NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 13. juli 2008, 15:13Oprindeligt skrevet af: Svupperbozzy skrev:
PS. Stefan, du burde skamme dig med det bud du kom med 😉Hvis Stefan skal skamme sig over bud han kommer med, så kunne han ikk lave meget andet end at sidde og skamme sig 😀
bozzy skrev:
PS. Stefan, du burde skamme dig med det bud du kom med 😉
Hvis Stefan skal skamme sig over bud han kommer med, så kunne han ikk lave meget andet end at sidde og skamme sig 😀
Citat fra NBAinfo Arkiv på 13. juli 2008, 17:38Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesMan ville da være en komplet [censored] hvis man fra starten smed alt ind i ens tilbud.. *host*
Man ville da være en komplet [censored] hvis man fra starten smed alt ind i ens tilbud.. *host*
Citat fra NBAinfo Arkiv på 13. juli 2008, 18:58Oprindeligt skrevet af: JennerHehe men omvendt er lowballing også med til at folk måske tror markedsværdien er lavere på en bestemt spiller end den måske rent faktisk er 😉 Nuvel, man bør vel til en hvis grad selv vide hvad værdien er, eller evt sætte den, men alle har jo været grønne og forvirrede 🙂
Så det kan både have en positiv effekt (hvis folk bider på det man selv synes er et halv dårligt bud) men det kan også komme tilbage og jagte en. (når den spiller man har budt lavt på, pludselig bliver solgt for noget man selv synes er for lavt og måske ville byde over på).
Hehe men omvendt er lowballing også med til at folk måske tror markedsværdien er lavere på en bestemt spiller end den måske rent faktisk er 😉 Nuvel, man bør vel til en hvis grad selv vide hvad værdien er, eller evt sætte den, men alle har jo været grønne og forvirrede 🙂
Så det kan både have en positiv effekt (hvis folk bider på det man selv synes er et halv dårligt bud) men det kan også komme tilbage og jagte en. (når den spiller man har budt lavt på, pludselig bliver solgt for noget man selv synes er for lavt og måske ville byde over på).
Citat fra NBAinfo Arkiv på 13. juli 2008, 20:31Oprindeligt skrevet af: Miller31*Host* Jeg er noget så sjældent som enig med Bo.. Det var vel den ene gang i år 2008 😉
*Host* Jeg er noget så sjældent som enig med Bo.. Det var vel den ene gang i år 2008 😉
Citat fra NBAinfo Arkiv på 13. juli 2008, 20:51Oprindeligt skrevet af: KnatLouie[censored], hvor typisk.. ville have taget Randolph med mit pick.. nu må jeg lige tænke over hvem hulen jeg nu skal nappe.. :noidea
[censored], hvor typisk.. ville have taget Randolph med mit pick.. nu må jeg lige tænke over hvem hulen jeg nu skal nappe.. :noidea
Citat fra NBAinfo Arkiv på 13. juli 2008, 22:32Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinHehe... min 10 årige knægt var ovenud entusiastisk over det logo vi flækkede sammen i dag! Så det hænger i nok på i et par dage endnu 😛
"Hehe... de andre prøver at være rigtig seje, og dit hold ligner bare totalt et homohold - det er sjovt!"
Kom ikke her og sig jeg ikke har sørget for en moderne metrosexuel opvækst! :roll
Hehe... min 10 årige knægt var ovenud entusiastisk over det logo vi flækkede sammen i dag! Så det hænger i nok på i et par dage endnu 😛
"Hehe... de andre prøver at være rigtig seje, og dit hold ligner bare totalt et homohold - det er sjovt!"
Kom ikke her og sig jeg ikke har sørget for en moderne metrosexuel opvækst! :roll
Citat fra NBAinfo Arkiv på 13. juli 2008, 23:39Oprindeligt skrevet af: KnatLouieHar lige et hurtigt spørgsmål.. Kan det passe at Vestre JailBlazers har fire 2.runde picks i år? Det står ikke på hans holdside (som vel ikke er blevet opdateret endnu), men på draft-boardet.. men i følge forfatningen kan man da kun have max 3 picks i hver runde?
Eller er det okay, fordi at to af dem kommer ind i 1. runde?
De bliver jo "reelt" picks 19+20, men står jo "officielt" udenfor 1.runde..:noidea
Har lige et hurtigt spørgsmål.. Kan det passe at Vestre JailBlazers har fire 2.runde picks i år? Det står ikke på hans holdside (som vel ikke er blevet opdateret endnu), men på draft-boardet.. men i følge forfatningen kan man da kun have max 3 picks i hver runde?
Eller er det okay, fordi at to af dem kommer ind i 1. runde?
De bliver jo "reelt" picks 19+20, men står jo "officielt" udenfor 1.runde..:noidea
Citat fra NBAinfo Arkiv på 14. juli 2008, 11:25Oprindeligt skrevet af: Miller31Lille steal Bo laver med Hibbert, han skal nok blive fin.. Men han har altså også lige Nesterovic at kæmpe med 😉
Lille steal Bo laver med Hibbert, han skal nok blive fin.. Men han har altså også lige Nesterovic at kæmpe med 😉
Citat fra NBAinfo Arkiv på 14. juli 2008, 12:45Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesKnatLouie skrev:
Har lige et hurtigt spørgsmål.. Kan det passe at Vestre JailBlazers har fire 2.runde picks i år? Det står ikke på hans holdside (som vel ikke er blevet opdateret endnu), men på draft-boardet.. men i følge forfatningen kan man da kun have max 3 picks i hver runde?Eller er det okay, fordi at to af dem kommer ind i 1. runde?
De bliver jo "reelt" picks 19+20, men står jo "officielt" udenfor 1.runde..:noideaHmm..- havde jeg ikke lige set.. Må vi lige få undersøgt..- i tilfælde af ovetrædelse, overtager jeg bare Jordan - og så er den skid slået ;)..
I øvrigt nedtur... Med pick nummer 21, 22 og 23 blev mine tre spillere snuppet...
KnatLouie skrev:
Har lige et hurtigt spørgsmål.. Kan det passe at Vestre JailBlazers har fire 2.runde picks i år? Det står ikke på hans holdside (som vel ikke er blevet opdateret endnu), men på draft-boardet.. men i følge forfatningen kan man da kun have max 3 picks i hver runde?Eller er det okay, fordi at to af dem kommer ind i 1. runde?
Hmm..- havde jeg ikke lige set.. Må vi lige få undersøgt..- i tilfælde af ovetrædelse, overtager jeg bare Jordan - og så er den skid slået ;)..
I øvrigt nedtur... Med pick nummer 21, 22 og 23 blev mine tre spillere snuppet...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 14. juli 2008, 12:55Oprindeligt skrevet af: bozzyJeg har selv set det, men i min overbevisning er det intet problem, da jeg jo rent faktisk IKKE har tre picks i nogen runde.
Jeg har selv set det, men i min overbevisning er det intet problem, da jeg jo rent faktisk IKKE har tre picks i nogen runde.