Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 238 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: Svupper

bozzy skrev:
PS. Stefan, du burde skamme dig med det bud du kom med 😉

Hvis Stefan skal skamme sig over bud han kommer med, så kunne han ikk lave meget andet end at sidde og skamme sig 😀

Oprindeligt skrevet af: Stefan Nellemoes

Man ville da være en komplet [censored] hvis man fra starten smed alt ind i ens tilbud.. *host*

Oprindeligt skrevet af: Jenner

Hehe men omvendt er lowballing også med til at folk måske tror markedsværdien er lavere på en bestemt spiller end den måske rent faktisk er 😉 Nuvel, man bør vel til en hvis grad selv vide hvad værdien er, eller evt sætte den, men alle har jo været grønne og forvirrede 🙂

Så det kan både have en positiv effekt (hvis folk bider på det man selv synes er et halv dårligt bud) men det kan også komme tilbage og jagte en. (når den spiller man har budt lavt på, pludselig bliver solgt for noget man selv synes er for lavt og måske ville byde over på).

Oprindeligt skrevet af: Miller31

*Host* Jeg er noget så sjældent som enig med Bo.. Det var vel den ene gang i år 2008 😉

Oprindeligt skrevet af: KnatLouie

[censored], hvor typisk.. ville have taget Randolph med mit pick.. nu må jeg lige tænke over hvem hulen jeg nu skal nappe.. :noidea

Oprindeligt skrevet af: Kapitalistsvin

Hehe... min 10 årige knægt var ovenud entusiastisk over det logo vi flækkede sammen i dag! Så det hænger i nok på i et par dage endnu 😛

"Hehe... de andre prøver at være rigtig seje, og dit hold ligner bare totalt et homohold - det er sjovt!"

Kom ikke her og sig jeg ikke har sørget for en moderne metrosexuel opvækst! :roll

Oprindeligt skrevet af: KnatLouie

Har lige et hurtigt spørgsmål.. Kan det passe at Vestre JailBlazers har fire 2.runde picks i år? Det står ikke på hans holdside (som vel ikke er blevet opdateret endnu), men på draft-boardet.. men i følge forfatningen kan man da kun have max 3 picks i hver runde?

Eller er det okay, fordi at to af dem kommer ind i 1. runde?
De bliver jo "reelt" picks 19+20, men står jo "officielt" udenfor 1.runde..:noidea

Oprindeligt skrevet af: Miller31

Lille steal Bo laver med Hibbert, han skal nok blive fin.. Men han har altså også lige Nesterovic at kæmpe med 😉

Oprindeligt skrevet af: Stefan Nellemoes

KnatLouie skrev:
Har lige et hurtigt spørgsmål.. Kan det passe at Vestre JailBlazers har fire 2.runde picks i år? Det står ikke på hans holdside (som vel ikke er blevet opdateret endnu), men på draft-boardet.. men i følge forfatningen kan man da kun have max 3 picks i hver runde?

Eller er det okay, fordi at to af dem kommer ind i 1. runde?
De bliver jo "reelt" picks 19+20, men står jo "officielt" udenfor 1.runde..:noidea

Hmm..- havde jeg ikke lige set.. Må vi lige få undersøgt..- i tilfælde af ovetrædelse, overtager jeg bare Jordan - og så er den skid slået ;)..

I øvrigt nedtur... Med pick nummer 21, 22 og 23 blev mine tre spillere snuppet...

Oprindeligt skrevet af: bozzy

Jeg har selv set det, men i min overbevisning er det intet problem, da jeg jo rent faktisk IKKE har tre picks i nogen runde.

ReferencerSide 238 af 635Reference