NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 14. juli 2008, 12:56Oprindeligt skrevet af: bozzyMiller31 skrev:
Lille steal Bo laver med Hibbert, han skal nok blive fin.. Men han har altså også lige Nesterovic at kæmpe med 😉Tror sgu hellere de vil spille deres eget pick istedet for at give tid til en cap filler som Nesterovic....
Miller31 skrev:
Lille steal Bo laver med Hibbert, han skal nok blive fin.. Men han har altså også lige Nesterovic at kæmpe med 😉
Tror sgu hellere de vil spille deres eget pick istedet for at give tid til en cap filler som Nesterovic....
Citat fra NBAinfo Arkiv på 14. juli 2008, 12:59Oprindeligt skrevet af: Stefan Nellemoesbozzy skrev:
Jeg har selv set det, men i min overbevisning er det intet problem, da jeg jo rent faktisk IKKE har tre picks i nogen runde.Da jeg tjekkede med Kurt, fordi jeg ønskede at bruge mit 1. runde 09 i en handel, var beskeden at det kunne jeg ikke uden at få et 1. runde retur, da mine picks nummer 18 og 19 i teorien var 2. runde picks (der tog man ikke hensyn til ROBIN HOOD ACT) - så jeg tror ærlig talt ikke at den går..
Men hvad der så skal ske, aner jeg ikke..- i forfatningen lyder det at handlen så annuleres, men så skal der draftes om fra pick 19 hvilket vil være noget rod..
Hvad siger udvalget?
bozzy skrev:
Jeg har selv set det, men i min overbevisning er det intet problem, da jeg jo rent faktisk IKKE har tre picks i nogen runde.
Da jeg tjekkede med Kurt, fordi jeg ønskede at bruge mit 1. runde 09 i en handel, var beskeden at det kunne jeg ikke uden at få et 1. runde retur, da mine picks nummer 18 og 19 i teorien var 2. runde picks (der tog man ikke hensyn til ROBIN HOOD ACT) - så jeg tror ærlig talt ikke at den går..
Men hvad der så skal ske, aner jeg ikke..- i forfatningen lyder det at handlen så annuleres, men så skal der draftes om fra pick 19 hvilket vil være noget rod..
Hvad siger udvalget?
Citat fra NBAinfo Arkiv på 14. juli 2008, 13:59Oprindeligt skrevet af: Miller31bozzy skrev:
Miller31 skrev:
Lille steal Bo laver med Hibbert, han skal nok blive fin.. Men han har altså også lige Nesterovic at kæmpe med 😉Tror sgu hellere de vil spille deres eget pick istedet for at give tid til en cap filler som Nesterovic....
Det er så bare ikke meldingerne fra Pacers-staben. Det lyder til de Foster, Hibbert og Nesterovic skal kæmpe om starter-rollen, endda med Nesterovic som lille favorit. Mit bud er at Nesterovic starter til december, derfra tager Foster rollen, hvis Hibbert gør det godt vil han så måske overtage rollen fra All-Star-breaket.
bozzy skrev:
Miller31 skrev:
Det er så bare ikke meldingerne fra Pacers-staben. Det lyder til de Foster, Hibbert og Nesterovic skal kæmpe om starter-rollen, endda med Nesterovic som lille favorit. Mit bud er at Nesterovic starter til december, derfra tager Foster rollen, hvis Hibbert gør det godt vil han så måske overtage rollen fra All-Star-breaket.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 14. juli 2008, 14:11Oprindeligt skrevet af: JennerMht. den problematik der er angående Bo og hans picks vil forretningsudvalget komme med en udmelding senere i aften.
Mht. den problematik der er angående Bo og hans picks vil forretningsudvalget komme med en udmelding senere i aften.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 14. juli 2008, 14:59Oprindeligt skrevet af: bozzyJeg må ærlig indrømme at jeg ikke kan se problemet. Mine to picks afsluttede første runde, da de to Robin Hood picks jo egentligt ikke eksiterer.
Men glæder mig til at hører dommen, ellers har jeg mit pick 37 til salg 🙂
Jeg må ærlig indrømme at jeg ikke kan se problemet. Mine to picks afsluttede første runde, da de to Robin Hood picks jo egentligt ikke eksiterer.
Men glæder mig til at hører dommen, ellers har jeg mit pick 37 til salg 🙂
Citat fra NBAinfo Arkiv på 14. juli 2008, 15:13Oprindeligt skrevet af: reignmannr1Altså jeg vil sige at hvis Stefan har fået at vide at han ikke kunne trade sit 1 runde uden at få et tilbage, når han nu i realiteten havde 3, 1 runde picks gælder den vel begge veje, men ja bliver spændende at se på, ved ikke hvordan de vil klare det, for det er vel handlen der aldrig skulle have været godkendt så.
Altså jeg vil sige at hvis Stefan har fået at vide at han ikke kunne trade sit 1 runde uden at få et tilbage, når han nu i realiteten havde 3, 1 runde picks gælder den vel begge veje, men ja bliver spændende at se på, ved ikke hvordan de vil klare det, for det er vel handlen der aldrig skulle have været godkendt så.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 14. juli 2008, 15:29Oprindeligt skrevet af: bozzyMiller31 skrev:
bozzy skrev:
Miller31 skrev:
Nu vi er ved Foster. Så burde Lakers da virkelig forsøge at få fat på ham, da han er lige hvad de mangler bag Bynum og Gasol (nu hvor turiaf nok ikker er der længere). Men jeg har ikke set hvad Foster koster....
Miller31 skrev:
bozzy skrev:
Miller31 skrev:
Nu vi er ved Foster. Så burde Lakers da virkelig forsøge at få fat på ham, da han er lige hvad de mangler bag Bynum og Gasol (nu hvor turiaf nok ikker er der længere). Men jeg har ikke set hvad Foster koster....
Citat fra NBAinfo Arkiv på 14. juli 2008, 15:31Oprindeligt skrevet af: bozzyreignmannr1 skrev:
Altså jeg vil sige at hvis Stefan har fået at vide at han ikke kunne trade sit 1 runde uden at få et tilbage, når han nu i realiteten havde 3, 1 runde picks gælder den vel begge veje, men ja bliver spændende at se på, ved ikke hvordan de vil klare det, for det er vel handlen der aldrig skulle have været godkendt så.Had er et hårdt ord... Men Ryan jeg hader dig :kick
Men egentligt har du jo alligevel desværre ret... Men de kan jo ikke annulerer en handel med tilbagevirkende kraft.
reignmannr1 skrev:
Altså jeg vil sige at hvis Stefan har fået at vide at han ikke kunne trade sit 1 runde uden at få et tilbage, når han nu i realiteten havde 3, 1 runde picks gælder den vel begge veje, men ja bliver spændende at se på, ved ikke hvordan de vil klare det, for det er vel handlen der aldrig skulle have været godkendt så.
Had er et hårdt ord... Men Ryan jeg hader dig :kick
Men egentligt har du jo alligevel desværre ret... Men de kan jo ikke annulerer en handel med tilbagevirkende kraft.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 14. juli 2008, 15:33Oprindeligt skrevet af: bozzyMen Stefan burde heller ikke ha fået den besked... For pick'sene (hedder det det?) talte jo egentligt med i førsterunde....
Men Stefan burde heller ikke ha fået den besked... For pick'sene (hedder det det?) talte jo egentligt med i førsterunde....
Citat fra NBAinfo Arkiv på 14. juli 2008, 15:35Oprindeligt skrevet af: reignmannr1Ja der er vist lavet en Boo Boo, men man kan vel egentlig sige at Kurt så måske skulle give sit første pick til til mig, da jeg har haft et stort traume omkring denne her situation
Ja der er vist lavet en Boo Boo, men man kan vel egentlig sige at Kurt så måske skulle give sit første pick til til mig, da jeg har haft et stort traume omkring denne her situation