidt i Officielt traaden.
Hi guys... er paa jobbet, men det lykkedes mig at faa fingre i Kurt. Jeg skal nok finde en "loesning" i aften, saa skriver jeg lidt i Officielt traaden.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 14. juli 2008, 16:07Oprindeligt skrevet af: bozzyreignmannr1 skrev:
jesus Kidd, Crawford og Westbrook, er super guards at have bedre end Ricky og Mo Will. CheesusUps... du glemte vist en herre kaldet Kobe Bryant. Men du ville da også waive Kidd, og så kan du jo samle Lue op B)
reignmannr1 skrev:
jesus Kidd, Crawford og Westbrook, er super guards at have bedre end Ricky og Mo Will. Cheesus
Ups... du glemte vist en herre kaldet Kobe Bryant. Men du ville da også waive Kidd, og så kan du jo samle Lue op B)
Citat fra NBAinfo Arkiv på 14. juli 2008, 16:28Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesJeg vil sige, at jeg ikke mener at Bo skal straffes - det er sur røv, men så er den ikke længere.
Der mit problem ligger, er at jeg er blevet frarøvet en gylden chance for et supertrade i år med mit pick før årets draft - det sætter mig i den grad tilbage, at jeg ikke fik lov til at udnytte det pick, og selvom jeg ved I blot er mennesker, er det skidt arbejde fra udvalgets side - uanset om Bo får lov til at beholde de fire picks eller ej.
Beholder Bo ikke sine fire picks, er det noget juks for Bo - og får han lov til at beholde hans picks, er jeg blevet frarøvet en gylden chance - der måske kan vise sig at være forskellen mellem oprykning eller ej.
Jeg vil sige, at jeg ikke mener at Bo skal straffes - det er sur røv, men så er den ikke længere.
Der mit problem ligger, er at jeg er blevet frarøvet en gylden chance for et supertrade i år med mit pick før årets draft - det sætter mig i den grad tilbage, at jeg ikke fik lov til at udnytte det pick, og selvom jeg ved I blot er mennesker, er det skidt arbejde fra udvalgets side - uanset om Bo får lov til at beholde de fire picks eller ej.
Beholder Bo ikke sine fire picks, er det noget juks for Bo - og får han lov til at beholde hans picks, er jeg blevet frarøvet en gylden chance - der måske kan vise sig at være forskellen mellem oprykning eller ej.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 14. juli 2008, 16:44Oprindeligt skrevet af: bozzyJeg var opmærksom på det, men var af den overbevisning at de ville tælle som førsterunde picks. Især når udvalget godkendte traden mellem Stefana og jeg.
Hvis man er kommet igennem tolden, bliver man jo heller ikke kaldt tilbage når man pakker sine 10 kartoner cigaretter ud lige på den anden side....
Jeg var opmærksom på det, men var af den overbevisning at de ville tælle som førsterunde picks. Især når udvalget godkendte traden mellem Stefana og jeg.
Hvis man er kommet igennem tolden, bliver man jo heller ikke kaldt tilbage når man pakker sine 10 kartoner cigaretter ud lige på den anden side....
Citat fra NBAinfo Arkiv på 14. juli 2008, 17:30Oprindeligt skrevet af: Stefan Nellemoesbozzy skrev:
Hvis man er kommet igennem tolden, bliver man jo heller ikke kaldt tilbage når man pakker sine 10 kartoner cigaretter ud lige på den anden side....Det passer så ikke helt 😉 - i sin tid kunne de følge efter busser/biler et godt stykke ind i landet...
bozzy skrev:
Det passer så ikke helt 😉 - i sin tid kunne de følge efter busser/biler et godt stykke ind i landet...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 14. juli 2008, 18:01Oprindeligt skrevet af: KnatLouieStefan Nellemoes skrev:
Jeg vil sige, at jeg ikke mener at Bo skal straffes - det er sur røv, men så er den ikke længere.Der mit problem ligger, er at jeg er blevet frarøvet en gylden chance for et supertrade i år med mit pick før årets draft - det sætter mig i den grad tilbage, at jeg ikke fik lov til at udnytte det pick, og selvom jeg ved I blot er mennesker, er det skidt arbejde fra udvalgets side - uanset om Bo får lov til at beholde de fire picks eller ej.
Altså, nu er det jo heller ik værre end at han altid bare kan trade sit sidste 2.runde pick væk til et eller andet andet.. eventuelt bare et 2.runde pick næste år eller sådan noget.. Jeg vil personligt gerne trade Roger Mason for det pick, hvis det er.. 🙂
Stefan Nellemoes skrev:
Jeg vil sige, at jeg ikke mener at Bo skal straffes - det er sur røv, men så er den ikke længere.Der mit problem ligger, er at jeg er blevet frarøvet en gylden chance for et supertrade i år med mit pick før årets draft - det sætter mig i den grad tilbage, at jeg ikke fik lov til at udnytte det pick, og selvom jeg ved I blot er mennesker, er det skidt arbejde fra udvalgets side - uanset om Bo får lov til at beholde de fire picks eller ej.
Altså, nu er det jo heller ik værre end at han altid bare kan trade sit sidste 2.runde pick væk til et eller andet andet.. eventuelt bare et 2.runde pick næste år eller sådan noget.. Jeg vil personligt gerne trade Roger Mason for det pick, hvis det er.. 🙂
Citat fra NBAinfo Arkiv på 14. juli 2008, 18:06Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesKnatLouie skrev:
Altså, nu er det jo heller ik værre end at han altid bare kan trade sit sidste 2.runde pick væk til et eller andet andet.. eventuelt bare et 2.runde pick næste år eller sådan noget.. Jeg vil personligt gerne trade Roger Mason for det pick, hvis det er.. 🙂Nu er det jo så heller ikke det jeg fokuserer på, men derimod at jeg er "blevet snydt" i og med at jeg ikke har fået lov til at sende mit 09 pick videre - havde jeg det, havde jeg beholdt et af de picks jeg sendte til Bo, der åbenbart får lov til at tælle som 1. runde...
KnatLouie skrev:
Nu er det jo så heller ikke det jeg fokuserer på, men derimod at jeg er "blevet snydt" i og med at jeg ikke har fået lov til at sende mit 09 pick videre - havde jeg det, havde jeg beholdt et af de picks jeg sendte til Bo, der åbenbart får lov til at tælle som 1. runde...